{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Er det islamisering? {{forumTopicSubject}}

Ja så kom vi nærmere islamisering af en dansk skole. Her har man samlet skolen i 2 hold, piger og drenge, skolelederen siger det er helt tilfældigt, men mener oveni at det vil gavne indlæringen.

Det drejer sig om Åvangsskolen i Rønne på Bornholm.

Er Bornholm igen blevet besat?

//citat
Nu er det her en opdeling i relationer. Det er helt tilfældigt, at vi deler op i drenge og piger, lyder det.
//citat slut

Lyder som det rene pølsevrøvl,

Relationer har intet med køn at gøre - faktisk er det diskriminerende - at gøre køn firkantet. Piger imellem kan være så langt fra hinanden at de ikke har nogen som helst relation til hinanden, samt drenge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det islamisering?
  • #2   5. jan 2022 Ja hvad bliver det næste smiley

  • #4   5. jan 2022 Annella hum smiley

  • #5   5. jan 2022 Tænk engang, skønne Bornholm, nu er den også ødelagt. Far til 4 på Bornholm, hvordan mon den passer ind ?? - Nu er det nok, Far til 30 på Bornholm + 4 koner.

    Men hvorfor lader det sig gøre, det kunne jeg godt tænke mig at få svar på smiley smiley smiley


  • #6   5. jan 2022 jetset

    Jeg er mere interesseret i hvorfor pære danskere er så forhippet på at gøre Danmark muslimsk.


  • #7   5. jan 2022 Det er jeg også. Islamisering er roden til alt ondt, og hvorfor nu det, jo fordi islamisering ikke hører til i Norden, så enkelt er det, vi passer bare ikke sammen, vi tænker ikke ens, vi har ikke samme kultur, så det er dømt på forhånd til at mislykkedes.

    Og ingen skal kalde mig racist, så bliver jeg eder rasende, eller komme med et godt argument, der giver mening, det kan ingen komme med.


  • #8   5. jan 2022 Jetset

    Jeg bliver ikke rasende over at blive kaldt racist, faktisk stolt, jeg kender mig selv og mine værdier, så hvis nogen mener jeg er racist så dem om det.

    Hvis man kigger på reklamer så er de mere og mere blevet sorte, Mellemøstlige, på Dansk tv? - hvad fanden sker der? Jeg har godt nok ikke tv pakker men sad ude hos en ven og så de reklamer som stort set var med sorte mennesker for danske produkter - what the fuck?

    Er jeg racist hvis jeg ikke kan lide sorte mennesker eller min hvide nabo?

    Racisme er blevet et udvandet ord som bruges som skældsord, når man ikke kan argumentere. Jeg kan bare ikke lide sorte mennesker - altså det er min holdning og mening, og det er en ret jeg har i et demokratisk samfund. Andre har så ret til at kalde mig racist - men hvor det rager mig.


  • #12   6. jan 2022 Annella

    Selv Poul Madsen på EB, syntes det er forkert at aktivere indvandre kvinder i OBI telte, det er bedre at hente en masse arbejdere fra udlandet.

    Han mener også at man ikke skal aktivere syge -??? wtf??

    Det er der sgu da ingen der gør, syge er i et udredningsforløb hvor deres arbejdsevne vurderes og afprøves.

    Men det er svært at aktivere de tusindevis OBI telte som konstant er gravide.

    Så er det nemmere at kaste sig over etniske danskere for OBI telte har opnået en slags "helle" i kommunen fordi de ikke gider dem. Man skulle nødig tirre Ali som nemt kan finde flere hundrede som kan chikanere en sagsbehandler.

    Som jeg ser det betaler kommuner millioner i beksyttelse penge til OBi telte. De skal heller ikke nyde noget at anmelde et forhold om truende adfærd.

    Alis lever også i sin lille papkasse og aner ikke hvordan den virkelige realitet fungerer, hun er det fuldendte billede på Jerzy Kozinski bog "Being There"

    Kort referat......

    Den omhandler om et barn som fra spæd kun har levet bag mure hos en gammel mand, og kun set verden gennem tv, han passer baghaven som er et fristed som passes og plejes, da den gamle mand dør, bliver han sat på gaden og skal til at opleve realiteterne. han har taget fjernbetjeningen med sig og når der er en penibel situation så tror han at han kan skifte kanal.

    Bogen er fantastisk, sjov, og som pointe - at selv en idiot kan blive USA's Præsident. Ja han blev præsident - han kunne ikke engang læse eller skrive. Som endnu en pointe i bogen er at han er i et interview som spørger til: hvilke aviser han læser. Han svare; jeg læser ikke. Bogen er så fuld af humor og samtid alvor. Den er simpelthen fantastisk.

    Bogen er senere filmatiseret.......

    Bogen findes ikke på Dansk, men jeg elsker at læse den for 5 gang. den er jo kun på ca 104 sider.

    Her et Clip på Youtube....

    https://www.youtube.com/watch?v=Bow1ZJTV4L4&ab_channel=Adrian


  • #14   8. jan 2022 Det er fuldstændig latterligt at kønsopdele drenge og piger i skolen.

    En skoleleder siger at det er fordi at drengene larmer for meget. Øh, ja, men så går dog noget ved det!

    Det at adskille drenge og piger kan i stedet føre til, at de udvikler kønsstereotypiske fordomme over for hinanden, og at de ikke får erfaring med samarbejde på tværs af kønnene, mener forskerne.

    Lige præsis, som nogle forskere siger. Man skal nu en gang ud i den virkelige verden på et tidspunkt, og her er man nødt til at samarbejde.



  • #17   11. jan 2022 ja...tænk at have en danske skoleleder med islamiske ideer - hvad mon han pønser på næste gang?

    At piger skal være tildækket? Ingen bare arme, eller ben.

    Det er netop de typer som skal bekæmpes med hård hånd retorisk, udskamme dem, gøre dem til grin, få dem til at forstå det her er Danmark og ikke et forsøg på at gøre Danmark til en islamisk provins.

    I Sverige havde man kønsopdelt undervisning i 2017 - det ville regeringen ikke tillade, jeg har så ikke fulgt op på om det er blevet til lov.

    Det mest uhyggelige er at det faktisk ikke er islamister eller andre kolbøtter der kræver det men etniske borgere som af en mærkelig grund kæmper for at et land skal være islamisk. Sverige kæmper og prøver at holde sig over vande, men som jeg ser det er kampen tabt. Det har lukket så mange bæster ind at de kan påvirke regering og retssystem.


  • #19   11. jan 2022 jojo

    bare en antagelse - hvis man kigger på den måde man siden indvandringen startede så er det danske kræfter som kæmper for at gøre os homogen med islam.

    Skal jeg liste op?

    Nul grisebasse i det offentlige samt flere steder i det private,
    Svømmehal på Nørrebro har kønsopdelt badning.
    Bederum for muslimer men ikke for andre religioner
    Nul grissebasse i børnehaver så Peter ikke sidder og spiser en leverposteg mad op af Achmad.
    Netto køber ikke mere grise fond kunne være Knoor eller andet produkt.

    Så man drejer i det stille hen mod et islamisk samfund, ikke fordi muslimer kræver det, næ - det er de mest farlige, os selv som drejer på knappen.

    Små tiltag som sjældent bemærkes indtil at Ole ikke kan sidde på en bænk med en øl uden at få tæsk. Det er der eksempler på i Sverige i Ghetto områder.


  • #22   11. jan 2022 jojo

    Hvad er der i vejen med udsigten i de 2 ghettoer du snakker om? De er da enorm grønne med god udsigt? Så man kan da godt nyde en øl på bænken - selvom det kan koste en brækket sharia næse.

    Som du siger du føler dig ikke truet..vel?


Kommentér på:
Er det islamisering?

Annonce