{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Tosse 2
Tosse 2
Tilmeldt:
30. jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406

Kom igen Bobbi M {{forumTopicSubject}}

Havde ellers dette at sige til dig!

Bobbi M: Er du stadig sur over du blev kasseret?

Husk lige, at når du siger "fuck den danske regering", skal du tænke på, at regeringen er folkevalgt ved demokrati. Altså flertallet af de danske borgere har valgt, at den nuværende regering er bedst til at vise den politik vi foretrækker.

Din sammenligning af nuværende krige og WW2 er kun en sammenligning på hændelser, ikke sammenligning af krige der er lig hinanden. Der er ingen bagrund der er fælles for WW2 og Irak/Afganistan.

Der er også den forskel, at de uskyldige der dør i en krig, allerede kender faren og ved de lever i en krisesituation.
De uskyldige der dør ved et terrorangreb, intet aner om faren, før bomben er sprunget.

Fuck israel skriver du også, men hvorfor ikke også fuck palæstina? Der er jo også palæstinesiske selvmordbombere der dræber uskyldige israeliske børn. Altsammen i en konflikt, der er smurt så meget ind i blod, at ingen af de involdveret længere kan huske hvorfor konflikter, og hadet er til stede.

Langt de fleste krige skyldes snæversynethed og manglende tolerance overfor andre. Sjovt nok også det du viser dig selv som værende.
Intolerant og fandens snæversynet.

Kom frem og se verden som den er.
Og når man bevæger sig ind på de voksnes områder og debatter, skal man have argumenter og beviser der vejer tungere end dem en 14 årig knægt kan fremvise.

Kom igen Bobbi M


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom igen Bobbi M
  • #1   22. okt 2007 Ehm.. ?

    Jeg føler mig lidt blank? Har jeg misset noget?


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #3   22. okt 2007 Øv, ser desværre også ud til at profilen er slettet.
    Har allerede slettet en tråd i dag, så må vente til imorgen med denne.


  • #4   22. okt 2007 wayhh.. Godt skrevet:D

  • #5   22. okt 2007 * Piratos *

    Hov, jo!

    Fy!


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #6   22. okt 2007 Bestemt ikke en udhængning, det er et svar på et tåbeligt udråb.

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #7   22. okt 2007 Og nu bliver jeg hængt ud for at være en der hænger andre ud.
    Tolkningen er vidst afhængig af de øjne der læser teksten.

    Udhængning ville være, hvis jeg fortalte om hvad X har gjort, gør eller dummer sig med. Jeg svarer på en tråd forfatteren kyllingede ud af, med det in mente, at vedkommende nok stadig læser tråde herinde.

    Så kom igen småfolk, og fortæl hvad der er udhøængning i tråden, istedet for at hænge mig ud som en "udhænger"....


  • #8   22. okt 2007 @Ham Den Fraekke: Jeg siger altid FUCK THE US&A - eller det vil sige, jeg siger fuck deres regering !

  • #9   22. okt 2007 Fuck israel skriver du også, men hvorfor ikke også fuck palæstina? Der er jo også palæstinesiske selvmordbombere der dræber uskyldige israeliske børn. Altsammen i en konflikt, der er smurt så meget ind i blod, at ingen af de involdveret længere kan huske hvorfor konflikter, og hadet er til stede.


    HVEM HAR BESAT HVEM ???????????????


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #10   22. okt 2007 Legend: Men hvorfor?

    Vi kan sagtens blive enige om, at der er apaitheid lign tilstande dernede. Men der er altså mere i det end bare en besættelsesmagt mod en terrorist-stat.


Kommentér på:
Kom igen Bobbi M

Annonce