{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Demokrati når det er bedst
  • #1   12. nov 2021 Nu ville jeg være total ligeglad med at virksomheden vil sorterer i A og B - nu er det jo ikke aktuel da jeg er selv pensioneret,

    Jeg spekulerer på om så virksomheden tager ansvar og erstatning, hvis en bliver meget syg og for men på længere sigt, nu hvor de prøver at presse en vaccine ned over sine medarbejdere?

    Jeg tror "The Give A Fuck"


  • #2   12. nov 2021 Polysl, så må virksomheden bede om en lægeerklæring på, at vedkommende ikke tåler at blive vaccineret, men igen, det skal ikke gå udover de vaccinerede, jeg ville også nægte at arbejde sammen med uvaccinerede.

    Corona er jo en samfundskritisk sygdom, som vi alle må stå sammen om, jeg kan ikke forstå, hvorfor I er så samfundsfjendske. Hvis ikke vi står sammen, så kommer vi til at have den for evigt.

    Du kan da også sagtens sige fra og bare blive i din lejlighed, men det kan alle så ikke, der skal jo være nogen, der virker for samfundet, holder hjulene igang smiley


  • #3   12. nov 2021 Jetset

    Jeg vil ikke arbejde sammen med folk som er rødhåret, eller folk som har udstående tænder, eller kun kan sige DOH:


  • #4   12. nov 2021 Jetset du skriver i og jeg venter kun på at den kommer som jeg har skrevet et par gange - men jeg kan godt følge Polysl tale om hvad så hvis man bliver uarbejdsdygtig af vaccinen og det sker jo og ja de er få men det sker smiley

  • #5   12. nov 2021 Jetset

    Kan en læge garanterer at den pågældende med en lægeerklæring ikke bliver alvorlig syg?

    Det er tankespin fra din side som prøver at retfærdiggøre adfærden med at dele folk op i A og B.

    Det er edder mamge godt nok en kold tyrker.

    Det er en syg holdning for virksomheder som ikke kan se konsekvenserne og stå ved dem med erstatning hvis det berører en ansat.

    Jeg kan ikke læse nogen steder at de tager ansvar - hvad mener du jetset?

    lad os tage et eksempel....

    en medarbejder har lige købt hus fordi pågældende ser sig som ansat i et firma, firmaet kræver nu at pågældende skal have alle 2 stik og måske 3 stik for at kunne arbejde i firmaet. Pågældende bliver så syg at pågældende ikke kan arbejde og i nogle tilfælde har været indlagt. Pågældende har ikke nogen underliggende sygdomme.

    Medarbejderen må så sælge sit hus, gå på sygedagpenge og senere på bistand hvis forløbet er mere end 50 uger.

    Hvem dækker DET?

    Har man en sygeforsikring så dækker den ikke i henhold til Force majeur - altså sygdomme som en pandemi.

    er det bare SHIT HAPPING?


  • #6   12. nov 2021 Polysl og Leon, har I hørt de sidste nyheder. Det bliver tilladt at kræve Coronapas, dagens test med dato, kl. og bedst af det hele, medarbejderne synes også det er OK, det skal være trygt at gå på arbejde.

    Men I er så fokuseret på hvis og hvis nu, vi er nede i promiller, jeg har ikke hørt endnu, at nogen har fået senfølger af vaccinen, men derimod har jeg hørt, at Coronaen har givet senfølger. I fokuserer så meget på hvis og hvis, at I glemmer det positive ved, at HVIS I bliver smittet, så bliver forløbet mildt, da vaccinen virke på den måde.

    Og HUSK !!!! - medarbejderne har et valg, de kan forlade arbejdspladsen og finde et nyt job, hvor der ikke er krav om Coronapas, tror bare, det bliver indført på utallige arbejdspladser eller lade sig vaccinere, det må være meget stressende at skulle stille op med en frisk test hver dag.

    Det sidste jeg har hørt, er, at ud af alle de vaccinerede med Corona, er det 1% der er blevet smittet ud af samtlige vaccinerede, så det er ikke så mange, men vi er også lige ved begyndelsen.

    Samfundskritisk sygdom bør alle stå sammen om.


  • #7   13. nov 2021 Jetset nej jeg har ikke hørt noget og hvorfor tror jeg at du er blevet banket på plads af nogen (jeg ved ikke hvem det er) men jeg syntes at huske du sagde som Polysl og lille mig og jeg gentager gerne at jeg ikke siger at jeg ikke vil have den vaccine og så kommer den lige jeg sætter andre før mig selv - det har jeg altid gjort smiley

  • #9   14. nov 2021 #7 Leon, nej, der er ikke nogen, som har banket mig til at mene, det jeg gør. Men du står sammen med Polysl, og bakker ham op, hvis nu dit dat dut, altså sindsyge konspirationsteorier, der er jo ikke nogen hold i det. Coronavacciner, hvad de end måtte hedde, er der en stor sandsynlighed for, kun holder omkring 6 mdr, så er den ude af kroppen og vi kan starte forfra, for der vil altid være nogen, som smitter os, desværre smiley

    Men den danske vaccine, der er ved at blive testet lover godt, de mener den kan holde over et år og så KUN med 1 stik, lad os håbe.


  • #10   14. nov 2021 Jetset - du har en højst besynderlig opfattelse af hvad demokrati er. Jr. Alis.

    Tak og i lige måde.

    I et demokrati står man også sammen med dem, der af en eller anden grund ikke er vaccinerede.

    Det gør man kun, hvis der er en absolut gyldig grund, ikke med dem, der bare ikke vil vaccineres, der skal forelægges en lægeerklæring på, at man af den ene eller anden grund ikke ikke kan vaccineres (alvorlig sygdom)

    Jeg har nogle ting, jeg gerne skulle have håndværkere ud at lave, og det ville da være en lettelse hvis de er tjekkede for corona, men så må man sørge for, at de, der ikke er det, de så får andre muligheder, eller at de får en erstatning, der dækker hvis de bliver arbejdsløse.

    Jeg forstår ikke den sætning. Fordi du har en eller anden ide om, at du ikke vil vaccineres fordi du tror ....., så vil du have erstatning, kan du selv høre, hvor dumt det lyder.

    At alle skal stå sammen betyder ALLE!!

    BINGO - netop, det mener jeg også, men sådan er det, desværre ikke, alle dem som ikke er vaccineret smitter eksplosivt, de boycutter samfundet.

    Det betyder ikke at nogle grupper i samfundet kan udstøde andre.

    Arbejdsgiverne har heldigvis fået hjelm til at kunne forlange div. dokumentationer + andre instanser, de vil beskytte de borgere, som vil samfundet, og de som ikke VIL vaccineres mister deres løn, hvis de skulle blive syge pga Corona, de skal selv betale deres sygefravær, jeg kan kun sige, at det har de selv været udenom.


  • #11   14. nov 2021 jetset

    Har arbejdsgiver fået en Corona hjeml? Er det en som beskytter mod stråler fra universet?


  • #12   14. nov 2021 Jetset jeg smiler når du skriver at jeg holder med Polysl og jeg kan ikke forstå at du ikke ser at Polysl og mig har vær sin meninger og jeg har som altid respekt for corona - men livet skal jo forsætte og dertil siger jeg bare se ud i verden hvordan deres A og B hold slås imod hinanden smiley

  • #13   14. nov 2021 #11 Polysl vogter, tak fordi du lige havde Falkeøjne og kunne hakke mig der, men jeg har aldrig påstået, at jeg ikke kunne skrive fejl.

    hjeml = hjemmel


  • #14   14. nov 2021 Kære Jetset

    Jeg er drillesyg - det var ikke tænk på at hakke på dig. Jeg glemte bare lige en smiley.


  • #15   14. nov 2021 Kære Jetset

    Jeg er drillesyg - det var ikke tænk på at hakke på dig. Jeg glemte bare lige en smiley.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #16   14. nov 2021 Jeg er enig med Jetset.

    Det er også noget pladder at bruge udtrykket A+B hold, som på ingen måde hører hjemme i denne sammenhæng.

    Det er også noget pladder at bruge udtryk som 'den personlige frihed' i denne sammenhæng.

    Ikke mindst at bruge udtrykket demokrati, som heller ikke hører hjemme i denne situation.

    En verdensomspændende virus der allerede har kostet mindst 5 millioner mennesker livet, gør man sit yderste for at standse. Hvert enkelt menneske har et ansvar for at hjælpe til at dét sker. Et ansvar for at begrænse smitte og dermed dødsfald.

    Det er en virus der bliver ved med at mutere, jo længere den varer.

    Virksomheder forsøger ihærdigt på at genindtjene det tabte grundet nedlukninger. Ingen virksomhed ønsker nedlukning igen, hvilket jo ikke kun skader virksomheden men alle som arbejder der.

    Hvis det er nødvendigt at kræve coronapas eller daglige test, så er det dét der skal til.

    Er der enkelte som grundet anden sygdom ikke kan tåle vaccine, så må de istedet testets dagligt.

    Som det er i øjeblikket mener jeg heller ikke at coronapas er tilstrækkeligt. Der skal mundbind til i butikker, offenlig trafik osv.

    ALLE er nødt til at gøre en indsats, ikke kun for sig selv, men for andre mennesker.







  • #17   14. nov 2021 Cris7 hej og længesiden og når jeg ser og høre om hvordan folk står i kø ved teststederne tænker jeg på om folk kan smittes i sådan køer og hvis der var 10 gange så mange teststeder + steder hvor folk kunne få vaccinen - altså gøre det så let at det ikke vil være til at holde ud - vil der være flere vaccineret og Cris7 prøv at kigge imod syd smiley

  • #19   15. nov 2021 Hvad der lægges op til er at folk skal gå med mundbind hele året, have Corona pas i årevis.

    Snart ser man kun film med folk med mundbind, hysteriet har ingen ende.

    2019 døde der flere af Influenza end der i Danmark nogensinde er døde af Corona. Der var fler indlagte med Influenza end med Corona.

    På verdens basis er der også millioner som dør af Influenza på samme måde med Corona. Det er så ikke noget man har tog alvorligt. hey - det er jo bare en flue....

    Vi kunne se Mette Fupski give krammer i en tid med Corona - men Hey - det er for at booste social soldaterne. Så når man ser den slags, så kommer der mange spørgsmål - ik?


  • #20   16. nov 2021 #8+18

    #8
    Det betyder ikke at nogle grupper i samfundet kan udstøde andre. Jr. Alis

    #18 Jeg har lige set i TV-avisen, at i Østrig sættes der for alvor ind med tvang nu. Med udgangsforbud og kæmpe bøder. En situation som den med corona er desværre vand på fascisterne mølle, og det er også en sygdom vi skal undgå. Jr. Alis.


    Så fascisterne og neoliberalister dem er der ikke plads til i din lille verden, dem kan du godt udstøde, du er ret "sjov" at høre på.



  • #22   16. nov 2021 Jo, du kan tro, jeg forstår din tankegang, jeg er bare ikke enig i den.

    Og rigtigt, der er alt for mange mennesker anno 2021, der ikke vil det danske samfund, de hører ikke til her.


  • #23   16. nov 2021 Jetset

    Så jeg skal udvises fordi jeg ikke følger Corona reglerne? hvor vil du udvise en dansk statsborger til?


  • #24   17. nov 2021 Jeg synes, du skulle sendes til Polen og hvis ikke, så synes jeg du skulle skydes smiley

  • #25   17. nov 2021 Jetset

    Fint med mig,, hvis man så også også gør det med alle de andre.


  • #26   17. nov 2021 Jetset dog jeg syntes du lyder som en der er gået i panik og at skyde folk høre jo ikke til i den Demokratiske del af verden smiley

  • #28   17. nov 2021 Jeg er åben overfor gode forslag til dem, der ikke vil det danske samfund, hvad synes I ellers vi skal gøre ved dem, Polysl er jo ikke den eneste, der ikke vil vaccineres.

    Jeg er stærkt imod alle dem, der boycutter det danske samfund, jeg kan ikke bruge dem til noget. Nu spurgte Polysl mig direkte og jeg svarede direkte.

    Til alle, som ikke har nogen gyldig grund til ikke at blive vaccineret, har jeg INTET tilovers for, så ved I det.


  • #29   17. nov 2021 Jetset du er ikke Demokrat og jo de kunne jo køre ud og gøre det letter for folk at blive vaccineret og tror på at det at gøre det letter for folk + hurtigere betjening vil gøre at folk kom frem af busken - det kaldes også for en effektivisering smiley

  • Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 5
    #30   18. nov 2021 Jetset:

    Du er da ved gud, den største idiot og person uden empati, jeg nogensinde er stødt på i åbne forums.

    Der er så meget negativitet i de fleste af dine indlæg, at man må konkluderer, du har meget had mod andre mennesker, der ikke deler dit livs-syn.

    Folk har forskellige grunde, til ikke at vil tage vaccinen.
    Respekter det, hvis du vil være en del af Demokratiet.

    Tror du virkelig, på alt hvad du ser i nyhederne.


  • #31   18. nov 2021 Du er da ved gud, den største idiot og person uden empati, jeg nogensinde er stødt på i åbne forums. Jr. Brian P

    Tak for rosen.

    Der er så meget negativitet i de fleste af dine indlæg, at man må konkluderer, du har meget had mod andre mennesker, der ikke deler dit livs-syn.
    Folk har forskellige grunde, til ikke at vil tage vaccinen.
    Respekter det, hvis du vil være en del af Demokratie
    t.

    Jeg må konkludere, at du er en rigtig god Brian, du har garanteret en borede knallert. Jeg har kun respekt for de mennesker, der har en gyldig lægeerklæring på, at de af den ene eller anden grund ikke tåler at blive vaccineret. Vær venlig at respektere det, hvis du ellers vil demokratiet.

    Og så prøv lige, om du kan forholde dig til emnet, du har i dit indlæg ikke haft en eneste kommentar til det, men at gå efter min person, det har du tilladt dig, men jeg vil bære over med Brian'er, de har brug for hjælp.


  • #33   18. nov 2021 Jetset

    Dine kommentarer i denne tråd ligner ikke dig, har du det skidt med dig selv?

    For så kan jeg bære over med dig, at du ønsker at jeg skal pløkkes for mit valg. Er der andre du ønsker der skal pløkkes?

    Du kan lave en liste og smide den her.

    Men rart at jeg har en skudsikker vest hvis det skulle blive aktuel. Det var en jeg allerede fik på "HF", da man begynde at lukke alle de ullabullaer ind i landet.

    Så er jeg også nogenlunde beskyttet hvis Mette Fupski vil sende senilgarden og militær ind og prikke folk.


  • Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 5
    #34   18. nov 2021 Jetset :

    Jeg kan godt bruge mit navn, er stolt af det.

    Hvem er du, udover du bruger et " synonym " .

    Alle Brianèr tuner knallert og kører gaderæs.
    Kan du overhovedet ikke, se hvor ensporet din tankegang er.

    Hvad fanden ved du om jeg har taget vaccinen eller ej, det er ikke det det handler om.

    Respekter andre mennesker, det er pointen.

    Jeg har ikke gået efter personen, som du udtaler, aner ikke hvem du er.

    Du angiver dig selv som " Jetset " " Blogger ", det er det jeg angriber.

    Stor forskel på de 2 begreber.


  • #35   18. nov 2021 jetset

    //citat
    Corona er jo en samfundskritisk sygdom, som vi alle må stå sammen om, jeg kan ikke forstå, hvorfor I er så samfundsfjendske. Hvis ikke vi står sammen, så kommer vi til at have den for evigt.
    //citat slut

    Som før skrevet så har jeg ikke haft Corona på noget tidspunkt siden det her latterlige teater startede som har kostet Danmark 500 milliarder. Man har på svinsk måde nakket et erhverv, og så snakker du om samfundssind?

    Prøv lige at gå ud til alle de arbejdsløse minkavlere og spørge til samfundssind.

    Hvad med alle de plejere som bare dalre rundt og smittede de gamle så de kradsede af, har de samfundssind?

    Men det er nemmere at overskue lige at nakke folk som af personlige problemer eller af personlige grunde har fravalgt det skrammel vaccine som er tæsket frem uden at man har en bred testgruppe. Nå aben blev ikke dårlig, så bliver alle de andre millioner heller ikke dårlige eller kradser af.

    Hvornår kommer militær og senilgarden og sætter et gult armbånd på mig og alle de andre som har fravalgt det hysteri?

    Som fravalg af vaccine, har jeg et ekstra parameter at tage hensyn til og det er mine medborgere, som jeg pligtopfyldende føre. Inden jeg handler ind vasker jeg poterne, når jeg kommer i butikken bruger jeg sprit, jeg holder afstand og lader være med at host eller nyse, når jeg forlader butikken så spritter jeg også af, men det er mere af hensyn til mig selv, for der kunne jo være en af de frelste som jo har fået det 3 stik dalre rundt og smitter mig.


  • Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 5
    #37   18. nov 2021 Alis C :

    Hvis det står til troende, det du siger, så er det meget mærkeligt at Danmark, er den eneste nation, der har slået minkene ihjel.

    Men skal vi følge din logik, så burde vi slagte alle svin og køer i Danmark, da de også udgør en potientielt sundhedsfare.

    Veganerne bliver henrykte, hvis det sker.

    Mink-ejerne venter stadig på deres penge, så hvad hjælper en kæmpe erstatning.


  • #38   18. nov 2021 Alis

    Flere mink ejere har ikke endnu fået så meget som en bøjet femøre, og der har kun været 2 som blev indlagt med den muterede mink virus.

    Du har ikke endnu forstået at regeringen bare har ventet på muligheden at nakke minkindustrien. Den har i årevis været en bæ i øjnene på flere partier, og derfor der var stor tilslutning - på trods af at man ikke med et flertal i regeringen kan bryde grundloven.

    Hvis man kunne det, så er grundloven ikke andet end lokumspapir.

    Når der har været svinepest har man isoleret besætningen
    Når der har været fugle influenza har man isoleret besætningen.

    Så det er da besynderlig at man man slår sunde besætninger ned, når de bare kunne isolere syge besætningen.


  • #39   19. nov 2021 Brian P #37 det var sku klog tale smiley

  • #40   19. nov 2021 Polysl enig for der mangler noget smiley

  • #41   19. nov 2021 Og hvad så med os, der ikke kan skaffe en lægeerklæring fordi journalen er destrueret? Så kalder du det bare for undskyldninger.
    Der er andre, der har andre grunde til ikke at ville vaccineres. Har de ikke lov at have en selvstændig mening? Jr. Alis.


    Alis, så får dog en ny journal, gå til din læge og få div. prøver, det går forholdsvis hurtigt. Ork jo, der er sikkert mange grunde, men hvis ikke de er gyldige, så kan jeg ikke acceptere dem, de vil ikke være med til at bekæmpe den fælles samfunds sygdom, de smitter os andre, det kan jeg ikke tilgive.

    Hvorfor refererer du mig så ustandselig forkert?


    Hvad mener du ??


  • #42   19. nov 2021
    Dine kommentarer i denne tråd ligner ikke dig, har du det skidt med dig selv? Jr. Polysl.


    Jeg har det ganske fint.

    For så kan jeg bære over med dig, at du ønsker at jeg skal pløkkes for mit valg. Er der andre du ønsker der skal pløkkes?

    Ja, alle dem, som ikke har en gyldig grund skulle pløkkes. Og sig mig så lige engang, er det kun dig & Co, der må have en mening ?? - Accepterer, at jeg også har en mening om denne her alvorlige sag, men nu kommer der flere tiltag/restriktioner, bare fordi I har en eller anden skør ide om, at I ikke vel vaccineres, det er ikke fair.

    Og så ligner det heller ikke dig, at like en troll, det er måske fordi det passer dig, at det er et svinsk indlæg med personangreb.


  • #43   19. nov 2021 Hvad med alle de plejere som bare dalre rundt og smittede de gamle så de kradsede af, har de samfundssind? Jr. Polysl.

    Nej, det har de bestemt ikke, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det er tilladt, det skulle være en selvfølge, når nu de har valgt sundhedssektoren.


  • #45   19. nov 2021 Hello Kitty

    Nej, sundhed data er omfattet af datalovgivningen. Dog har regeringen været så smart at omgå loven ved at virksomheder kan forlange at se et Corona pas.

    Efter min mening er det ikke lovligt at kræve at man vaccineres, ud fra loven (menneskerettighed) 1948, som siger at ingen må tvinges til en medicinsk behandling - andet hvis de er til fare for sig selv eller andre.

    Det betyder at Mette Fupski, ikke kan sende senil forsvaret og militær eller politi og hente folk og vaccinere dem.

    Jeg vil vædde på at hun sidder og tænker på hvordan man kan omgå den lov.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #48   19. nov 2021 Jeg er helt enig med Jetset om at det er uforståeligt at man ikke for længst har krævet at alle inden for plejesektoren SKAL vaccineres.

    Nu har der lige været pressemøde, og jeg fatter ikke hvorfor man ikke indfører mundbind i butikker, offentlig trafik o.lign. når det er det som er mest effektivt.

    Mange bruger 'personlig grund' til at undlade vaccine, men oftest er der kun tale om ren stædighed. Dumstædighed!







  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #49   19. nov 2021 Du vil altså gøre hvad som helst for at folk skal tvinges til at blive vaccineret. Corona koster det private erhvervsliv rigtigt mange penge, så for dem er løsningen at alle bliver vaccineret, og skidt være med at det kan koste menneskeliv. Penge er vigtigere.
    Jf. Alice til Jetset

    Det koster flere menneskeliv at udlade at lade sig vaccinere.

    Jeg tror heller ikke at Jetset umiddelbart tænkte på at penge er vigtigere, men at det kan redde liv, ikke mindst at man hurtigere kan komme denne virus til livs.

    Selvfølgelig er det også vigtigt for virksomheder at kunne producere, så folk kan få deres løn, og så der kommer indtjening i statskassen, for corona koster meget. Virksomheder ønsker jo ikke at de kan være nødt til at skulle lukke fordi nogle fjolser bare nægter uden grund.


  • #50   19. nov 2021 Men må virksomheden godt kræve svar på om du er vaccineret eller ej
    Er det ikke diskrimende ? Jr. Ketty.


    Hvis du læser det link jeg har sat ind, så har virksomhederne fået lov, hvilket er et godt tiltag og det bedste er, at medarbejderne synes det samme.


  • #51   19. nov 2021 Sig mig, Jetset, kan du ikke læse indenad? Jeg har ingen læge, jeg er gruppe2 medlem i sygesikringen, og jeg har været hos 2 læger, som ikke ville hjælpe mig med at løse problemet. Jr. Alis.

    Jo, Alis, jeg kan godt læse indenad, så må du da blive ved med at søge indtil du finder en læge, der vil hjælpe dig. Men jeg kan nu godt tænke over, hvorfor de ikke vil hjælpe dig, du må jo få en gyldig grund eller hva ??

    Du vil altså gøre hvad som helst for at folk skal tvinges til at blive vaccineret. Corona koster det private erhvervsliv rigtigt mange penge, så for dem er løsningen at alle bliver vaccineret, og skidt være med at det kan koste menneskeliv. Penge er vigtigere.


    Hvor vil du hen med det ?? - Hvis ikke vi havde et privat erhvervsliv, så var du jo død for længst, hvem skulle sende dig penge hver måned, men privat erhvervsliv eller ej, så har du jo dit på det tørre, masser af overskud og masser af penge, så du har ikke brug for skattelettelser, tænk så mange penge kan man have, der er dollar tegn i dine øjne.


  • #52   19. nov 2021 Cris, jeg synes ikke at kunne finde en mening med det, Mette Frederiksen skal være meget mere klar i spyttet, det vil give mening, at vi bl.a. skal gå med mundbind, holde afstand og spritte af, være vaccineret ellers kan jeg ikke se en mening med det smiley

  • #53   19. nov 2021 Jetset

    har du set hvad pensionister får i pension? det er på niveau med en bistand. Dem på FTP har så et større råderum indtil de skal have folkepension.


  • #54   19. nov 2021 Ja, men Alis ved slet ikke, hvad den er, Alis er kapitalist, troede jeg, du vidste.

  • #55   19. nov 2021 Jetset

    Du er da velkommen til at gå med mundbæ, findes der også et når man sover? så man ikke smitter sig selv?


  • #56   19. nov 2021 Polysl, du er en provo, hvad sker der med dig ?? - du er også begyndt at like Alis, skal vi snart til globryllup ?? smiley smiley smiley

  • #58   19. nov 2021 Jetset

    Jeg liker alle som jeg finder relevant, uanset om jeg kan lide dem eller ej.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #59   19. nov 2021 ØJ, et forfalsket coronapas! Det er vist ikke ligefrem noget at være stolt af, tværtimod!

    Der er absolut heller ikke tale om overgreb på medarbejdere.

    Der er tale om sund fornuft.

    Der er ingen hjælpepakker i øjeblikket, og mange virksomheder oplever at medarbejdere blive sygemeldt.

    En fiskeri virksomhed, har det kostet 800.000 kr. Ikke mindst har medarbejdere spurgt om man ikke godt kan opdele uvaccinerede så risikoen formindskets.

    Folk er altså afhængige af at få deres løn, virksomheder afhængige af at producere, få indkomst. Staten afhængig af skat.

    Folk er også afhængige af ikke at bringe smitte videre.

    Alle de mærkelige konspirationsteorier som florere! smiley



  • #60   20. nov 2021 Uhmmm - jeg kunne faktisk godt tænke mig, at se det falske Coronapas, kan du ikke lige sætte det ind her, Polysl.

  • #61   20. nov 2021 Du har ikke svaret på hvem som står med ansvaret for at når man kræver at arbejdere skal vaccineres. Jr. Polysl.

    Hvis de ikke vil vaccineres, så kan de bare rejse, ingen tvinger dem på den arbejdsplads, hvor svært kan det være.

    Og så skriver du: Man kan kræve Coronapas, jamen det kræver jo, at man vil lade sig vaccinere, eller også at være så kreativ som dig kan jeg læse, synes du er ret "frisk", eller også er du blevet skrup skør.



  • #63   20. nov 2021 Jo, du begår dokumentfalsk smiley

  • #64   20. nov 2021 Der røg de kommentarer.

  • #65   20. nov 2021 Du minder mig om Mette Frederiksen, hun kom også til at slette, men du fik lige røde ører smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #68   20. nov 2021 Ja, det GAV fine resultater, men nu vender bøtten jo, og vi ser frem til endnu en bølge her i vinteren.

    Hvis jeg fx. havde forældre, bedsteforældre på plejehjem, eller der skulle komme nogen i deres hjem, så kan du tro jeg ville gøre oprør hvis de ikke var vaccinerede.

    Selv nu, kan man se hvor mange der af egen fri vilje bruger mundbind, hvilket burde være et krav igen. Fatter ikke hvorfor det ikke sker!


  • #69   20. nov 2021 Ja tænk at slette - jeg syntes jo det skrivende ord skal bestå - det kan andre lære af smiley

  • #70   21. nov 2021 Det kan godt undre mig, at du, der argumenterer for at alle skal vaccineres, du ikke støtter op om mine forsøg på at blive det. Jr. Alis.

    Jo, jeg vil meget gerne hjælpe dig, du skal bare give grønt lys og give mig nogle oplysninger, som er nødvendige. Der er nogle klageinstanser, vi kan henvende os til, hvis vi føler os uberettede behandlet i sundhedssektoren https://stpk.dk/kontakt/


  • #71   21. nov 2021 Jo mere tvang, der kommer, jo bedre en forretning bliver det at lave forfalskede coronapas. Jr. Alis.

    Der er en her i tråden, der er ekspert på det område smiley - men det skal være stregkodet og kan hurtigt spores.


  • #72   21. nov 2021 Jetset

    Jeg har et Delphi program som kan genererer stregkoder som viser ens oplysninger, så klart det kan forfalskes. Jeg kan endda indlæse en stregkode og ændre den. Det er også gældende for andre typer koder som barCode. Det er så let som at klø sig i røven. De som er snuppet - er bare ikke dygtige nok i det programmelle. Eller de køber det på en skrammel side.


  • #74   21. nov 2021 Polysl, mon også du kunne figurerer på sundhed.dk med dine falske Coronapas smiley

  • #75   21. nov 2021 jetset

    Jeg tror ikke at de vil godtage en klumme hvor jeg tilbyder det - ha ha.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #76   21. nov 2021 Til Alice

    Hvis du skifter læge, fordi din tidligere læge har lukket eller overdraget sin praksis, bliver din journal overført til Sundhedsstyrelsen ved embedslægeinstitutionen i regionen til fortsat opbevaring, hvis du sætter kryds i ”Min læge skal ikke have overdraget journal”.
    Hvis du ikke skifter læge på baggrund af praksisophør eller praksisoverdragelse, bliver din journal opbevaret af din gamle læge indtil udløbet af opbevaringsperioden, hvis du sætter kryds i ”Min læge skal ikke have overdraget journal”.
    Jvf. Borger.dk

    Så det er altså 'Sundhedsstyrelsen ved embedslægeinstitutionen i regionen til fortsat opbevaring', hvor du forhåbentlig kan finde din journal.


  • #78   21. nov 2021 #76 Cris, tak for den gode information smiley

Kommentér på:
Demokrati når det er bedst

Annonce