{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Sund (og god) hurtig mad.. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg (igen, igen) gået over til den sunde kost... Hrm, hrm..

Kender I nogle gode retter, man kan bruge til hverdag som ikke tager en evighed at lave og som ikke indeholder flere 100 ingredienser.
Hvilke grøntsager er gode at spise dagligt? Pt. spiser jeg rigtig meget broccoli, blomkål og gulerødder og så med noget mager kyllingefilet til (mest når jeg er på arbejde)

Men ja, i det hele taget mangler jeg bare lidt inspiration. Er ikke kræsen overhovedet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sund (og god) hurtig mad..
  • #1   27. mar 2008 Selvfølgelig også gerne nogle link, hvis I kender nogle gode afprøvede retter

• #2   27. mar 2008 Thor - Jeg har fundet nogle enkelte gode sider. Men der er også mange hvor der skal bruges underlige grøntsager og alt muligt jeg ikke kender :s
    Det skal bare være ganske almindelig dansk mad

• #3   27. mar 2008 Thor - Okay men ellers tak smiley

• #4   27. mar 2008 Sveskegrød? smiley

• #5   27. mar 2008 Henrik - Rullet med cornflakes? Det lyder anderledes, men det kunne da være et forsøg værd - tak for tippet smiley

• #6   27. mar 2008 Kyllinge strimler
    Gulerød strimler
    Røb/grøn peber
    Squash
    + flere grønsager - Steger du bare på en pande med noget fedtstof smiley

Ellers kog noget pasta, tag vandet fra - Og smid en dåse tun deri, og noget ost - Evt nogle majs eller lign oveni - og lad det varme smiley

• Winnie
    Winnie Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #7   28. mar 2008 Skær kartofler, gulerødder og grøntsager efter smag i mellemstore stykker.. i et ildfast fad, tilsæt en smule olie, og krydr med pommes frites krydderi og ind i ovnen på 200C ca 1 time.. eller prøv dig frem om det er mørt. smager utroligt godt og kan spises med alt slags kød og er fedtfattigt..

Kommentér på:
Sund (og god) hurtig mad..

Annonce