{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Er verden kun for smukke mennesker??? {{forumTopicSubject}}

er den fucking lorte verden kun for smukke mennesker??? jeg synes man mere og mere vurderer det ydre udover det indre... Skal man stadigvæk se folk, der bliver holdt uden for pga. af ydre.. Det er jo ikke noget man selv har valgt.. det var bedre hvis man blev vurderet ud fra hvad man står for.. En smuk pige kan sagtens være den mest fucking lede person der findes, og ser ned på andre som ikke har de samme værdier som hende.. Men kan det bruges i lange løb... Der er dog nogle små undtagelser hvor verden har valgt at tage det indre før det ydre.. f.eks bandet System of a down, som blev kendte på deres fantastiske gode musik, hvor de tager politiske, sociale og sjove emner i deres sange og provokerer samfundet og regeringer i forskellige lande til at gøre modstand og sige sandheden og deres meninger... De er sande smukke mennesker for mig..

Er I med mig, og eller tror I noget andet??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er verden kun for smukke mennesker???
  • #1   26. jan 2009 enig :o)

  • #2   26. jan 2009 Hvem siger man kun gør det?

  • #3   26. jan 2009 hvorfor er det det??? Det er nemt for jer, for I nok er smukke!!!??? men hvordan kan I tænke såen??

  • ChiefBille .
    ChiefBille . Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 141
    #4   26. jan 2009 Ja. Desværre. Og 9 ud af 10 "smukke piger" er nogle forbandede idioter fordi de ved de er flotte.

  • #5   26. jan 2009 Kær - det siger jeg heller ikke.... Men se dig omkring.. Sådan er det desværre.. og jeg er fucking træt af de såkaldte venner og familie, som snakker grimt om andre.. prøv at sætte jer ind deres situation.. Så er det nemlig en hel anden ting... Jeg blev drillet med, at jeg har store øjne.... Hvad fanden er det for et grundlag at gøre mig fortræd???

  • #6   26. jan 2009 jeg er ikke helt med.

  • #7   26. jan 2009 det er jeg helt enig i... Men jeg er heller ikke af den overbevisning, at jeg dømmer udseendet før det indre.. Et menneske er det værd, som personen føler om sig selv"

  • #8   26. jan 2009 Tille - fordi du er smuk eller hvad.. Men du er så nok en af de personer, som vil sidde, når du engang bliver gammel og stiller dig selv det spørgsmål, om du er et godt menneske.. så tror jeg du får en dårlig smag i munden...

  • #11   26. jan 2009 Folk der skal disse andre, gør det kun fordi de selv får det bedre....og det sir da mere om DEM end om dem der bliver disset...

    Man går vel efter forskellige egenskaber når man kigger efter det modsatte køn, men det er jo ikke ensbetydende med at alle går efter det samme.....en fyr jeg synes er perfekt, kan jo være andre syns er pisse klam.

    Men ja man kan ikke sige det for tit, der skal være plads til ALLE! Hader folk der dømmer på udseende.....


  • #12   26. jan 2009 her på en side som denne er det jo (næsten) kun udsegnet der betyder noget, man kan jo ikke rigtig bedømme folk udfra deres profil tekst, måske lidt, men langt de fleste skriver jo bare alder og hvor man bor osv..

  • #13   26. jan 2009 Camilla Samsø - Tror jeg er forelsket i dig... haha... når man ved at du har de tanker om andre, og du indeholder de dejlige tanker, gør det dig til et endnu mere smuk menneske end du nogensinde vil finde omkring os her på den her jord...

    "Freedom will only be avialiable through revolution or death"


  • #14   26. jan 2009 Ja, verden er kun for smukke mennesker, vi andre, der bare ser normale og kedelige ud, har svære kår i et ekstremt udseendefikseret samfund...

    Jeg er altid blevet gjort opmærksom på at jeg var grim og kikset, så derfor har jeg udviklet andre værdier, noget skal man jo fremad med her i verden, det nytter ikke at sidde og tude over at man stod bagest i køen, da der blev delt skønhed ud smiley
    Jeg er smuk indeni, men folk dømmer kun på det ydre... Men de, der gider tage sig til at lære en at kende og se hvad der gemmer sig bag facaden, er alligevel de eneste, der er værd at bruge sin tid på...


  • #15   26. jan 2009 Babooms undercover Politi - dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der føler det samme som dig...

  • #16   26. jan 2009 jeg siger at jeg dømmer det indre før det ydre, og det ydre dømmer jeg automatisk, men det er ikke noget, der ændrer min forhold til person.....

  • #17   26. jan 2009 selvf dømmer du å¨det ydre først, det gør alle da?

  • #18   26. jan 2009 Tille - Tror vi har det sjovt???? Prøv det nogle af os mennesker har været igennem, og så har du tænkt ordet "selvmord" mange gange...

  • #19   26. jan 2009 Zabrina - tak.... du er heldig... Men jeg har også tænkt mig, at når jeg er færdig med uddannelse, at rejse og omgås de mennesker, der virkelig har værdier...

  • #21   26. jan 2009 det jo smag oh behag, så det jeg måske syntes er smukt, syntes du er grimt, så man kan ikke sige at verden kun er for smukke mennesker.

  • #22   26. jan 2009 Kristina K - ok, ja, jeg dømmer det automatisk.. Men gemmer det væk bagefter og finder det indre frem bagefter.. Der, hvor fejltagelsen sker, er, når det kommer ud i det offentlige rum og man begynder at bruge ord, for så er det virkelig der, det begynder at gøre ondt...

  • #23   26. jan 2009 camilla Samsø - Jeg er også blevet påvirket af den musik jeg hører og de tanker jeg hører fra de virkelige mennesker... Begynd at høre noget musik som System of a down og scars on Broadway og lyt til teksterne.. Så får du det meget bedre og vil kæmpe for den verden, vi lever i

  • #24   26. jan 2009 hvilken ord gør ondt?

  • #25   26. jan 2009 både og... ja man vil nok altid dømme lidt efter udseendet... meeeen er jo heldigvis som de andre har skrevet, ikke det samme vi alle synes er smukt.

    er feks. total fedt at ta ibyen med min bedste veninde... når vi står og sukker over "lækre" fyre... er det aldrig de samme vi ser på.....

    og vil sige det samme som andre har nævnt, folk der er rigtig model billede skønne har tit ikke en brik at flytte med smiley


  • #26   26. jan 2009 BLACKnGOLD - Hvis du bliver påvirket af medier, så er du psysisk svag og kun bliver påvirket efter, hvad andre mener om dig... Prøv dit eget hoved og find ud af hvad der er rigtig og forkert..


  • #27   26. jan 2009 Kristina K - At man siger bagtaler en, der er overvægtig.. at blive kaldt bøsse, fordi man ligner en på udseendet.. Har du aldrig prøvet blive kaldt noget, der gjorde dig ked af det???

  • #28   26. jan 2009 Natasja M: Ah, det er da vidst noget af en generelisering smiley
    Kender da flere smukke mennesker, som er rimelig begavede X)

    syns ikke rigtig man kan stille det op så sort og hvidt. Vi er alle forskellige.....på rigtig mange forskellige områder.


  • #29   26. jan 2009 Jeg er da ofte blevet kaldt snob, men ikke noget jeg vil tage mig af, fordi folk der dømmer og bagtaler, er bare misundelige inderst inde.

  • #30   26. jan 2009 politi - nu ved jeg ikke hvad natasja går efter... Men jeg er den mening, at det heller ikke er alle smukke mennesker, der er nogle svin.... det er dem, som er onde over for andre pga. udseendet...

  • emil m
    emil m Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 107
    #31   26. jan 2009 Nogen der har haft en dårlig dag? smiley

  • #32   26. jan 2009 babooms politi... hehe jaja mener jo heller ik alle smiley men er rigtig mange

    og er man yngre og ibyen er det tit dem der netop er billedskønne der mobber og gør alt hvad de kan for at hive andre helt ned og kravle...
    havde i hvert tilfælde selv mine kampe med en flok tøser i ungdomsskolen dengang :S


  • #34   26. jan 2009 Endelig et nogenlunde seriøst indlæg !!

    Som der bliver nævnt tidligere , så ser vi alle forskelligt på , hvad "smuk" er .
    Jeg har et ordsprog "Det ydre tænder, det indre tæller".

    Jeg ville aldrig gå efter en fyr , som havde en så dårlig personlighed , men der i mod lignede en halv million , bare for at jeg kunne gå og "lufte ham" på gaden .
    Jeg vil dog gerne ha' en fyr som jeg finder attraktiv , men der er jo mange måder at være det på . Jeg synes det smukkeste ved et menneske - pige eller dreng - er dem , hvor man bare kan se , at de hviler i sig selv . Dér skinner skønheden igennem smiley

    Desværre hægter vi os for meget ved , hvad andre mener om os (benægt nu ikke dette) , men vi kan heldigvis selv bestemme i hvor stor grad .


  • #35   26. jan 2009 og ja syntes heller ikke man kan sætte alle "smukke" mennesker over en kam, med at sige at de er mindre begavede.
    for mig er naturlig skønhed smuk, for andre en storbarmet blondine og eller en rådhåret kraftig kvinde, som sagt smag og behag.


  • #36   26. jan 2009 BLACKnGOLD™ - men hvad du dømmer du så?? bare en helt almindeligt spørgsmål.. ikke noget provokerende...

  • #37   26. jan 2009 .. men jeg synes faktisk at vi hænger folk lidt ud her . Hvorfor skulle ekstrem smukke mennesker være dumme ? Folk der gør det til en levevej er sGu'da netop de kloge smiley Ej , jeg mener bare - pas nu på med at generalisere her . Både den ene og den anden vej smiley

  • #38   26. jan 2009 Kristina - At være en snob er jo noget man kan lave om på... at være mindre køn er jo noget man er født med...

  • #39   26. jan 2009 nu snakker vi altså udseende mæssigt! .. for de bliver altid overrasket over min personlighed. jeg kan jo ikke lave mit ansigt om vel

  • #40   26. jan 2009 hmm er bange for det jeg skrev kom forkert ud, var ikke for at hagle nogen ned... har bare selv haft dårlige erfaringer med nogen.
    findes dejlige mennesker alle steder og vi er heldigvis ikke ens..


  • #41   26. jan 2009 Camilla Samsø ---- Jeg lever selv efter at sætte spørgsmålet ved samfundet. Jeg vil selv kalde mig lidt crazy oven i hovedet... men jeg kan lide at gøre de ting jeg har lyst til at gøre, fordi andre ikke skal sætte mig i en situation, hvor jeg ikke kan gøre det jeg har lyst til.... Og jeg ville godt de andre godt, men det svært på den her jord, hvor man selv går i gennem en masse psykiske processer.. Der er noget mærkeligt noget... Måske giver det her slet ikke nogen mening alt det jeg har skrevet.. men skal det også det?? haha

  • #42   26. jan 2009 mente ikke de smukke skulle hænges ud som dumme undskyld hvis det lød sådan, er vist for sent at skrive noget der lyder godt på denne tid sidder og halvsover.

    alle må sove godt når i kommer så langt


  • #44   26. jan 2009 Kristina K - Men sådan er det jo desværre nogen folk der er.....

  • #45   26. jan 2009 Ja, men folk er jo også hurtigt til at dømme, hende der ser sådan ud, så må hun være en snob, så det kan også være omvendt, de mindre pæne mobber de pæne. ligesom omvendt.

  • #46   26. jan 2009 Camilla Samsø - Hvad musik hører du?? kan du evt. sende nogle af de digte til mig???

  • #47   26. jan 2009 tror det har noget med selvrespekt at gøre, og hvis man syns man får det bedre ved at gå i dyrt tøj, så er det jo fint nok, for det gør jeg. og jeg syns da det er fint nok hvis de såkaldte "smukke" mennesker, holder sammen, så lad da dem om det, det er vel deres valg. og det er jo ikk en skid som du beskriver det?. altså, fatter ikk din pointe. men okaaaa<3

  • #48   26. jan 2009 Fuck Samfundet...... Lev Efter Jeres Egne Regler....

  • #49   26. jan 2009 Et sandt godt menneske... mit største idol


    http://www.youtube.com/watch?v=E5dOZMCRBC4


  • #50   26. jan 2009 *#¤EmsSe <3333 # - Det er fair nok, at du ser et problem i det... Men det er måske fordi du ikke har oplevet noget i den stil.. Men det ved jeg jo ikke.. så forklar....!!!!


  • #51   26. jan 2009 Kristina K - Det er svært at tage side på en måde.... Men hvis man bare lever efter at være et godt menneske... find ud af hvad det er, og lev efter det...

  • #52   26. jan 2009 ja, men det passer jo

  • #54   26. jan 2009 jeg ser skam ikk noget problem i det, men jeg syns da det er langt ude og side at skille mennesker fra hinanden på den der måde, som du beskriver det, det er vist kun inde i din lille verden det forgår sådan. men ja, whatever. alle har en personlighed, og nogen har bar en personlighed, hvor mode, og hva folk syns om en, er øverst på listen smiley

  • #57   26. jan 2009 Babooms mirakel: ja, men kan ikke forstå hvorfor du skulle ha et problem, du er jo en rigtig køn pige, naturlig køn og det kan du altså være stolt over! .. men ja det er jo sådan det er..

  • #59   26. jan 2009 du ser da normal ud?! jeg er altså også kun 17.

  • #61   26. jan 2009 Jeg skiller folk fra hinanden.. jeg prøver at samle de folk, som elsker sig selv for dem de er... og ikke dømmer efter udseendet.. men tager de inderste som det vigtigste.... Alle kan være med mig, hvis de blot opfylder det lille krav: at være et godt menneske...

  • #62   26. jan 2009 hmm mærkeligt,. og hvor bor du?

  • #64   26. jan 2009 Føler at efter den her "lille" diskussion, er jeg mere målrettet efter at gøre noget godt i verden, for jeg ikke den eneste der har det sådan her.... Tak, Tak, Tak

  • #65   27. jan 2009 skønhed vuderes jo af øjne der ser det...

    synes faktisk at i min verdne passer det meget godt sammen.

    grimme folk har grimme personligheder

    kønne folk har kønne personligheder..









  • emil m
    emil m Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 107
    #66   27. jan 2009 ..

  • #67   27. jan 2009 Baboom's mirakel - Eller bare Camilla Samsø .

    smag og behag. smiley


  • #68   27. jan 2009 Vi er sku alle sammen smukke på vores helt egen måde :).
    Ingen mennesker burde skamme sig over deres udseende, for ingen mennesker er perfekte :).


  • #69   27. jan 2009 Amanda L. B

    næh, men nogen er bar lidt mere perfekte end andre smiley


  • #70   27. jan 2009 TIlle P : er så meget enig!

  • #71   27. jan 2009 personligt vil jeg da gerne have en kæreste der er flot det vil vi jo nok alle men det kommer helt af sig selv for kan pigen eller fyren ikke finde ud af ganske almindelig opførsel så holder et sådan forhold nok ikke

    jeg har det på den måde at jeg kunne godt vente til jeg fandt en der var sød og så godt ud og jeg var heldig at finde hende og det er jeg da glad for og er man ikke så ivrig så skal de "grimme" os nok finde noget for dem det kommer med tiden kærlighed kan man ikke bare bestemme sig for skal være lige nu og her og ja en ting vi kan konstatere er at førstehånds indtrykket ligger jo altså udfra hvad man ser

    hvis jeg går i byen og ser en meget tyk pige tænker jeg jo ikke med det samme hey hun ser fandme sød ud hende må jeg ha men derimod tænker man føj så hun er allerede der sat i bad standing og det er vi enig om det er squ ikke okay for hun kan sikkert være en skide sød person men bare ikke min smag

    så ja det er jo det ydre der tæller til at starte med og derefter spilder det indre jo så ind smiley

    efter min mening ihvertfald hehe


  • #72   27. jan 2009
    Tille P

    lige præcis smiley er enig der smiley


  • #74   27. jan 2009 hold nu op med at nævn dig som mindre smuk! . du ser normal ud!! og du er ikke grim. har du ingen selvtillid eller hvad? .. grimme mennesker er folk der har acne i hele fjæset, mangler tænder og er skildøjet og fed. det er altså lidt af noget selvmillidenhed du kommer med der.

  • #76   27. jan 2009 nej, jeg siger også bare min mening som dig! ..
    for det første hvis du taber dig, så får du anoraksi, udfra billederne så ser du tynd ud! og jeg har haft virkelig slem akne, jeg gik til lægen og fik piller. sværere er det ikke.

    og skal lige siges jeg vejede 65 i 6-7 klasse og havde så slem akne at jeg var nød til at tage piller, der faktisk kunne skade nyre, så stærke var de, så rolig nu smiley jeg gjorde noget ved det!


  • #79   27. jan 2009 ja selvf, men du har jo ikke redigeret dit anisgt vel? . så kan da sagtens se at du ser pæn ud, men det fordi du snakker grimt om dig selv at du ikke føler du smuk, netop det tidspunkt hvor du ikke har selvtillid, ja så er man altså mindre interessant at kigge på , fordi folk mærker du ikke har det godt med dig selv... så syntes jeg faktisk at du burde gå til psygolog, for det kan ødelægge dit liv, at du har denne indstilling om dig selv! .. sorry min ærlighed.

  • #80   27. jan 2009 Tille P : der er også mange der bare søger komplimenter, feks hvis man siger nej hvor er du køn, så siger man så nej er jeg ikke og bla bla, og s¨å skal man så ha et " joo det er du altså" .. ved ikke om det er det samme tilfælde her, for kender dig jo ikke.

  • #82   27. jan 2009 ja, som du vil. men det er sku vigtigt at vise selvtillid især også overfor dinne venner!

  • #84   27. jan 2009 hvis du har lille selvtillid hvorfor sætter du billeder ind af dig selv? . vel for at få komplimenter og vise hele verden hvordan du ser ud ikk? .

  • #86   27. jan 2009 du siger at du er det over for dine venner, men ikke herinde, det jo også dine venner? .. kan altså ikke lige se sammenhængen, og hvis jeg havde så lidt selvtillid som du nu siger, så ville jeg da aldrig sætte billeder ind af mig selv, og hvis dine venner for dig til at føle dig mindre værd, så syntes jeg faktisk at du skal droppe dem og finde nogle andre, der er måske samme niveau som dig.

  • #88   27. jan 2009 nej men kan ikke andet når du skriver, "Vi" mindre smukke, vi har det hårdt osv. når man fra 1000 meter afstand kan se at du er en køn pige.

    hvis du ikke ville diskutere om dig selv, så skulle du skrive "de"


  • #90   27. jan 2009 jo jeg har! især de mindre klasser, de droppede mig fordi jeg var tyk, og havde bumser, så tænkte jeg "fuck dem jeg skal vise dem skal jeg" og det gjorde jeg så! .. du skal ha en stærk vilje styrke, og hver glad for det du har! for nogle har det værre end dig , tro mig.

  • #92   27. jan 2009 Cammie : undskyld hvor snakker jeg negativt henne hvis det denne kommentar var til mig? jeg prøver bare at åbne øjnene op for hende!

  • #94   27. jan 2009 okay, jaja .. kan bare ikke forstå at sådan en smuk pige ikke har selvtillid, og hun skulle føle sig grim ved siden af sine venner. kan sige 100 posetive ting om dit udseende!

  • #95   27. jan 2009 Ja jeg tror nu at du har ganske ret, der er alt for mange der går op i det ydre i stedet for at kigge på det indre.
    Det er det indre der virkelig viser hvem man er som person, det ydre kan meget nemt være en facade man sætter op for at skjule den man er, eller for at gøre en til en anden end man vil være.

    Men det vigtigste at huske på er at man er som man er og det er den man bliver elsket for at være.
    Hvorfor ikke bare være ligeglad vi har kun det liv vi har, og det er sku for kort til at bekymre sig om udseenet


  • #96   27. jan 2009 ej okay, prøver at hælpe. så får man bare sådan nogle kommentare tilbage. hvis man ikke kan tage ærlighed er nettet det forkerte sted.

  • #97   27. jan 2009 ja du skrev jo lige efter at jeg skrev en kommentar.. ved jo ikke hvem du mener når du ikke sætter navn, eller hentyder til alle. vel? ..

  • #99   27. jan 2009 okay, så håber jeg for dig selv at du finder den! inden det er for sent.

  • #100   27. jan 2009 der er ingen herinde der mener de er perfekte og bedre end alle? ikke så vidt jeg kan se?

  • #101   27. jan 2009 det kan vel godt passe, kender jo ikke alle. men det da også okay hvis man syntes det.. det skal da ikke være en straf, fordi man syntes man selv er perfekt.

  • #102   27. jan 2009 Det lyder sgu til at der er nogen, som trænger til at arbejde med sit "inner game".. Altså sin selvtillid smiley Lær nogle teknikker!
    Kan love jer ALLE for at I går rundt og smiler hele dagen og føler jeg langt smukkere end alle andre, altså på den gode måde smiley

    Var selv den "udvalgte", som fik kraftig akne i folkeskolen, men fik piller (sikkert de samme som Kristina), og det gik væk.. Det først år på HS var jeg ikke særlig langt fremme i skoene, da jeg stadigvæk var på kur, og akneen ikke var gået væk. Så begyndte jeg på at arbejde med mit inner game, og fik bygget selvtilliden op igen! Det er bare lækkert, så jeg kan KUN anbefale det, man bliver et meget bedre menneske af det, og får det så godt med sig selv!

    Men så til topic igen:

    Mener verden er for folk med alle former for udseende, men problemet er bare at man <b>altid</b> dømmer på udseendet før man går i dybden.. Har det da også selv sådan, at hvis ikke udseendet lige fanger mig (glimtet i øjet, det søde smil, etc..) så er jeg da egentlig ikke så interesseret i personen. De ting mener jeg så selv at både tykke mennesker, ultra tynde mennesker, mega høje mennesker, lave mennesker, og alle andre mennesker selv kan arbejde med.
    Som sagt, arbejd med dit inner game, så kommer glimtet, smilet og alle de andre "blikfangere" af sig selv..

    Såå, get to it, don't give up, and you will suceed in doing it smiley


  • #103   27. jan 2009 meningen med det her indlæg har ikke noget med selvtilid og gøre noget ud af sig... Men at alle skal respektere hinanden for dem de er.... At smukke mennesker skal have den samme respekt overfor grimme som for smukke, og grimme mennesker skal have den samme respekt over for smukke som for grimme... Når jeg siger ordet "grim", er det det hvad mennesker får til at være... Det betyder nødvendigvis ikke at jeg synes de er grimme....

Kommentér på:
Er verden kun for smukke mennesker???

Annonce