{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Britain First {{forumTopicSubject}}

Britain First er et højre ekstremistisk parti hvor lederne hedder Poul Golding og Jayda Fransen de har tidligere haft en voldelig historik men på det seneste blevet mere moderate - deres formål er at stoppe islamisering af England.

Politiet har af flere omgange prøvet at forbyde partiet, og senest forbyde dem at komme i Byen Luton hvor antallet af muslimer er nået op på 15% ud af 187.000 indbyggere.

På de sociale medier har de en stor skare og nogle af deres videoer er blevet set af mere end 2 millioner mennesker. Men når det kommer til fysiske protester så er de stort set kun omkring 200 der møder op, nogle skriver de frygter for repressalier fra muslimer.

Men man kan godt følge dem i deres uro over at England får flere og flere muslimer som overtager små by samfund og med chikane driver englændere ud - den taktik er også brugt i Sverige.

Der har også været en masse sex skandaler hvor den største var en bande pakistanske muslimer som voldtog 1400 børn. Den slags er dynamit for Britain First for lige at fortælle at alle muslimer er pædofile.

Og så har vi de mere idiotiske hvor de påstod at dem som køber Halal kød er med til at financierer en skat som kaldes Zakat som betyder at man betaler 2% af sin indkomst.

Zakat har intet med halal kød at gøre eller at de penge bliver brugt til at støtte ekstremisme - men udelukkende en skat som skal sørge for de fattige muslimer.

Deres parti mål er at alle skal kunne færdes frit i England, og som sådan et godt mål men da de blev træt af filmmanden som stod for reportagen så måtte han ikke engang på åben gade filme dem mere og det er offentlig rum så det strider jo direkte imod deres eget mål....Umiddelbar i udsendelsens start sås et billede af et rimelig dog lidt skævt parti men mere og mere ændre man billedet af partiet ( min mening ) som udsendelsen skred frem som tydeligt havde til formål at provokere modparten og filme det og bruge det politisk på sociale medier. Det var nok det som var gået op for lederne af partiet og dermed afsluttet deres samarbejde med tv holdet.

Jeg har af flere omgange været i London og meget svært at se etniske englændere - her var kinesere, japanere, et væld af kvinder i burkaer og muslimer i gevandter. Jeg fik heller ikke set en englænder med bowlerhat og stok andet så skal man helt hen til parlamentet, hele gader er med muslimske butikker som mere og mere dominerer. Moskeer popper op som paddehatte og der bliver flere og flere No Go zoner, som betyder at det kun er muslimer som må færdes der,

Så jeg forstår godt frygten at man på et tidspunkt bliver en minoritet godt hjulpet af politiet som med alle midler prøver at stoppe alle som på fredelig vis vil vise deres betænkelighed ved at demonstrer specielt i bydele hvor koncentrationen af muslimer er stor. Men på en måde ligger de selv som redt med at åbne op fra starten fordi de på den måde vise deres velvilje fordi de selv har koloniseret andre samfund.

Muslimerne i England kalder partiet for racistisk, men det sjove er at muslimer ikke er en race, for der er både gule grønne, blå, sorte, hvide så det kan da umuligt være racistisk.

Jeg vil slutte af med humor>:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Britain First
Kommentér på:
Britain First

Annonce