68 visninger
|
Oprettet:
Hvor er alle mine grupper !!! {{forumTopicSubject}}
Dette er en test.
Hvor er alle mine grupper. Dette er et spørgsmål til BB ?? - Jeg har ikke fået info om det nye tiltag, jeg kan bare konstatere, at muligheden for at skrive i mine grupper, er ikke muligt mere.
Har en forventning om at få svar på mit spørgsmål-
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 32 Emner: 58 Svar: 644
Men jeg troede at det først var fra 1. Juli, derfor undrede det mig også, at ingen af jer som stod for grupper, havde kommenteret det.
Mener det var tilbage i Maj, at jeg fik en mail fra BaBoom.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 260 Emner: 456 Svar: 10.034
Jeg har været i det ægæiske hav, som jeg holder meget af i maj, så derfor har jeg ikke været på i et stykke tid, der er lige så dejligt, som der plejer at være
sep 2019
Det har jeg også, tog afsted 1. Juni og er lige vendt hjem - sidst i Maj og første halvdel af Juni er bedst - herefter bliver det for varmt for mig
Blogger
Følger: 14 Følgere: 260 Emner: 456 Svar: 10.034
sep 2019
Ja det har været tæt på, vi fløj fra Billund lige omkring kl. 6 morgen 1. Juni
Denne gang var vi ikke på Kreta, som helt klart er mit foretrukne sted, bedst er Agii Apostoli hvor man kan gå langs den helt fantastiske strand ind til Chania (dog er prisen lidt dyrere i Agii Apostoli) ellers er der ikke langt derfra Agia Marine som heller ikke er dårligt - lidt længere ude Platanias med rigtig gode restauranter, dog er stranden nærmest småsten der.
Maj og til dels Juni er der ofte gode tilbud dertil - Også sent efterår, men der bliver det tidligt mørkt, og når mørket kommer, sker det på små 10 minutter.
Hvor er alle mine grupper !!!