{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

david s
david s
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152

NATURGAS ? {{forumTopicSubject}}

vi har kikket på hus det har naturgas opvarming ?
boksen sidder i gangen .
mit spørgsmål er så er det ikke farligt .....
man har da hørt om familier der er blevet gasset om natten og fundet døde ?
eller overdriver jeg?
har det bare såden at jeg pt er rad for om jeg ville kunne sove roligt der .....eller om jeg ville være bange hele tiden for vi pludseligt ikke vågner mere .
det er et gammelt hus .
er naturgas opvarming farligt at have ?
min bror siger jeg bare kan sæt en alarm i gangen men at jeg ikke bør være bange for det og at det er en billig form for varme .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NATURGAS ?
  • #1   16. apr 2009 altså det er sket men chancen for det sker er meget lille..

og som din bror siger så ville jeg sætte en Gas detektor op der registere hvis der er gas i huset og så ved i det..

og hvis det var så farligt noget så ville man jo ikke blive ved at lave nye huse der bruger det smiley

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#2   16. apr 2009 så det ville ikke stop dig du ville stadig leje huset ?

• #3   16. apr 2009 det er sku ikk mere farligt, end at have en brændeovn, der kan man jo også dø af røgforgiftning, hvis man skal overdrive:)

men ellers er det bare at købe en gas detktor, også kaldet en ''sniffer''

• #4   16. apr 2009 men ja chancen er jo meget lille, for at der sker gas udslip

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#5   16. apr 2009 ja ja men jeg sidder altså med 2 små børn og man tænker jo altså på andre end sig selv ....... så spørg fordi det gør mig nervøs

• #6   16. apr 2009 jeg ville stadig købe ja..
    for det er en skide smart måde at få varme på.. og som sagt.. livet er farligt.. så det er ikke mere farligt end hvis der stod et olie får og brummede der ude for hvis fx det falder af og gassen er i huset går det jo også galt..

så det er ikke mere farligt end alt muligt andet..

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#7   16. apr 2009 aner det ikke ........jeg har det med at hænge mig i de gange tingene faktisk går galt .....med såden noget her .
    men kan da forstå i ikke mener der er nogen videre rici eller grund til at tak nej til huset pga det .
    så det er vel bare at sætte den alarm op der så

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #8   16. apr 2009 Naturgas, ligger det sig ikke også på en måde som gør det fuldstændigt ufarligt til jorden - hvis nu - uheldet var ude og det skulle sive ud et sted?

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#9   16. apr 2009 det skulle stiger da det er lettere end co men ......og skulle være lugtfri og ufarligt men ....de blander noget i som gør man kan lugte gassen .
    ved ik om det er farligt men så står der også et sted på nettet at hvis man ikke får det tjekket og at udluftings huller osv er fri .kan det danne kulilte og det er giftigt ........så ja jeg var altså også rundt på gulvet ...og derfor jeg spurgte herinde .....
    men tror bare vi tager det og så får tjekket boksen og det hele af en fagmand og så sat alramer op overalt i huset .
    og så får ham fagmanden ud til tjek af det hver 3 mdr ....så kan man jo ik gøre mere

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #10   16. apr 2009 Og der er faren for at styrte ned af bjergkæden større, end for at noget af ovennævnte skal ske smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #11   16. apr 2009 Enig med Morten :oD

Altså jeg ville ikke holde mig tilbage, der er risici ved alle energikilder, det handler om at være ompmærksom på faresignaler.

Vi har naturgas, og jeg er ganske tilfreds, hurtig og forholdsvis billigt og altid stabilt!!!

Er du nervøs, så køb en sniffer, den advarer dig hvis der bliver noget- hvilket der meget sjældent gør :oP

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 11
    #12   16. apr 2009 Det kommer også an på hvilken gaskedel du har, nogle ældre af et bestemt mærke har det med at tære i aftrækket, nederst. Men det er ikke farligt nej, bare man sørger for at have en aftale om service på gaskedlen..

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#13   16. apr 2009 det er temmelig sikkert en ældre en så hvad er det med service du mener det halvårlige tjek eller

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

#14   16. apr 2009 Nej. Enten et hvert år, eller et hvert 2 år. De fleste har hvert 2 år.

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

#15   16. apr 2009 Jeg er helt sikker på at det er lovpligtigt at have eftersyn på en gaskedel.

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#16   16. apr 2009 så jeg kan ikke få en ud hver 3 mdr eller for det ville jeg nok have det bedst med

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

#17   16. apr 2009 Jo det kan du sikkert tilpasse som du vil. Hvor er du fra :)?

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#18   16. apr 2009 7860
    rødding

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

#19   16. apr 2009 ved skive :)?

Det er faktisk der vores firma ligger. Det kan være at du vil lave en service aftale hos os :)?

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

#20   16. apr 2009 Du må endelig sige til så smiley Så finder vi ud af noget.

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#21   16. apr 2009 JA DET ER DA SUPER
    HVAD KOSTER DET AT FÅ JER UD OG TJEK DET HELE FRA BURNDEN AF AT ALT ER OK OG SÅ EFTERFØLGENDE FÅ JER UD HVER 3 MDR FAST

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#22   16. apr 2009 BUNDEN AF -SKULLE DER HAVDE STÅET .SORRY DEN STORE TEKST men fandt lige ud af jeg skrev med det hehe

• Godtfredsen '
    Godtfredsen ' Tilmeldt:
    jul 2008

#23   16. apr 2009 Det ved jeg ikke, så må jeg få vores service leder til at ringe. Han ved alt om det.
    Er det noget du er interreseret i kan du skrive dit nummer til mig, så får jeg vores serviceleder til at ringe dig op imorgen. smiley

Kommentér på:
NATURGAS ?

Annonce