{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Mads J
Mads J
Tilmeldt:
15. dec 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Hvad skal jeg {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg er 18 år gammel og ved ikke hvad jeg skal.
efter 9. klasse holde jeg et år fri hvor jeg arbejdede, så gik jeg 6 måneder på en IT-supporter uddannelse men måtte indse at jeg ikke passede ind(ikke nørdet nok;)). Så startede jeg på teknisk skole som tømrer mest fordi min far er tømrer men siden min første dag har jeg vidst at det ikke er det her jeg vil, har nu været i gang i et år og har mistet motivationen totalt. Jeg overvejer meget at hoppe fra da jeg nok hellere vil på gymnasium.
men som 18 årig vil jeg bare være 2-3 år ældre end alle andre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg
  • #1   15. dec 2015 Hvis du har en læreplads som tømrer så ville jeg klart tage tømrer færdig.

  • #2   15. dec 2015 Hold dig igang og aktiv med et fuldtidsjob og lad der gå lidt tid..
    Det er dumt at starte på endnu en uddannelse hvis du alligevel hopper fra.

    Pas på ikke at vende dig selv til at have penge på lommen. Så er det utrolig svært at gå ned på en uddannelses-ydelse igen. Spar op på en spærret konto. Så har du også noget supplere med, når du igen starter på en uddannelse.


  • #3   15. dec 2015 Hvis du virkelig har gjort op med dig selv, at det ikke er noget for dig at være tømrer, kunne du overveje HF i stedet for gymnasiet. På HF vil du i al fald ikke stikke ud, fordi du er ældre end de andre,

Kommentér på:
Hvad skal jeg

Annonce