{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
249 visninger | Oprettet:

Hvad gør du, når du er glad/oplever positive beskeder m.m. {{forumTopicSubject}}

Sætter yndlingsmusik på anlægget, inviterer venner på middag, meddeler hele verden, at du er verdens lykkeligste, har vundet i Lotto, bare fået verdens bedste job ......, det er bare det bedste liv du har sammen med dine nærmeste ??

Jeg springer i luften af glæde, for som verden ser ud nu, så er der ikke meget at springe i luften over, men når man hører fra sine nærmeste, at de bare har det godt, så er det nok for mig .....

Denne tråd handler om glæde - alt muligt, skønne foto, skøn musik, sjove historie, skønne citater og fortsæt selv ......

Jeg ser frem til din glæde .... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør du, når du er glad/oplever positive beskeder m.m.
  • #1   7. aug 2023 Dejligt positivt emne Jetset. smiley

    Der er ikke noget bedre end at kunne give en glædelig nyhed til en god ven, som man véd vil glæde sig lige så meget over den, som en selv. smiley

    For i hverdagen har vi alle sammen problemer at slås med af den ene eller anden art.

    Man deler ofte sine bekymringer med nære venner, men lige så vigtigt er det at kunne glædes sammen, fejre noget godt sammen.

    Man skal gribe hver en glæde i sit liv, for de opture hjælper når man får nedture. smiley




  • #3   7. aug 2023 Jeg glæder mig dagligt over at se glæden, når jeg hjælper andre og det er så gensidigt og hvis jeg ser mine børn og børnebørn og jeg har tænkt mig at få billeder af mit ansigt når jeg knuser kysser mine børn og børnebørn, så man kan se min glæde og min kærlighed smiley

  • #4   7. aug 2023 Her er også helt stille om aftenen, og det er en glæde og nydelse når man kan tænde sterinlysene, og læse en god bog.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #5   8. aug 2023 Jeg går i seng og venter til glæden har lagt sig henne i skammekrogen i Rundkirken.

  • #7   9. aug 2023 Ved det ikke. Kan ikke huske den følelse smiley

  • #8   9. aug 2023 Glæder mig over jeg har 2 arme og 2 ben som jeg kan bruge , At jeg kan se og hører….
    Disse ting må man ikke ta forgivet….. glæder mig hver dag over mit arbejde….. elsker mit job, mine dyr og mit hus…. Mit liv smiley
    Er i de store hele bare så glad for at være i mit eget liv smiley

    Jeg gør ikke noget bestemt når jeg er glad…
    Men når jeg oplever noget ekstra godt så som noget arbejde jeg har udført håndværks mæssigt så deler jeg det på billeder med dem som jeg synes virker venlige og interesseret i at se resultatet….deriblandt dig smiley


  • #9   9. aug 2023 Tak for alle jeres positive input - udover vi har glæder i eget liv, så er det også glædeligt at høre og læse om andres glæder.

    #5 - Brok, skal det forstås på den måde, at du er en slags "Askepot" og ingen glæder har, skammekrogen lyder ikke rart, men der er en grund til at blive smidt i den.

    #7 - J/L det er da ikke god læsning, at du ikke kan huske denne følelse, prøv om ikke du kan "grave" nogen frem smiley

    Jeg er glad hver morgen, når jeg kan alt selv, det er nemlig ikke en selvfølge. Jeg mener også, jeg er meget rig, ved at have et godt helbred, for det er nemlig ikke en selvfølge, at have alt, bliver så lige meget, hvis uhelbredelig sygdom skulle indtræffe.

    Og husk !! - jeres yndlings musik, foto, citater, sjove historie, gerne noget i har oplevet, er velkommen her og andre positive oplevelser, uforglemmelige ferieoplevelser o.lign alt, hvad I vil dele smiley

    Hvorfor hedder det "skønhedssøvn" , når man altid vågner op og ligner en trold, der bor i en tørretumbler smiley







  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #11   9. aug 2023 Alvorligt så er jeg blevet mere trist til mode og ser ikke meget der er direkte positiv, men jeg nyder da meget og mange former for musik, her noget der er til eftertanke,

    https://www.youtube.com/watch?v=W9wVmBU4ZV4

    Og så nyder jeg den natur vi ikke har ødelagt, og særligt hvor dr ikke er turister.

    Og man bliver da trist til mode når man ser en plads hvor der har været festival.

    Men jeg kan glæde mig over, at kunne finde musik der altid kan få humøret op.







    profilbillede
Kommentér på:
Hvad gør du, når du er glad/oplever positive beskeder m.m.

Annonce