{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.064 visninger | Oprettet:

dr. Allan
dr. Allan
Tilmeldt:
9. nov 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

hvem lyver? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen folkens

jeg er blevet bestjålet 2000kr, af en ven/veninde smiley

Jeg stod og var på vej ud af døren, da jeg bliver ringet op af min ven, jeg ligger en nøgle til ham i vinduet, køre derefter ud til min kæreste, hvor jeg sover. da jeg vågner skriver min veninde om jeg kom hjem idag? og jeg skriver til hende jeg er hjemme kl 5. tiden trak lidt ud, og hun stod og ventede hos mig, så jeg fortalte hende hvor nøglen var. Opdager så 20min efter at hun havde skrevet, at hun ikke kunne finde noglen nøgle, ringer så til hende, og hun fortæller mig at hun har fundet den, nede i græsset foran. Da jeg kom hjem, havde hun rydet lidt op, men jeg kunne godt se der havde været nogle. kigger så der hvor jeg havde mine penge. og de var væk! Ringer så til min ven, men hans mobil er slukket. konfronterede ham med det dagen efter. Han fortæller mig at det ikke er ham, og at han var i biografen med en tøs, og hans mobil var gået ud.
Jeg har ellers aldrig nogen sinde prøvet at blive bestjålet af venner, føj for satan!
Jeg har tænkt over om jeg på en eller anden måde, kan logge dem i en fælde, hvor de indrømmer?
jeg er kommet på den ide, at jeg vil spørge min veninde, om hun ikke kan fortælle mig hvad der skete den dag, og fortælle mig hvor hun fandt nøglen(hun viste mig det nemlig sidst).jeg vil sige til hende at jeg ved det er hende og at jeg faktisk havde håbet hun, ville indrømme det, jeg fortæller hende at mit kamera i min laptop, var sat til at optage imens jeg var væk, også se hvordan hun tar det?
Men det eneste problem er bare, at det skete i søndags, så det ville jo være lidt mærkelidt at jeg ikke havde konfronteret hende med det noget før?
Hvad skal man kigge efter, for at afslører om en person lyver?
Eller hvis i har andre gode idèr, vil jeg meget gerne hører.
Håber virkelig på at opklare det her, så jeg kan få skaffet mig af med sådan en ven/veninde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem lyver?
  • #1   9. nov 2012 Jeg har været udsat for det samme med lige præcis 2000 kr, det er jo ikke småpenge.

    Jeg ville nok først fortælle hende at om kun genfortælle historien, og herefter sige at du er blevet rådgivet til at politianmelde det da det er over 500 kr.-

    Hvis hun derfor siger ja helt klart, eller hvad kan politiet gøre ved det...så syntes jeg du skulle være vakst!


    Herefter vil jeg forslå at du er alene med hende og direkte siger, du har taget noget som ikke tilhører dig, og du har nu muligheden for at aflevere det tilbage. (hvis hun så allerede har brugt pengene ) så siger du hun har til onsdag eller noget, og der skal de være afleveret ALLE sammen.

    syntes du skulle forsøge dig, penge er vigtige idag


  • dr. Allan
    dr. Allan Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   9. nov 2012 er på su og udeboende, og lever for ca 1500kr om måneden. så ja det er mange penge for mig.

  • Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 6
    #3   9. nov 2012 Det er butleren!

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #5   9. nov 2012 du finder ALDRIG ud af hvor de penge er blevet af før nogen indrømmer noget!

    chris fatter som altid hat og tåger rundt.... der vil altid være tvivl om hvem, hvad og hvor.... måske politiet bare skulle ansætte chris til at afhøre folk?


  • #7   9. nov 2012 Har selv været ude for det samme, bare med 1000kr. Vidste dog 100% hvem det var, og fik også pengene tilbage, efter en masse benægtelse.

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #9   9. nov 2012 HA HA chris du bliver sjovere og sjovere for hvert indlæg du skriver.... politiet hvor du os arbejder... HA HA HA du plejer ellers at prale med at du er selvstændig.....:)

    goddag peter lundin det er politiet... kan du ikke lige kigge ned på stationen vi skal lige snakke om en lotto gevinst... når han så dukker op : øhhh hej peter... var det ikke noget med at du slog en kone og hende 2 børn ihjel? ha ha ha:)

    hvis jeg kom over til en makker og han beskyldte mig for at have stjålet 2.000 kr. fra ham ville jeg sgu os komme med alle mulige forklaringer og hvad ved jeg selvom jeg ikke havde gjort det! udover det så ville det sgu da være pisse ubehageligt for alle parter!

    så spørg dem nu bare direkte og indrømmer de det ikke vil du aldrig finde ud af hvem der tog hvad!


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #10   9. nov 2012 det her emne bliver bare sjovere og sjovere:) sæt ham i en stol og brug FBI tekniker... HA HA HA HA HA

  • #11   9. nov 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Dj4uWXxGxQk

    Gi den gas


  • #13   9. nov 2012 Sikke da en ven/inde smiley håber da du får dine penge igen og personen får sparket efterfølgende.

  • #14   9. nov 2012 Hmmmmmmm.

    Kunne det være en helt tredie ?? en som måske så at kammeraten lagde nøglen.. eller...eller ...eller.

    Man kan IKKE være venner med personer som man bliver bestjålet af. Men man skrotter heller ikke en god ven (eller 2) for de sølle 2000,- som det jo reelt. ( uanset en meget stram økonomi.)

    Der foruden er det MEGET dumt, at selv ens bedste venner ved hvor man har lidt cash liggende ( og denne her var ikke til trådstarter men til alle i andre :-))


  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287
    #15   9. nov 2012 Det er en svær en. Vent lidt tid og prøv at lægge nogle penge samme sted og lokke dem i samme situation som den du lige har oplevet men denne gang med et lille kamera kørende.

    Vedkommende der stajl dem første gang vil unægtelig kigge samme sted igen om der ligger penge igen.

    Men det kræver du ikke nævner noget for nogen af dem overhovedet med denne episode.

    Det er den eneste måde du kan fastslå hvem af dem det er med sikkerhed.



  • #16   9. nov 2012 Mik S - Jeg skal dælme love for jeg havde skrottet personen hvis jeg var blevet bestjålet. Uanset hvor godt venskabet så havde været, hvilket jo ikke kan være særlig godt, eftersom man kan finde på det... Jeg har ingen kvaler ved at mine venner ved hvor jeg har værdigenstande, for jeg er sikker på at jeg kan stole på dem.

    Selvom jeg ved hvor min veninde har sine penge, kunne jeg da aldrig drømme om at tage dem. Uanset om hun ville mistænke mig eller andre...
    Det er usmageligt


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #17   9. nov 2012 Cgris : med andre ord... du er IKKE selvstændig som du ellers så gerne giver udtryk for hele tiden!

    du er ansat som alle andre og driver så nogen små geschæfter ved siden af som ikke rigtigt giver nogen penge!


  • #18   9. nov 2012 Du spørger bare personen om ham/hende har noget hun gerne vil fortælle, og siger du bare det med at du har det på film. Og hvis hun siger det nu så kunne du måske tilgiv personen og så kan personen slippe for at blive politianmeldt for tyveri! smiley
    - men det kunne jo godt være din ven, men pigens historie lyder mystisk hvorfor skulle nøglen ligge nede i græsset og det kun er penge der mangler??


  • #19   9. nov 2012 Hvis nøglen ligger udenfor så kan det vel være hvem som helst?

  • #20   9. nov 2012 Giver Kælling ! ' ret. Hvis du er venner med en person der kan finde på at stjæle fra dig, så er personen ikke værd at samle på

  • #22   9. nov 2012 @kælling og kiks ( sjovt at skrive :-))

    Nu er det jo sådan at trådstarter også troede at man kunne stole 100% på sine venner, og lige nu står i det dilemma at have 1 god og en dårlig ven. men ikke ved hvem der er hvem.........

    Jeg kunne heller ALDRIG drømme om at tage noget fra mine venner. men det er der altså desværre nogen der kan.

    Jeg ville også prompte cutte forbindelsen. men vil man cutte 2 fordi 1 har stjålet..... Jeg ville blive yderst skuffet hvis min bedste ven ikke ville have mere med mig at gøre, fordi en anden af hans venner havde nappet en tusse....

    Prøv at perspektiverer problemet her smiley

    Mvh Mik


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #23   9. nov 2012 Chris Tha verdens mester... LOL!

  • #24   9. nov 2012 mik
    Selvfølgelig dropper man da ikke 2 venner hvis man er i tvivl om hvem der har gjort noget forkert smiley


  • #25   9. nov 2012 Kan du ikke konfronterer dem begge 2 (evt. en ad gangen), se hvordan de reagerer og så sige at du helst ikke vil beskylde nogen af dem så du giver dem frit lejde til at afleverer pengene inden du anmelder noget til politiet..

  • #27   9. nov 2012 hvorfor er ham der kongen så sur ?


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #28   9. nov 2012 er ikke sur... er bare træt af fjolser der flotter sig som om de er en masse... men når det kommer til stykket er det hele bare pral og ævl!

  • #30   10. nov 2012 Så det du siger Lillelund, er at vennerne skal indrømme det ellers slår han, hvad ihjel? (Kongen=TT har jo ikke barnet/pengene)
    Eller måske fangede jeg den bare ikke helt?





  • #31   10. nov 2012 Du er pisse sur konGEN!


  • #32   10. nov 2012 Slå begge ihjel og knald søsteren !
    Det kalder jeg et godt tilbud? Eller noget


  • dr. Allan
    dr. Allan Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #33   10. nov 2012 tak for alle jeres svar. jeg skal snakke med min veninde imorgen, så håber på at få den opklaret, så jeg kan skaffe mig af med sådan en veninden smiley

Kommentér på:
hvem lyver?

Annonce