{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Forældre i økonomiske problemer. {{forumTopicSubject}}

Hej. Min Far og hans Kone er i meget store Økonomiske Problemer, de har lige fået en lille pige og der går mange penge til.
vi er ved og miste vores hus, før manglede vi ingenting, og vi bor i nyt hus med fedt køkken og sådan, og jeg syntes det er vildt underligt vi næsten ingen penge har mere. hvordan kan jeg hjælpe økonomisk,?
nogen som har gode ideer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forældre i økonomiske problemer.
  • #2   24. feb 2009 ja men jeg vil gerne hjælpe dem med pengene,
    ville ønske jeg kunne komme med 50.000kr i kontanter til dem

• #3   24. feb 2009 du må ud og dele aviser ud

• #4   24. feb 2009 røveri

• #5   24. feb 2009 Eller du er 15. du kan bare give dem din børneopsparing.

• #6   24. feb 2009 Tjaa - du må få et job... MEN - Vil sige at uanset hvor store problemer man måtte ha, så syntes jeg bestemt ikke at det skal værre så slemt, at børnene begynder at føle en form for skyldsfølelse og forpligtigelse. Det burde de selv kunne klare og håndtere..

Nu det jo svært at vide hvad det helt præcist er der er skyld i deres sitiuation. Banklån, job, forburg osv. ? Der jo forskellige løsninger på alle punkter... Og uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg at når de er i så store problemer desværre ikke at det du kan tjene på 1 måned (går udfra du går i skole) er nok til at det hjælper det helt store. Men skal jeg jo ikke kunne udtale mig om....

• #7   24. feb 2009 min far blev fyret fordi hans chef ikke havde råd til at give ham løn,
    han arbejde med ejendomme.

• #8   24. feb 2009 kan skaffe flere olysninger om Højgaard.
    vi bor i midtjylland

• #9   24. feb 2009 spurgte lige min far med hensyn til MT Højgaard, han kender dem/ham godt. men vil ikke arbejde der

• #10   24. feb 2009 Jeg syntes det er storsindet at du tænker udover din egen næsetip, at du rent faktisk gerne vil hjælpe til :o))))

Det er hvad jeg kalder et barn der er godt opdraget, som tænker på andre end sig selv otg som gerne vil bidrage hvor han kan...
    Klap du dig selv på skulderen for du kan helt sikkert være stolt af dig selv :0)

• #11   24. feb 2009 der er jo i sidste ende nok ikke meget mere at gøre end at sælge jeres nye hus og flytte i noget billigere, måske lidt mindre. da det sikkert er din fars løn der her båret hovedvægten af husets indtægt, og kan forestille mig hans dagpenge slet ikke rækker til de faste udgifter.. men kunne du tjene de ekstra penge han nu mangler ville det jo være fedt. men tror ikk det er helt muligt.. men prøv og snak med dem om det. om du ville kunne hjælpe dem økonomisk

• #12   24. feb 2009 Måske luksusfælden i aften kunne byde på lidt hjælp?

Rådene de giver til forbrugerne kunne måske gavne dine forældre?

• #13   24. feb 2009 tak alle sammen

Kommentér på:
Forældre i økonomiske problemer.

Annonce