{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er alle mine grupper !!!
  • #1   13. jun Jeg har da tidligere fået en mail, hvor der stod at ALLE grupper herinde ville blive fjernet den 1.
    Men jeg troede at det først var fra 1. Juli, derfor undrede det mig også, at ingen af jer som stod for grupper, havde kommenteret det.
    Mener det var tilbage i Maj, at jeg fik en mail fra BaBoom.

• #2   14. jun Så vil jeg prøve at lede i mine mails for maj måned. Skrev de om grunden, til at vi ikke mere kan oprette private grupper, dog er jeg glad for, at de tråde, som vi hver især har oprettet ikke er blevet gjort offentlige - dem kan vi stadig skrive i, men nye emner, bliver offentlige.

Jeg har været i det ægæiske hav, som jeg holder meget af i maj, så derfor har jeg ikke været på i et stykke tid, der er lige så dejligt, som der plejer at være smiley

• #3   14. jun Jetset skrev : Jeg har været i det ægæiske hav

Det har jeg også, tog afsted 1. Juni og er lige vendt hjem - sidst i Maj og første halvdel af Juni er bedst - herefter bliver det for varmt for mig smiley

• #4   i går kl. 14:40 Jamen altså, jeg landede i Billund søndag 31.5. ved 22:30 tiden - så har vi lige krydset hinanden, og jo, jeg har været på de græsker øer i maj, juni, juli, august, sept. og oktober, og jeg er helt enig forår og også slut sept/okt er skønne måneder, hvor det er dejligt behageligt, jeg bliver aldrig træt af de græske øer, og så er der ikke 2 øer, der er ens, de er meget forskellige, men jeg har dog aldrig været på Kreta, den har jeg tilgode, det siges også, at der er dejligt der, det er en stor ø med god græsk stemning.

• #5   i går kl. 16:37 Jetset
    Ja det har været tæt på, vi fløj fra Billund lige omkring kl. 6 morgen 1. Juni
    Denne gang var vi ikke på Kreta, som helt klart er mit foretrukne sted, bedst er Agii Apostoli hvor man kan gå langs den helt fantastiske strand ind til Chania (dog er prisen lidt dyrere i Agii Apostoli) ellers er der ikke langt derfra Agia Marine som heller ikke er dårligt - lidt længere ude Platanias med rigtig gode restauranter, dog er stranden nærmest småsten der.
    Maj og til dels Juni er der ofte gode tilbud dertil - Også sent efterår, men der bliver det tidligt mørkt, og når mørket kommer, sker det på små 10 minutter.

Kommentér på:
Hvor er alle mine grupper !!!

Annonce