{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

' Mad som gør en mæt ? {{forumTopicSubject}}

' Heej alle sammen !
Jeg spiser rugbrød til morgenmad og frokost , men det mætter simpelthen ikk ! Jeg kan sagtens spise 3 rundommer og stadig være sulten ? /:
Nogen der ved hvorfor ? Og som måske har nogle idéer til , hva' jeg kan spise i stedet ?
Det skal lige siges , at jeg elsker brød , så det må gerne være noget , som jeg skal tygge , lidt allá rugbrød .
Altså ikk yoghurt , havregryn osv.
Det skal ikk være hurtig mad , som et æbel eller noget ? (: Da det skal være noget , som tager lidt tid , men gerne hurtigt at lave . Det er en rugbrødsmad jo .

Jeg håber i har nogle idéer ?

Mvh Mia
På forhånd tak .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ' Mad som gør en mæt ?
  • #2   20. feb 2008 lav evt. nogle boller med grahamsmel, rugmel og speltmel... de ligger som en mursten i maven, og når de først er bagt så er det lige så hurtigt som rugbrød

  • #3   20. feb 2008 Hvis det skal være "sundt" er det jo ikke altid en lige god idé at spise mange nøder og kerner der er meget fedtholdige... men det nævner du jo selvfølgelig heller ikke om det skal være smiley

  • #4   20. feb 2008 ' ALLE SAMMEN !
    Undskyld , jeg glemte vidst , at nævne noget (:
    Jeg er på Kulhydrat kur , eller jeg prøver på det d: Alt hva' der er under ti , kan jeg spise . Så rugbrød er ikk super , i det hele taget ikk brød /: Men jeg synes sq det er svært , da jeg ikk finde ud af , hva' jeg kan spise ? Gerne af grøntsager , men selv det , er der noget i .

    Mvh Mia
    Og tak for svarerne .


Kommentér på:
' Mad som gør en mæt ?

Annonce