{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Valenstinsdag - hva gør du? {{forumTopicSubject}}

når jeg ikke får så meget svar på hestegalleri, så prøver jeg også herinde smiley


-snakker mest til dem der har kæreste, og har nogle ideer eller en plan til hvad de skal med deres nærværende.

Hvad skal i på l'ørdag?

Jeg aner bare ikke hvad jeg skal, jeg har skrevet et lille brev, samt jeg har taget nogle frække billeder igår, som bliver smidt på en cd, med en sløjfe omkring, som han får sammen med brevet.

Men har i nogle ideer til hvad man ellers kunne?
jeg er egentlig ret kreativ, men mangler ideer smiley

hjælp kære mennesker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valenstinsdag - hva gør du?
  • #1   12. feb 2009 http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=104040

    Står i samme situation


  • #2   12. feb 2009 Ingenting. Valentin er droppet her da det er en gang fis og ikke en skid andet.

  • #3   12. feb 2009 Legenden, jeg har skrevet i emnet, hvad jeg har fundet på indtil videre.
    dog vil jeg gerne gøre det lidt mere specielt, da vi også har været sammen i 23 måneder den dag.. :b


  • #4   12. feb 2009 Jeg har valgt at smide kæresten hjem til hendes søster mens jeg selv tager på mc messe i bella centeret. det kan da bare ikke blive en mere romantisk lørdag end at gå der sammen med alle de skønne nye og lækre modeller. smiley

  • #5   12. feb 2009 Kristian P : Det var da den bedste ide ever! smiley

    Mig og kæresten skal bare ha noget lækkert at spise og se en film, for ja - det er sku noget opreklameret lort!


  • #6   12. feb 2009 Hmm... jeg aner ikke hvad der skal ske smiley

    forholdet med kæresten er forholdsvis nyt, og da jeg ikke bor hjemme mere,tager vi ned og besøger mine forældre som er i sommerhus.

    har overvejet noget smykke noget til hende.

    men det er vild svært at finde en gave til hende da hun stortset har alt smiley

    og så kommer det der "en personlig gave"
    jamen hvad er det ? har overvejet et meget sødt brev, samt en buket blomster. men hvor orginalt er det ikke lige smiley

    aner ikke hvad jeg skal finde på smiley

    men din ide lyder nu genial nok. bare lidt svære for en dreng smiley

    hmmm hvad ville du event. blive utrolig glad for ? (:


  • #7   12. feb 2009 Emil, áltså. da jeg selv er meget glad for at skrive breve osv. elsker jeg også selv at modtage breve, og jeg elsker især at få det af min kæreste, da han virkelig hader at skrive, og ikke er særlig god til det, men han gør det fordi han ved jeg kan lide det. -tror dog ikke han har gjort noget denne gang, da jeg tror han har glemt det - må nok hellere fortælle ham det er valentinsdag på lørdag :b

    kommer lige med nogle ideer: Parfume, et sødt brev med roser til, gavekort til massage evt. kun fantasien sætter grænser.

    Altså sidste år, havde min kæreste været hjemme ved mig, imens jeg ikke selv var hjemme, og lave et stort hjerte på mit bord med stearinlys, og havde tændt dem da jeg kom ned, hvor han sad og så rigtig sød ud, med en rose i munden, og et brev i hånden. Ikke nok med det, havde han 2 biografbiletter, og så gik resten egentlig i sig selv. Puha, jeg blev overrasket over hvor god fantasi den dreng kan have.


  • Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464
    #8   12. feb 2009 må jeg se dine frække billeder

  • #9   12. feb 2009 Kæresten og jeg skal ingenting smiley
    Valentines day er noget opreklameret fis, det er jo ikke engang en dansk tradition.


  • #10   12. feb 2009 danskeren, hvad tror du selv? :o)

  • #11   12. feb 2009 tror da bare muligvis vi skal være sammen..

  • #12   12. feb 2009 shit !? smiley

    jamen det lød virkelig fedt.

    Og tak for de gode råd, og har det på nøjagtig samme måde, da jeg hader at skrive breve ;)...


    nu kommer grunden til jeg spurgte om hjæp: Fandt først ud af det igår da jeg var på arbejde at det allerede var på lørdag:S

    har aftalt med de gamle jeg skal hjem til dem om ca 1 time. og ikke nok med det, så kom kæresten forbi igår hvor man så lige måtte prøve at lave en god middag ;).

    men det gik og alt var godt. nu skal man så bare sætte hjernen i blød. for så at finde de gaver osv. ;)..

    men nu kommer det så, hvor finder man så en GOD parfume:P? for ærligtalt har jeg ikke gloet hvilket hun har og ikke har smiley


  • #13   12. feb 2009 Det var virkelig os utrolig fedt at opleve.

    Du kan jo prøve at snakke med 'manden i huset' hos de gamle, hvad han gjorde på din alder, hvis han altså gik op i det der, måske kommer han med ideer der kan bruges til noget smiley

    bare spørg dig til råds i fx matas, ang en god parfume. men de koster jo også en god pris. Dog kan du være heldig der er 40% på en god parfume i din matas, som de anbefaler - evt i en gaveæske da der ihvertfald er det her i Esbjerg. Der er meget at spare inde i matas som ligger i byen hos os ihvertfald.



  • #14   12. feb 2009 ved jeg har fået og vide jeg skal sætte hele lørdagen af og jeg skal slutte af med at spise det er det jeg ved

  • #15   12. feb 2009 camilla, altså. det er en overraskelse til dig? :b
    puha, det lyder spændene smiley


  • #16   12. feb 2009 ja er det også skal jeg have pænt skiftetøj med

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #17   12. feb 2009 Jeg har inviteret kæresten i Rundetårn hvor der er sørget for en kurv med champagne, hygge snacks, tæpper m.m. også skal vi kigge på stjernerne og bagefter har jeg booket værelse med havudsigt og balkon på Copenhagen Strand hotel hvor der er 3-retters menu og dobbeltseng og morgenbrunch dagen efter..

    Har sørget for at der blir lagt en flaske champagne på køl samt chokolade hjerter og rosenblade på sengen.

    Det skal jeg så lave smiley


  • #18   12. feb 2009 lasse l
    det er satme i orden du flot klaret


  • #19   12. feb 2009 Lasse, wauw. der må jeg virkelig sige GODT KLARET smiley
    rigtig rigtig god tur!


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #20   12. feb 2009 Tusind tak, det kan godt være alle siger det er opreklameret og at det er noget pis men helt ærligt så kunne man da godt benytte dagen til at have det hyggeligt alligevel... I ved alle hvor glade jeres kærester bliver hvis i alligevel bare gør lidt for at gøre dagen hyggelig fremfor bare at sige det er en almindelig lørdag!

    Det er det selvfølelig nok også men brug den dog til at plej og forkæl din kæreste..!


  • #21   12. feb 2009 Omg lasse.;)

    du forstår sku at smigere dig ind hos damen smiley


    hmmm tjae... det kunne nu også være meget sjov.

    nå jeg smutter afsted.

    God valentinesdag til alle(på lørdag)

    og ellers fortsat god dag ;).



  • #22   12. feb 2009 smutter ud af tråden igen. hygge til jer der skal noget spændende

  • #23   12. feb 2009 hygge smiley

  • #24   13. feb 2009 Min er i england smiley ellers ville jeg nok ta ud at spise efterfulgt af skøjtning og en gåtur i Aalborg smiley

  • #25   13. feb 2009 Vi skal til stor fødselsdag med udklædning smiley

Kommentér på:
Valenstinsdag - hva gør du?

Annonce