{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

LOL ! Hvor utroværdig kan en politiker blive? {{forumTopicSubject}}

Vor herre bevares for nogle levebrøds politikere, dem fra L.A. smiley

Før den nyeste regeringsdannelse var nogle
af deres mærkesager f.eks.....

Nedsat topskat
Ingen eller nedsat betaling på Storebæltsbroen.
En ny skolereform da den nuværende er noget sjusk.

Nu hvor de er blevet en del af regeringen, mener de pludselig noget helt andet???
Anders Samuelsen har endda udtalt, at han mener noget forskelligt alt efter om han er i regeringen eller om han et formand for L.A.

Det er sgu skræmmende hva' en ministerpost og en god pensionsordning kan gøre ved folks moral... smiley

FØJ FOR SATAN ! Siger jeg bare smiley

Jeg ville aldrig have Stemt på dem før, men nu er det da 200% sikkert at det heller aldrig kommer til at ske smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOL ! Hvor utroværdig kan en politiker blive?
  • #1   14. dec 2016 Yes Fister, det er det jeg siger de barylere har en mening lige indtil der er nogen der viser dem en penge sæk og en Audi med chauffør. Wupti så ser de helt anderledes på sagen. IDEALISME, Min bare røv. smiley smiley smiley smiley smiley

    Jeg er så træt af alle de idioter at jeg kunne brække mig. smiley


  • #3   15. dec 2016 Og hvordan har de asociale klaphatte overhovedet fået fedtet sig til SEKS ! ministerposter ???? smiley

    De fik 7,5% af stemmerne i 2015. Hvordan kan de så ha' 27,2 % af ministerposterne ??
    Demokrati ? Flertallet bestemmer ??? Mig i røven... smiley smiley



  • #4   15. dec 2016 De har simpelthen bedraget deres vælgere for at få de minister poster... smiley

  • #5   15. dec 2016 Ja, og alternativet ville så være et FV - ville du hellere det ??

    Jeg hørte forleden en god samtale med Pia Chrismas-Møller (K) og Mimmi S. Jacobsen, (CD), de var begge enige om, at blive politiker, skulle ikke være for at overleve men være for at brænde for det politiske og gå 100% ind for det, de står for - og deri er jeg enig.


  • #6   15. dec 2016 Så absolut.Hellere et valg end ministre fra liberal alliance... smiley

  • #7   15. dec 2016 Ja jeg kan kun give de to damer fuldstændig ret og så venter jeg spænd,t som et barn op til jul, hvornår begynder de at efterleve deres ord, Ord er ikke nok lige pt, med så mange missere fra politikere, der er ikke stor tiltro tilbage, Jeg kan ikke oparbejde nogen entusiasme på det punkt. Sorry. smiley

Kommentér på:
LOL ! Hvor utroværdig kan en politiker blive?

Annonce