{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

lol .
lol .
Tilmeldt:
3. mar 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40

Det er mine penge! {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der for folk ? De lyver så det batter!..

Var i Fakta den ene dag, jeg fandt en 100 kr seddel og spurte hvem's det er... Pludselig var der 4 der sagde det var deres... Hvordan tackler man det? Og hvorfor lyver folk, når de ved de ikke har tabt nogle penge?

Nu tar vi et F.eks

Jeg tar 400 kr med i skole, fordi jeg skal købe fødseldaggave efter skole, så når jeg sidder på en stol og pengne ryger ud af..

Senere er der en der spørg, hvem der har tabte pengene og jeg kigger i min lomme og ser de er væk. så siger jeg det er mine + nogle andre også siger det er deres...

Hvad sker der for folk idag?..

i lyver for at få penge, i skal skamme jer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er mine penge!
  • lol .
    lol . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #1   12. mar 2008 Denne debat handler ikke om at man skal passe på sin penge..

    Debatten HANDLER om hvorfor folk er sådan!


  • #7   12. mar 2008 man afleverer sgu da ikke en stak penge på politistation. Hvis der er personens oplysninger med, så afleverer man dem selv, så kan man også få beløning for det

  • #9   12. mar 2008 Det er simpelt nok fordi at vore ssamfund er baseret så meget på økonomi, at det anses for at være det eneste ene. Noget man aldrig kan få nok af.

    Derfor er folk villige til at lyve sig til dem, i stedet for førhen hvor ærlighed var mere værd.

    Vi er gået fra et samfund med mennesker i midten (antropologisk) til et med penge i midten.


Kommentér på:
Det er mine penge!

Annonce