{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

hvem har mest ret paypal {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg havde lavet sådan en claim via paypal da jeg ikke har modtaget det jeg betalte for den 25/4-09 og ikke har kunne få fat i sælger, så idag skriver paypal til mig at de ikke kan hjælpe mig da sælger benægter det hele og påstår det er mig der lyver, så de beder mig om at lave en ny claim hmm men det kan man jo ikke når de har afsluttet den. Så hvad gør man så lige, har skrevet til paypal igen at det ikke kan være rigtigt at sådan en for lov at blive på ebay og bruge paypal når han bare beholder pengene og ikke sender varen ud. Hvis det var sendt kunne sælger jo vise mig en kvittering på det men høre som sagt ingenting efter jeg har betalt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem har mest ret paypal
  • Brain
    Brain Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
    #1   10. jun 2009 Skriv til Paypal - Forklar og spørg om de har sent nogen kvittering på en afsendelse?

    Du kan jo kun tage dialogen med Paypal og forklare dem dit problem, ellers kan din bank ikke hjælpe dig ? du har da betalt med kort vel? så kan de nok hjælpe..

    Det vigtigste er: VÆR VEDHOLDENDE! Lad være med at give op...også selv om prosessen bliver lang.


  • #2   10. jun 2009 som sagt er det betalt den 25/4-09 og ved ikke om det er sendt med forsikring men det skulle sendes som airmail firstclass et eller andet.

  • #3   10. jun 2009 hejsa jeg har fået svar fra sælger endelig men fik bare at vide de havde smidt kvitteringen/indleveringsattesten ud altså den hvor man kunne se det var sendt og de ikke ville give mig mine penge tilbage. smiley

  • Brain
    Brain Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
    #4   10. jun 2009 Ikke destro mindre bør du ihvertfald huske og give dem en elendig karakter, og på engelsk lige uddybe hændelsen - så kan andre ihvertfald ikke, ikke blive advardet, men ihvertfald vide at du har siddet i den position med sælgeren.

  • #5   11. jun 2009 hejsa jeg har givet ham en dårlig feedback og der er så kommet flere dårlige til efter jeg har givet en så.

Kommentér på:
hvem har mest ret paypal

Annonce