{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre(tattoo) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Det er sådan at jeg havde bestilt tid til en fin tattovering. Men nu protestere min søster, fordi jeg også skal have den på fode hvor hun også har sin. Jeg har overhovedet ikke skænket hende en tanke om det, da det er der jeg helst vil have den. Der er den diskret og kan dækkes væk. Men min søster synes det er rigtig irriterende at jeg skal have den samme sted, og synes ikke jeg skal gøre det. Det er ikke samme motiv, jeg skal have poter, hun har en sommerfugl..
Hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre(tattoo)
  • #1   9. maj 2009 tag den anden fod?

• AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 101
    #2   9. maj 2009 hun er da godt nok en sød søster??? få du den lavet.. jeg ville forstå hende hvis det var samme MOTIV, men nu hvor du siger det ikke er? hvad er så problemet? - samme placering? and then what? det er et diskret sted.
    Er hun os sådan angående samme farve bil?tøj?piercinger?

• #3   9. maj 2009 Det er din krop, dit valg

Hun kan bare blande sig uden om smiley

• fillip l
    fillip l Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 32
    #4   9. maj 2009 foden er et dumt sted... den vil hurtigt blive slidt at se på ... find et andet sted end foden . ville os selv ha en på hele foden... men det blev jeg frarådet pga den ville blive grim efter noget tid

• #5   9. maj 2009 jamen så kan du ik få nogen tattoo. Hvis hun regner med at hun er den eneste der har sådan noget på foden, så blir hun svært skuffet (: så få du bare lavet den. Og som sagt, hvis det er fordi den skal "gemmes" så ser hun den jo heller ik alligevel.

• #6   9. maj 2009 få den da lavet og skid på hende

• #7   9. maj 2009 Hvis du har snakket med andre om det og er helt og aldeles fast besluttet på at den skulle være dér, så gør det. Der er MANGE andre end hende der også har fået på foden. Det er sku ikke noget og "bitche" over.
    Hvis det er så træls kan hun jo få sin egen fjernet og få den et andet sted.
    Og hvis hun endelig skal være sur over det hvis du går hen og får den, så kan hun da ikke være sur over det hele livet.

• #8   9. maj 2009 Synes du selv hun skal bestemme det? Nej godt så, så er det vidst afgjort ^^

• #9   9. maj 2009 Tak for svar smiley

Hun siger at hun synes hun jo det var lidt specielt sted, og så var det da irriterende at hendes søster skulle have det samme sted,

• #10   9. maj 2009 Det er da røv lige gyldigt om du får en samme sted?
    Så fordi at 2 af mine kammerater har streger på underarmen, så må jeg ikke? - den holder sq ikke i byretten ..

Gør hvad du vil, men vær forberedt på lidt modvind, hvis du vælger og få den laver dér alligevel smiley

• #11   9. maj 2009 Nu er det jo lidt "mode" at få den på foden, så den placering er ikk så speciel som hun siger. Så længe at det ikk er samme motiv, kan jeg ikk se hendes problem. Afsted med dig og glæd dig over dit nye stk kunst .
    Hilsen Upcomming Tattovør. :0)

• #12   9. maj 2009 Gør som DU ønsker, ikk som hun ønsker!

• #13   9. maj 2009 Nu har jeg ikke valgt at få den på foden fordi den skulle være moderne.. smiley
    Jeg har valgt den der fordi jeg ikke synes jeg har en tattoo-krop og når jeg engang bliver gravid er det ikke så volsomt

• #14   9. maj 2009 ingentriveloverhodet ... din søster skal ikke bestemme hvor du vil have dit tattoo .
    det er dig og kun dig der skal bestemme hvor den skal side . det ville være skide træls for dig at få lavet en tuss som du endligt ikke rigti er 100 gladfor ...

jeg forstår slet ikke hvordan din søster kan tiladesig at bilie sur / fornermet over det . du kan jo hilse hinde og fortelle at jeg som tattoovør har tusset de første 20 føder/ankler så skal hun også rande rundt og være tøsesur på alle den + de sikret mange 100.000 mensker i værden som har en for tus ...lol det holder jo ikke ..

vi har jo desvager kun det hud som vi har

Kommentér på:
Hvad ville i gøre(tattoo)

Annonce