{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Føj for satan {{forumTopicSubject}}

Sverige bliver det første land i EU som får en mufti på de kongelige gulve.

Ledelsen i det kommunale er vel sikkert muslimer, så klart at problemet ikke kommer til tops

Jeg forstår ikke at der ikke laves en målrettet indsats fra politiet som kunne støttes op af militæret. Vi ser jo de laver samme teknik som taleban med roadblock og kontrol af alle som skal ind i området.

Sæt da nogle kampvogne ind og mas deres lort helt ned i asfalden.Den som skyder må regne med at blive mødt med f.eks. dygtige snigskytter som på afstand kan pløkke dem som trækker et våben. Jeg forslår en rød plet i panden.

Men de lallaglade svenskere humper bare videre på det flade hjul og tror at det bliver pumpet af sig selv, bare man køre langt nok.

Tidspunket er igen aktuel at ciiterer Einstein:

Jeg er sikker på at der er intelligent liv i universet, men på jorden er jeg i tvivl.

Det perfekte billede på Sverige som snart får et mere mellemøstlig navn når imamer begynder at gå på de kongelige gulve og erklære at nu er Sverige et kalifat - en lille provins af Mellemøsten. Kongefamilien er flygtet for ikke at få et snit fra krumsablen i halsen.

https://bit.ly/3lXrWq6


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj for satan
Kommentér på:
Føj for satan

Annonce