{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

lol, hvor plat :p {{forumTopicSubject}}

Det var da godt nok mærkeligt så modtager jeg en mail med jeg er blevet stemt ud, men jeg har været inaktiv på forummet en lang periode, og har på ingen måde været i konflikt med nogle medlemmer herinde ... Det er da langt ude smiley men baboom fralægger sig al ansvar for at besvare spørgsmål herop. Super ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lol, hvor plat :p
  • #1   9. okt 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

  • #3   9. okt 2010 baboom = børnehave

  • #4   9. okt 2010 ... Jeg griner stadig!

  • #5   10. okt 2010 Du er desværre blevet stemt ud på BaBoom.dk. På BaBoom.dk er det brugerne selv der stemmer folk ud, efterfulgt af en sidste godkendelse af os.

    At du er blevet stemt ud kan skyldes:

    - Dårlig eller provokerende sprogbrug/opførsel.
    - Tvivl om fotoprofilens ejerskab.
    - Meget negativ afgivelse af stemmer.
    - Stor ubalance mellem velkomst og afvisningspoints.
    - SPAM'er i forumet.
    - Gentagne annoncer for samme vare i markedet.

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at der er plads til alle og at folk generelt får en god oplevelse på BaBoom.dk. Det er i den forbindelse at vi har valgt at acceptere at du er blevet stemt ud af vores brugere.

    Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om sletning af din brugerkonto yderligere.

    .... så har i sgu også sendt den forkerte mail ud hvis det ikke er derfor smiley jamen det kører da bare for jer smiley


  • #6   10. okt 2010 Nej det gør jeg sådan set ikke helt. Jeg ved at jeg blev bedt om at fjerne nogle billeder med logo på, og at jeg efterfølgende gjorde det, og så er det jeg modtager en mail dagen efter om at jeg er stemt ud. Det er jo altså ikke ulovligt at have "model" billeder liggende herinde såfremt de overholder reglerne omkring rettighederne.. Så jeg må indrømme i har sat mig lidt på bar bund !

  • #7   10. okt 2010 Altså som jeg lige så skrevet har jeg ikke været i forummet i en meget lang periode, så det kan jeg ikke rigtig forstå, kan det være muligt at i har lavet en fejl?

Kommentér på:
lol, hvor plat :p

Annonce