{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.004 visninger | Oprettet:

Fyre - Hvad gør i ? {{forumTopicSubject}}

Dette er nok mest til fyrene, men piger, i må også godt være med på en kigger smiley



Nu stabler jeg lige et par hurtige eksempler:


I har :

1. Årsdag med kæresten / forlovelsesdag evt.

2. Det første gang du skal ud med hende pigen du mødte ved sidste fest- fyren står for initativet ( denne gang)


3. Du har mødt denne pige over nettet, i har besluttet jer for at mødes, du står for at skulle tage det første skridt til at mødes.


4. Du synes din kæreste trænger til lidt forkælelse, og du vil rigtig gerne vise dine følelser for hende og hvor meget hun betyder for dig, så du planlægger i al hemmelighed en weekendt der KUN er for jer to, alt hvad der hedder famillie, venner og mobiler, bliver sat på standby og lydløs.


Hvad har i tænkt jer at gøre for jeres kvinde i jeres liv for at give hende en romantisk og uforglemmelig oplevelse ??? smiley

Kom frisk og bevis at der faktisk FINDES seriøse fyre smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyre - Hvad gør i ?
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 404
    #1   9. sep 2012 1: årsdag: forny vores løfter i kirken - forlovelsesdag er på vores ½årsdag.

    2: den endte med pizza og så har vi været sammen siden.

    3: for 7 år siden mødte jeg en over ofir-chatten - kørte 200 km til hende og var sammen med hende i 6½ år.

    4: Forkælelse: I dag laver jeg en lækker middag klar og tager med i bilen når jeg skal hente hende fra arbejde - så tager jeg ud til en lille grøn plet med hende og der sætter vi os og spiser middag på et tæppe kun os to med ingen larm omkring os og bagefter kører vi ind på sygehuset og besøger hendes mormor (som heldigvis ikke kom så galt afsted som vi havde frygtet) for til sidst at køre ud til hendes far og pap-mor som holder fælles fødselsdag hvor vi er inviteret på aftenskaffe (pga at kæresten arbejder kunne det ikke blive i eftermiddag)

    Er jeg okay, eller er jeg håbløs??


  • #2   9. sep 2012 rider du rundt på en hvid hest med engle sang omkring dig allan ?
    for du lyder da godt nok som en drømmefyr


  • #3   9. sep 2012 Skull fucker hende ekstra hårdt den dag så hun føller sig speciel

  • #4   9. sep 2012 1. Årsdag er noget pjat efter min mening. Jeg vil heller vise jeg holder af hende mere end 1 gang om året. Eller 12 hvis man holder månedsdag. Syntes det er meget sjover at overraske smiley

    2. Første date vil jeg ikke bruge de store penge. Så det skal bare være noget enkelt. Hvilket også fremgår af punkt 3. smiley

    3. Sidste gang jeg blev forelsket i en pige over nettet der mødtes vi oppe ved hende. Kørte hende en tur ud til stranden i min Skyline. Så gik vi en tur på stranden også ud til hendes heste efter det. Også hjem til hende til sidst.

    4. Når jeg først har min prinsesse så vil jeg gøre alt for hende. Det var meningen jeg vil overraske min kæreste med en tur ud i båd på Limfjorden også gi os en rejse over til USA og se Avril Lavigne. (hendes store idol). Men jeg mistet hende desværre inden. smiley


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 404
    #5   9. sep 2012 sjenne - nej jeg rider ikke rundt på en hvid hest, men det kunne da være rart smiley

  • #6   9. sep 2012 1. Skændes

    2. Så billigt som muligt, evt. bare hjemme med en god film og noget godt mad / slik

    3. Har mødt 2 over nettet.. Den ene knaldede jeg og droppede, den anden blev ikke til noget, syntes ikke om hendes holdning (gik og så dvask ud)

    4. Blomster, ud at spise, gør hvad hun vil have, prøver på at være så sød som muligt.


  • Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #7   9. sep 2012 Pearl neklace smiley

  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 145
    #8   9. sep 2012 Du er vist ikke den rigtige til at bruge sætningen <b>"Kom frisk og bevis at der faktisk FINDES seriøse fyre"</b>, da du ud fra tidligere debatter har vist du ikke selv står i den kategori blandt damerne.

    Tilbage til emnet så afhænger det utroligt meget af pigen, så jo mere seriøse de er jo men engageret bliver jeg også...ellers ender det som Beelzebuuuuub så fint skrev. =)


  • #9   9. sep 2012 what he said ^^

  • #10   9. sep 2012 fandt du den der bolleveninde?

  • #12   10. sep 2012 Katten.

    Var det et hovedstød til mig, eller? smiley hehe

    Man må da sige at du kan give plads til en kvinde i dit liv.


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #13   10. sep 2012 Jeg havde nok sendt et par millioner sprællemænd op i stjernen på hende smiley

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #15   12. sep 2012 Lol. Det burde vel komme naturligt og ikke være noget planlagt.

  • #16   1. jan 2013 1. Årsdag med kæresten / forlovelsesdag evt.
    -Går jeg virkelig ikke rigtig op i. Om det er fail ved jeg ikke. Jeg synes bare det virker lidt "juhuu, vi har holdt hinanden ud i xxxxx nu. det skal da fejres

    2. Det første gang du skal ud med hende pigen du mødte ved sidste fest- fyren står for initativet ( denne gang)
    -Har ikke været på efterfølgende dates med nogen jeg har mødt i byen


    3. Du har mødt denne pige over nettet, i har besluttet jer for at mødes, du står for at skulle tage det første skridt til at mødes.
    -Spørger hende om hun vil møde mig. snakker lidt om hvad begge har lyst til at kunne lave smiley
    Mange ting afhænger lidt af årstiden hvis der skal foregå noget udenfor.

    4. Du synes din kæreste trænger til lidt forkælelse, og du vil rigtig gerne vise dine følelser for hende og hvor meget hun betyder for dig, så du planlægger i al hemmelighed en weekendt der KUN er for jer to, alt hvad der hedder famillie, venner og mobiler, bliver sat på standby og lydløs.
    Det bliver et weekend ophold på et hotel med lidt gode sager pakket i tasken. Lidt massageolie, noget hun virkelig godt kan lide. Går en tur og finder måske en lille ting at købe til hinanden der minder os om hinanden og turen smiley


Kommentér på:
Fyre - Hvad gør i ?

Annonce