{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

Naturgas. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige et spørgsmål, vi har fået hus, og det der har gasfyret stået så det bare var frost sikret. Nu har det så kørt hele dagen, og når jeg kigger på måleren ude så køre den bare på fulde gardiner. Er det bare indtil det er varmet op til de 20 grader som jeg har sat termostaterne til gulvarmen?

Håber en kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naturgas.
  • #1   1. nov 2012 fangede den ikke helt. Bruger den samme mængde gas ved opvarmning til 20 grader, som normalt?

• #2   1. nov 2012 Hold da kæft en gang lort jeg har fået skrevet der, smiley kan ikke engang selv hitte ud af det smiley altså gasfyret har været lukket ned så den kun kørte 10grader, nu er den så igang med at varme huset op. men syntes måleren render rigtig rigtig hurtig. Men hvis den så skal det skal den så selv gå i stå når der er 20 grader i rummene? de 20 er jo så sat på termostaterne. Så står der noget med ECO? kan ikke helt læse mig frem om det er noget økonomi noget?

• #3   1. nov 2012 ECO er som udgangspunkt altid Økonomi.
    Har selv naturgas, men kørte også ret meget lige i starten da vi tændte op, hvor længe har den stået og kørt på fulde gardiner?
    Har i ikke sensor på, mht hvornår den skal skrue ned og op? (ud fra vejret udenfor og temperatur indenfor)

• #4   3. nov 2012 gulvvarme er noget underligt noget, den vil nok kører 24 timer, ..min står tændt i ca et døgn for at varme op, det er et stort område du skal varme op, selve opstarteden er det dyreste derefter er det forholdsvist billigt, ihvertfald billigere end opstart

• #5   4. nov 2012 Daniel P - Naturgas har misset dens hensigt. at være billig smiley den er lige så dyr som alt muligt andet. Tænkte jubii da jeg hørte huset havde naturgas, men koster det samme at varme op som det tidligere i samme størrelse.

• #6   5. nov 2012 jeg varmer 137kvm op for knap 6000,- har talt med dem i viborg, og til næste rammer jeg 4500,- om året, .. KOmmer meget an på hvilket fyr du har, og hvor godt der er isoleret, Mit er top isoleret, og jeg har fået nyt energi fyr på 2 år siden

• #7   7. nov 2012 Isoleringen, kan kun blive en smule bedre her, men koster for meget kontra hvad det koster i varme. Tror mit fyr er af ældre årgang, sad her da vi flyttede ind, kunne være jeg skulle undersøge om hvad der evt er at spare ved at skifte det.

Giver knap 14000 ,- for 120 kvm Så kan godt se mit er helt hen i vejret.
    Dit varm vand kører vel også over det?

• #8   7. nov 2012 Ja det varme vand kører over, fra marts til september havde jeg brugt ca 500,- da jeg lukker ned for gulv varmen, og kun lader cirkualtionspumpen kører, Men vil heller ikk sige at jeg kan sidde indenfor i shorts, jeg har ca 18-19grader,

• #9   27. nov 2012 Arh så det derfor. er nød til at have ca 22 grader her. pga vi har en lille pige der kravler rundt på gulvet. men du kører måske ikke med udendørs føler, og mini "computer" til at styre systemet?

• #10   27. nov 2012 da gulvvarmen er utrolig langsom til at reagere, har jeg ikke udendørs føler på jeg har en inden dørs computer hvilket er mere end rigeligt, gulvvarme har en responstid på ca 12-16timer, .. Så hvis der om natten er 4minus grader uden for skruer den op, og inden man overhovedet mærker det er der 4plus udenfor og så skal den skrue ned, ALT for dyrt, ....

Kommentér på:
Naturgas.

Annonce