{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Racisme {{forumTopicSubject}}

Selvfølgelig er vi racister - for det er ikke vores skyld at der sidder så mange af anden hudfarve i danske fængsler. Så siger venligboerne - altså der sidder også mange etniske danskere i fængsler. Korrekt - men hvis man regner ud på antal og % - så er der en kæmpestor repræsentation.

Hvordan starter racisme?

Når man fjerner lidt af vores kultur lidt efter lidt til fordel for et mindretal fordi de føler sig krænket at Achmed skal sidde ved siden af Peter som spiser en leverpostejmad - så afskaffer man Peter så er problemet løst.

Når man på uddannelses steder fjerner grisen fordi den krænker et mindretal. Ikke noget med at gøre det til et valg, nej væk med grisen. Sjovt nok så kan man godt gøre det til et valg med menuer, for folk som ikke spiser kød.

Når arabiske drenge skaber utryghed i både busser og toge.

Når pizzarier bruger et cigar kasse apparat, imens man plukker danskere.

Når man bare i Egeparken kan bruge garager som frugt og grønt butik uden der skrides ind - også med et cigar kasse apparat.

Jeg tror slet ikke vi ville have racisme i Danmark hvis man gjorde meget til et valg, i stedet for at fjerne valget for etniske danskere.

Danskere er bange for at få tilstande som i Sverige hvor man har givet alt for at please flygtninge og indvandrer, og takken er bomber hver dag, klaner, mord, No Go Zoner. På et tidspunkt siger etniske borger stop - og det ser jeg ikke som racisme - tolkes som racisme. Ordet er så slidt at det dårlig kan hænge sammen.

OT.......

Baoom shit...

Det pisser mig kraftedme af at man ikke kan skrive visse ord uden de bliver til et link, stop det forbandede lort -

Jeg gider fandme ikke skrive et indlæg som er fuld af reklame.

For ind i hule satans helvede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racisme
  • #5   29. maj 2021 Annella

    Man skal aldrig skamme sig for at være racist, det er heldigvis tilladt at have holdninger endnu - dem har den her fede sorte neger fra Metoo ikke fået forbudt endnu.

    Men snart så kommer det nok op på regeringsplan så folk ikke må ytre sine holdninger.

    Den her tåbelige kælling ØSlem sagde på sin blog på EB at hun respekterer folks holdninger og ytringsfrihed - men den hold ikke i 1 sekund da hun slettede løs - der var 246 kommentarer og efter at hun fik slettet så var der 121.

    Det besynderlige er at alle skriver om racisme på EB og sletter løs som ikke passer i deres verdens billede. Faktisk burde man opfordre til ikke at skrive på deres DDR sider for det slettes i 99% af tilfældende.

    Alle 3 som skriver på EB udskammer danskere for at være dem som ikke er med til at de kan integreres.

    Jeg mener at det er dem som skal integreres ikke vil integreres - vupti så var den kommentar væk.

    Arabiske drenge spytter på piger i Kerteminde som soler babs og nutte, vupti så var den væk. På trods af at det er fakta og var i lokalavisen.



  • #6   29. maj 2021 Alis

    Nu er de tyrkiske arbejde ikke problemet i dag, de er for længst integreret, selvom de stemmer på den kolbøtte i Tyrkiet - der er masser af grisebasse i Tyrkiet så det er ikke dem som bliver krænket over at Peter spiser en leverpostej mad.

    Muslimer vil ikke grisen, og fint nok - det har jeg intet problem med, problemet er at man fjerner valgmulighederne og kun laver mad som muslimer kan accepterer. Jeg mener at danskere skal have valget og ikke at nogen fravælger deres valg. Den type er helt klart DDR metoder- som om at de ved hvad der er bedst for en.

    Kravende er ikke svære - man beder dem bare om at lære dansk, være med i samfundet med arbejde - få mere fokus på drengebørns færdigheder i skolen så de ikke går ud som fungerende analfabeter som der desværre er mange af. Men her er det et rent kulturelt problem som at drenge har større snor end piger som stort set ikke har en millimeter snor - det er derfor de uddanner sig så er de væk fra familien.

    Hele tiden bliver danskerne udskammet som racister - uden at kigge på begge sider - og ikke gøre den ene sides adfærd som et resultat af danskers adfærd.

    Danskere bestemmer ikke over hvad andre farvede skal tænke - vi vil bare have en valgmulighed i stedet for at man hele tiden fjerner muligheden for at vælge. Det er ikke muslimer som bestemmer det, det er kolbøtter som er pæreformede danskere som gør det, fordi de mener det giver mindre ballade.

    Vi er ude i idioti når en forsker på CBS føler sig krænket over at man synger en "ung blond pige" Ville hun være krænket hvis man sang en ung sort pige? CBS gik på knæ med nathuen i hånden og undskyldte over at man formastede sig at synge en dansk sang.



  • #12   29. maj 2021 #11

    Kan du give et link at Danmark har haft nogen som helst indflydelse på udvinding af råstoffer i både Irak og Afghanistan og de lande de har invaderet?

    De link findes kun i Fatamorgana.

    Arla har lavet afdelinger i muslimske lande fordi det økonomisk er en god ide, i stedet for at bruge en masse energi at flytte deres varer fra Danmark til Mellemøsten.

    Jeg har ikke noget imod globalisering af produktion - men det piner dig åbenbart - af grunde jeg ikke forstår.

    Polen stiller grunde til produktion gratis for tilflyttere, samt nogle skattefri fordele for at få del i nogle skattekroner. Det ser jeg heller ikke noget galt i. Polen har lavere lønninger da leveomkostninger er 50% lavere i Danmark- så du kan ikke sammenligne lønninger i Polen med Danmark.

    Hvis vi kigger helt på Irak, så var fejlen at fjerne Sadam, som kunne holde klaner i skak, og efter at USA blandede sig og nakkede ham så fik klaner frit spil - men grunden til at usa blande sig var pga.. Kuwait som var deres olie leverandør. De tævede dem tilbage til muhammed, men de burde ikke havde nakket sadam. Danmark har ikke haft nogen som helst indflydelse på splittelse af retssystemet i Irak.

    Kigger vi på Syrien så har Danmark heller ingen interesse at udnytte råstoffer, det eneste de gjorde var at bruge ½ milliard kroner på bomber. De ville fandme lune hos de hjemløse i Danmark.


  • #13   30. maj 2021 #7 Alis

    Hvem beder dem om at spise svinekød? - jeg gør ikke, og det har intet med at være integreret. Jeg spiser heller ikke indmad af nogen art.

    Jeg pointerer netop at det ikke er muslimer som kræver, det er pæreformede danskere som fjerner alle "sten" på vejen så muslimer ikke falder over dem.

    Med hensyn til børnehavers mad så fjernede man ikke kødet da der kom børn som var vegetarer - men man fjernede grisen da der kom muslimer.

    Man fjernede heller ikke kødet på uddannelser fordi der kom vegetarer - men man fjernede grisen fordi der kom muslimer.

    Muslimer er hyklere, som gerne køre i biler med svinelæder, går i sko med svinelæder, går med handsker af svinelæder - på trods af at de siger de ikke vil i kontakt med noget som er lavet af svin.

    For år tilbage klagede et muslimsk ægtepar over at man havde en udflugt til en grisefarm, de havde en søn på 7år. Så er sikringen sprunget.

    Hvis kvinder vil gå med tørklæde som signalerer underdanighed, så dem om det, men så er arbejdsmarkedet i stor stil lukket for de kludekræmmere. Jeg gad sgu ikke se på en sekretær eller en som skal repræsenterer et firma sidde som en kludekræmmer - og det vil firmaet heller ikke. Så det er ikke de andre som begrænser dem, men dem selv.

    I England har man Halal kasser og Haram kasser fordi muslimer ikke må have kontakt med alkohol og grisebasse. Grisebasse må ikke være i samme montrer som Halal kød.

    Når man begynder at opdele supermarkeder i urene varer og rene varer så er man sgu langt ude.


  • #15   30. maj 2021 #14 Alis

    //citat
    De fleste af dem ønsker lige så meget en fredelig verden som jeg gør.
    //citat slut

    Det er ikke det jeg læser på flere sider, for man oplever at muslimer bomber muslimer, skyder muslimer, bare fordi de har en anden forståelse for fortolkningen af koranen.

    Vi så i Afghanistan at muslimer bombede en skole fordi de var imod at kvinder og piger blev undervist.

    Så fakta er at når der ikke rigtig er nogen der laver muhammed tegninger eller opføre sig i deres forståelse krænkende, så går de i gang med at bombe løs og skyde løs på deres egne.

    Klaner har i hundrede år kæmpet mod hinanden med flere tusinde døde - det er ikke noget vi høre om i danske aviser for det er en ligegyldighed.

    Iran var på et tidspunkt et rimeligt frit land hvor man godt måtte vise hår, så kom der en havenisse til magten og så røg den frihed - alle kvinder skulle rende i sorte affaldssække og ingen måtte vise arme eller ben og hår. Man sagde at der ingen homosexuelle var i Iran, har de ret i alle er døde ved hængning i kraner som skræk og advarsel.

    SÅ den tese at muslimer ønsker fred - er en total løgn, de store grupper af shia og sunnier holder aldrig fred, for de kæmper om hvilken skal være gældende i landet og resten af verden.

    Den slags kan man dårlig give vesten skylden for.


  • #17   30. maj 2021 Alis som skrevet før - din uvidenhed når hele tiden nye højder, men jeg havde trods alt ikke regnet med at verdens mest udbredte og blodige klankrig var ukendt for dig smiley

    https://www.berlingske.dk/internationalt/islam-eksploderer-ogsaa-indadtil


  • #19   30. maj 2021 Artiklen stammer fra Wall Street Journal som nævnt nederst i artiklen så gem dine bortforklaringer til senere.
    Uanset hvor meget du prøver at lyve for dig selv og os andre er sandheden at Islam er indbegrebet af krig vold og mord, men op med humøret for du lærer noget nyt hele tiden og på et tidspunkt vil det gå op for dig at når folk ikke deler dine venstre radikale holdninger er det altså ikke fordi de er hjernevaskede, men måske blot fordi de er mere klarsynede smiley

    “ I kølvandet på det dødelige angreb i Tunesien har myndighederne lukket 80 moskeer for at inddæmme de menigheder, der opfordrer til vold og had.”

    “ På den sekteriske front er situationen også ude af kontrol. Her har fanatismen regionale magter bag sig til at føre krig og udøve terror i den historiske retfærdigheds navn, og spændingerne mellem shia- og sunni-muslimer er i dag en integreret del af alle Mellemøstens konflikter med undtagelse af den israelsk-palæstinensiske.”





  • #21   31. maj 2021 #17 Cody

    Det link du har skrevet kan også læses på Kristelig Dagblad - men det kan jo være at alis syntes de også er useriøse og lyver.

    Jeg læser ikke mere noget som helst fra Facebook - da man ikke på nogen måder ser en kildeangivelse. Det eneste man ved er at det er cut and paste ud fra formuleringen og længden på artikler.

    Facebook er en stor skraldespand - lige på nær det man læser fra familie, hvor man ikke poster skidt og kanel.

    Dog........læser jeg hvordan det går i Israel da jeg har familie der fra flere kilder som familie.


  • #22   31. maj 2021 #20
    //citat
    Muslimerne kæmper meget for at modvirke amerikansk indflydelse
    // citat slut

    Så du mener at når amerikanere beskytter skoler i Afghanistan så piger og kvinder kan blive undervist, så er det en negativ indflydelse?

    Muslimer dræber kvinder og børn fordi de vil lære at være selvstændige og ikke lemminge - det går ikke i den her primitive tankegang hos de muslimer som ikke ønsker at de bliver for klog så de begynder at stille kritiske spørgsmål.


  • #24   31. maj 2021 Alis

    Sikke du vrøvler, det var ikke amerikanske skoler for de findes ikke i Afghanistan, skoler var forbehold drengebørn - piger har en helt anden rolle som ikke indbefatter lærdom.

    Danmark er med til at bygge skoler i Afghanistan men kun det bygnings mæssige og ikke at pådutte dem at spise røde pølser.

    Jylland posten har skrevet en artikel for 2 år siden at angreb på skoler er 3 doblet. - det er skoler som i samarbejde med den afghanske undervisings ministerium - altså ikke skoler hvor undervisningen er at tilegne sig vestlig viden og lærdom. Det er simple færdigheder som at lære at læse og matematik.


  • #25   31. maj 2021 #23 alis

    Du bliver mere og mere morsom.

    Amerikanere pådutter ikke noget - andet at prøve at få samlet en regering i Afghanistan- problemet er at klaner er total ligeglade med en regering som vi ser både i Irak og Afghanistan

    Klaner laver deres egne selvstyre områder som de håndhæver, og betaler ikke en krone til staten.


  • #27   31. maj 2021 Kitty

    Muslimer bor ikke på landet, de er i storbyer sammen med alle der ligesindede - det er derfor at en masse englændere er flyttet ud på landet for at undgå at få et gok i nøden når de sætter sig på en bænk og drikker en dåsebajer. De er trætte af islam og de kugleskøre tosser som render rundt i storbyer.

    De er trætte af NoGo zoner - supermarked som har en kludekræmmer som ekspederer kun halal produkter, Trætte af turbaner, sjove hatte, i London og andre store byer. Man skal godt nok stå tidlig op for at se en med bowlerhat og paraply.


  • #28   31. maj 2021 Alis #20

    Muslimerne kæmper meget for at modvirke amerikansk indflydelse i Mellemøsten, prøv at lære at se det fra den synsvinkel før du udtaler dig om hvad de tænker og tror.

    Hvorfor begynder du ikke at sætte dig ind i tingene istedet for at gætte Alis ?
    Prøv at google Al Jazeera som er en muslimsk nyhedskanal og lær lidt om muslimsk logik og du vil hurtigt opdage at sunnier, shiaer, alawitter og kurdere altid har slået hinanden ihjel helt uden udenlandsk indblanding.
    Det er religionen og kulturen der er rådden, længere er den ikke.
    Det er kujonagtigt at du bliver ved med dine hovedløse bortforklaringer når historien taler sit tydelige sprog.
    Sluttelig skal du stoppe med dine racist beskyldninger hver gang du er uenig når jeg nu for tiende gang fortæller dig at muslimer er sku ikke en race !!!


  • #31   2. jun 2021 Alis

    Hvorfor bruger du din baggrund til at kanaliserer det over på muslimer? Det er så tydelig som det kan være.

    Samme ser man hos tidligere ikke rygere, tidligere kødspisere. Det er for det meste de mest rabiate.


  • #32   3. jun 2021 Alis endnu engang evner du ikke noget så simpelt som at forholde dig til de historiske beviser der lægges frem.
    Hvorfor indrømmer du ikke bare at du ikke aner en skid om muslimer og deres 1000 årige volds kultur istedet for at råbe racist efter alle dem der for længst har gennemskuet “ fredens religion “.
    “Hvis islam virkelig er fredens religion, må der være noget, det meste af den muslimske verden har misforstået. Her råder nemlig ufred overalt. De fleste muslimsk dominerede stater holdes i et religiøst jerngreb, hærges af religiøs vold, social tvang og ufrihed; elendigheder, der også præger store dele af det muslimske mindretal i Europa. Der bruges uanede mængder af energi på at finde forklaringer: social armod, kriminalitet, kolonitidens arv, vestlig udenrigspolitik. Men der bruges meget lidt tid på at finde svaret der, hvor volden selv henter sin legitimitet - nemlig i religionen islam !!!”

    Det er udelukkende grundet venstreradikal godtroenhed at islams tropper uhindret har kunnet indvadere Vesteuropa der år for år bliver mere og mere islamiseret.
    Vold, mord, overfald, social kontrol, stenkast og bilafbrændinger begået af muslimske indvandrere er blevet så almindelig at medierne ikke engang gider skrive om det mere.

    Værst ser det ud i Tyskland, Frankrig, Sverige, Holland, Belgien, Østrig og Italien hvor store områder er blevet no-go zoner for myndigheder og et politi der har mistet kontrollen.
    At udviklingen skyldes mellemøstlig indvandring er uomtvistelig og alligevel fortsætter idiotien med yderligere indvandring og familiesammenføringer smiley


  • #34   3. jun 2021 Alis

    Når man googler overfald på muslimer i Danmark, så er det de samme 5 episoder indenfor et år som går igen, enten en spejling eller at der er faldet dom. SÅ den her masse racisme og overfald på muslimer skal du længere ud på landet med.

    Googler man overfald på jøder i Danmark så ser det helt anderledes ud, med utallige eksempler hvor det er arabisk udseende unge.


  • #38   3. jun 2021 Alis

    Jeg kan også skrive her at jeg er et grundig kendskab til religion da min far var præst, så jeg også kendskab til de ammestue bøger som biblen og koranen - jeg tror endda jeg har læst koranen før dig, for jeg var kun 12 år.

    Jeg kan også tilføje at jeg har eksamen i datalogi, html, php, asp, turbo delphi, pascal.

    Den viden er er ikke en kæft der kan bruge til en skid i dag. Så jeg ved hvad der foregår både på Facebook. og youtube. SÅ har vi så alle de skrammel sider som man kalder sociale mødesteder. Undtaget er baboom for her er seriøsiteten høj, og ikke æder løs af hvad som helst.

    Mange online aviser har ikke kommentar spor fordi sandheden ikke må overstige indlægget.

    EB har lukket nationen, men stadig åben i opinion hvor en masse kolbøtter huserer som Øslem som elsker at fortælle hun er muslim i alle indlæg, hun prøver at pådutte folk hendes vinkel og syn på verden. Det ville svare til at en dommer skulle dømme i en sag hvor hans egen bror er tiltalt.

    Så det eneste sted der er 100% seriøst er politirapporter - - lokale og andre hændelser som man sætter op mod domme som beskrevet i aviser.


  • #42   3. jun 2021 alis

    Jeg siger at din påstand om at mange muslimer overfaldes ikke giver nogen mening, da der ikke er evidens på det. Derudover er der masser info at jøder og etniske danskere overfaldes.

    Kan du forklare hvorfor der er grund til at at synagoger må politibeskyttes?
    Kan du forklare hvorfor der ingen moskeer er under politibeskyttelse?

    Som jeg kan udlede af det er at muslimer har taget deres had med til Danmark, og det bliver ikke bedre at parabolfolket primært ser Al Jazeera hvor deres had til jøder går igen, samt at børneudsendelser fortæller helt små børn at jøder skal dræbes. Det had gives videre til deres børn.


  • #43   3. jun 2021 Alis #33

    Ynkeligt at dit eneste modargument består i at kalde meddebattører for racister.
    Meddebattører der har lagt hundredevis af beviser, på muslimsk utilstedelig og voldelig adfærd, foran næsen på dig og dit seneste svar er link til en fuld stodder der sviner en syrisk familie til.
    En hændelse der skriger til himlen i forhold til de hundrede af uskyldige danskere der er mærket for livet efter mødet med uintegrerede muslimske voldsamøber.
    Tænk at du efter 70 år ikke aner en skid om hvad der foregår i Danmark.
    Under 2 verdenskrig blev kvinder der fraterniserede fjenden kaldt for feltmadrasser og idag hedder fjenden Islam som du tydeligvis elsker så hvad synes du vi skal kalde mennesker der, som dig, lovpriser Danmarks fjende smiley


  • #47   4. jun 2021 Modspørgsmål alis

    Hvorfor er der en jagt på jøder i Danmark? De genere ikke muslimer, skriver ikke om dem, tæver ikke muslimer, angriber ikke deres moskeer.? Jøder er i sin tid og senere flygtet til Danmark for at få fred - og det har som sådan også gået godt i mange år, så kom flygtninge og indvandre og så startede angreb på jøderne.


  • #49   4. jun 2021 //citat
    Nogle af vagterne ved de jødiske synagoger fortæller at der sker ikke en skid. De skal bare stå der og glo.
    //citat slut

    Kan du garanterer at hvis man fjerner vagter så sker der ikke noget?

    Jeg snakker om Danmark og ikke en konflikt i et andet land.

    NU er det ikke jøder der udviser kulde i Danmark overfor muslimer - så når begge parter er flygtet fra krig så burde de være glade og ikke rende og overfalde jøder, synagoger, Danmark skulle være et "helle"

    Det er også svært for danskere at accepterer den stigende vold fra unge arabere som kommer i flok og bare tæver tilfældige - så de er selv med til at gøre afstanden større.


  • #51   4. jun 2021 Jeg er meget i tvivl om du nogensinde har være i Mellemøsten og set hvordan de opfører sig imod sine egne.

    Deres adfærd og kultur og religion som er knyttet sammen tager de med til EU. Og så er det mere sikkert at hade på afstand. Oveni så har vi en masse kriminelle "flygtninge" og "indvandre" som er "flygtet" ikke fordi de var forfulgt men fordi de var kriminelle.

    Nu får man et helt nyt land som kaldes en ghetto og den skal håndhæves til sidste bloddråbe. Den form for adfærd er en besættelse som rent kulturelt er normalt i Mellemøsten. Kolbøtter kalder det bare at de ikke er ordentlig integreret. - og man prøver at give dem rejser og gratis cykler - men det skider de på, for de har helt andre planer.

    Alt i din verden lever og ånder på Facebook som ikke giver det billede som er real.

    Du skulle prøve at være i en Kibbutz nær Haifa og få skudt raketter af daglig - så tror jeg dit skønsbillede ville blegne. Vi sov i en kælder og når man hørte den piften så var det bare at søge dækning - hvor? de bæster skyder deres lort af uden at vide hvor fanden de lander. De kunne ligeså godt ramme muslimer som boede og arbejde i Israel.


  • #52   5. jun 2021 Alis #46

    Det primære i mine problemer er skyldskomplekser, d.v.s. at jeg er bange for ved et uheld at komme til at gøre skade på andre mennesker.

    Meget kan du bilde os ind, men skyldkomplekser - er sku for langt ude når man kalder alle man er uenige med for racister !
    Du skylder iøvrigt at forklare alle os “racister” hvilken race muslimer tilhører smiley

    Du har allerede lært noget af de muslimske voldsidioter kan jeg se - de bruger samme undskyldning når de skal i retten fordi de har stukket uskyldige mennesker ned “Det var et uheld at jeg stak ham 10 gange for det var ikke meningen han skulle komme til skadesmiley

    Hvorfor bliver du ikke hos dine voldelige venstreradikale venner på facebook istedet for at mænge dig med os væmmelige højrenationalister her på Baboom smiley



  • #53   5. jun 2021 #46 alis

    Uanset hvilken regering der er og kommer i fremtiden, kommer ikke til på nogen måde at være det du gerne så.

    Desværre er det sådan og har altid været med regeringer at de få problemer til en lov ændring. Få gider ikke arbejde fordi de mener at det ikke kan betale sig at tage et job - samt er de sure over at skulle stå op til at gå ned på en strand for at fjerne affald. JEg vil da være jubel glad hvis jeg var ledig at blive kørt ned til en strand og rende rundt og fjerne affald.

    Men de dovne hunde var med til at ændre socialpolitikken og socialloven - tak dem for det. Det har så også noget med hvordan de ansatte på jobcenter rapporterer som går op i toppen hvor man så på borgen reagerer.

    En ting var jeg total enig i og det var at skære, så man ikke kan gå 4 år ledig, ned til 2 år. Den ændring er baseret på oplevelser på jobcenter - så hvis man ikke kan få et job på 4 år så vil man heller ikke få det på 2 år. Men igen er det de få som flytter politikken.

    Så er det at kommuner meget mere i dag tænker i penge, måske fordi de enten er en fattig kommune eller de har en stor post som indvandre og flygtninge og et eller andet sted skal der skæres, og man kigger mere på om det er staten som giver tilskud, end at de selv står for regningen. Den tankegang giver et skævt billede og rammer mange som ellers passer de regler som er opsat,

    Så var der en som kom med den ide at opfinde udrednings forløb, det "geniale" var at så var det staten som betaler og ikke kommunen som betaler sygedagpenge - nu kunne man spare masser af milliarder på lands basis. Ulempen var at folk mistede mellem 5 -7000 kr pr. mdr. så hele deres økonomiske grundlag smuldrede. Flere måtte sælge hus, sommerhus, bruge deres forskellige opsparinger som skulle gemmes til senere for at dække udgifter. Så det betød at dem som var middelklassen pludselig blev flyttet ned på bunden.


  • #55   5. jun 2021 Annella

    Du må forstå... smiley

    Alle dem er ofre for den neoliberalistiske racistiske dansker.


  • #60   5. jun 2021 #56

    //citat
    At angribe mennesker p.g.a. deres religion, hører også under racisme.
    //citat slut

    Du får ingen dommer til at dømme skyldig, fordi man kritiserer en tro indenfor racisme paragraffen.

    Ingen kan dømmes for at sige at man kan stikke koranen op i røven. Det er holdninger som endnu er tilladt selvom den her fede neger fra Metoo gerne så at den gjorde. Du må endda futte den havenisse bog af uden man kan dømmes.

    Hvis først samfundet begynder at forbyde holdninger så er det slut med Danmark og så har muslimer vundet og vi må finde os i 5 daglige bønnekald fra højtalere som kan høres 30 km væk - fordi muslimer åbenbart ikke har lært klokken.


  • #62   5. jun 2021 jeg snakker om at forbyde holdninger og ikke om at have forskellige holdninger.

    Men på en måde er det forbudt at have nogle holdninger som at jeg vil have min holdning til at kalde det en neger, en negerkonge, det latterlige er at negre kalder andre sorte negro eller nigger.

    Ham der Trobaux lavede en udsendelse hvor han besøgte nogle sorte ghettoer i usa - her fandt man det naturligt at bruge ordet negro eller nigger. Så det er i grunden bare nogle idioter som mente det er diskriminerende samt alt andet som er ændret i tegneserier, bøger, osv...

    Jeg er sikker på at næste ord der bliver forbudt er kludekræmmere fordi det bruges mod muslimer.hættemåger bliver nok også forbudt fordi det bruges mod muslimer, så fuglen hættemågen får nok snart et nyt navn.


  • #64   6. jun 2021 Alis #56

    Mon ikke det er til ære for dig selv at du har gjort en side færdig om ocd smiley
    Jeg gætter på det kun er dig selv der kommer til at læse den side så du igen og igen kan blive bekræftet i din evindelige offerrolle.
    Ud af flere hundrede indlæg har du ikke een eneste gang påtaget dig så meget som en lille flig af skyld over noget som helst i dit liv - alting er andres skyld og nu spekulerer jeg på om det også er en del af din ocd at du ikke kan se egne fejl ???
    Iøvrigt kan en familie ikke få underkendt en behandling som du skriver - det er noget forbandet sludder at komme med !

    “ Fordi det er nødvendigt at åbne folks øjne for hvad højrenationalisme er, og hvad det gør ved vores samfund. Ikke mindst hvad det gør ved nydanskere. Vi skal have vores velfærdssamfund tilbage, hvor der var menneskerettigheder. Det er både mit og mange andres ønske.

    Så kan du finde dig et hul i jorden hvor du kan sidde og skælde ud over alle, der mener noget andet end du gør. ”

    Her er så den rigtige udlægning Alis:
    Fordi det er nødvendigt at åbne folks øjne for hvad venstreekstremisme og islamisme er og hvad det har gjort ved vores samfund.
    Vi skal have vores fredelige velfærdssamfund tilbage uden venstreradikale og muslimske voldspsykopater.
    Det er vi RIGTIG mange der ønsker !!!

    Så kan du søge tilbage til dit facebook hul hvor du kan hælde alt dit gylle ud til dine ligegyldige socialistvenner om de slemme nationalister på Baboom der ikke deler dine rabiate holdninger smiley


  • #67   7. jun 2021 Alis - det mest rystende i din forskruede forestillingsverden er at du gør alle voldsidioter til ofre og mener tillige at hele samfundet skal omdannes til en socialforvaltning der skal analysere og diagnosticere samt behandle og forebygge samtlige voldsidioter.
    Hvor i hede hule havde du tænkt dig at alle de penge skulle komme fra i din konsekvensløse forestillingsverden hvor ingen går på arbejde mere fordi alle skal udredes og på førtidspension smiley
    Det er fandme rystende at du ikke kan lægge to og to sammen smiley

    P.S. Familier kan IKKE ændre en lægeordineret behandling - færdig slut med den løgnehistorie som kun foregår i din hjerne smiley


  • #73   7. jun 2021 Uden kærlighed og omgangskreds er som at klippe vingerne på fugle. Håber ikke jeg kom så langt for så ville jeg hoppe ud af et fly uden faldskærm. Det bedste er at det er kun 1 mill fra jorden der gør ondt.

  • #75   7. jun 2021 Der er ingen som forhindre dig i at besøge naboen eller længere nede i opgangen.

  • #77   7. jun 2021 Jeg har ingen mulighed i denne verden at besøge den dyre bistandsklient - prøvede jeg ville jeg bliver forhindret.

    Men hvis man er bange for verden udenfor ens blok, så er det nærliggende at være social med dem i opgangen - muligvis kan du få legetøjspolitiet til at følge dig ned i stuen til Acmed som har humus, og gedeøjne, og hjerne på menuen, så kan du rigtig dele ud af al den humanisme du taler om i de sidste 20 år.

    Hvorfor er folk så bange for at gå ud af døren når de høre at der er en anden som er på vej ned af trappen.? Det er ikke et nyt fænomen-

    Jeg er ligeglad for vi har et godt forhold til hinanden i vores opgang, de låner mit værktøj for mange unge har ikke engang en skruetrækker. Vi griller sammen, hjælper hinanden hvis en er syg og ikke kan handle ind. Hvis man fra starten har en atitude med - pas jer selv så passer jeg mig selv. Fandens kejtet måde at leve på.

    Hvis det bliver for meget for en når man hygger i baggården så kan man gå hjem og der er jo ikke mange meter. Den her at se problemer allevegne og ikke løsninger er en sur måde at leve på -


  • #80   7. jun 2021 Det emne har jeg spekuleret meget over. Jeg er heller ikke færdig med at spekulere, for det er ikke så ligetil. Som regel er det den hvide race, der tror de er meget bedre end alle andre racer, og at de har mere ret end andre har. Jr Alis

    Jeg er heller ikke færdig med at spekulere. Jeg ser det ikke som sort/hvid racisme i DK, som de bl.a. har i USA. Dem vi har i DK er bare sorthåret med mørkebrune øjne, så jeg vil ikke kalde det racisme, for her i DK har vi mange sorthåret fra eksempelvis Fjerne Østen, som er velintegreret og stortrives i vores land, men det er desværre mindretallet, der ødelægger rygtet, så nu er vi bare racister, hvilket ikke er tilfældet.

    Mit bud går på, at dem, som ikke vil DK, dem er der alt for mange af, de er uønsket i DK og dem, der gerne vil DK, på deres præmisser, altså dem, der ikke vil forstå det danske samfund, men vil gerne vores sociale ydelser osv., osv., dem kan vi ikke forklare, at vi i DK har regler, love, som skal overholdes - og med det, så er vi blevet til et racistisk land.

    Hvordan lyder det egentlig !!!!!! - det er jo ude i skoven. Men efter at have tænkt og tænkt, så er jeg kommet til den konklusion, at vi tænker ikke ens, så er spørgsmålet, hvem skal vinde ????? - VI TÆNKER IKKE ENS, hvad skal vi gøre ved det ?????

    Skal vi bøje os i støvet og sige OK, I lever bare, som I altid har gjort, I skal ikke indordne jer, I skal nok få jeres egne regler, eller gælder alle DK's love og regler for alle samfundsborgere uanset hårfarve/øjne ???

    Jeg mener ikke, vi skal have et parallel samfund, det er vores land alt for lille til, og så længe, vi har sådan en slags mennesker, der ikke vil det land, som de selv har søgt til, så vil vi have sammenstød, det gælder alle steder, vi har ikke sammenstød med dem, som acceptere reglerne.

    Så nej, vi har ikke racisme i DK - og dog, måske omvendt racisme, jeg kan berette så sent som i går, hvor jeg holdte for rødt og ved min side, sad 3 indvandrere knægte og sagde en bunke lort, jeg kunne ikke høre, men jeg kunne læse mundskrift og se øjne, der kunne dræbe, hårfarver, hvor er det dog trist, at man skal finde sig i sådan noget, jeg havde intet gjort, ventede kun på, at det skulle blive grønt. Så jo, mit bud gå på, at der er mere omvendt racisme i DK end der er racisme.

    Og jo rigtig nok, vi inviterede engang selv gæstearbejdere, tænk hvor har vi beriget mange tyrkere mere rigdom og bedre levevilkår, men det skal vi vel ikke straffes for, vi har vel aldrig lovet dem evigt liv i DK, så det kan jeg ikke bruge til noget og slet ikke nogen sammenligning, vi havde vel ikke integrationsproblemer den gang, men de skulle nok bare have tak for hjælpen og have været sendt hjem, set i bagklogskabens navn.

    Tørklæder ctr. højhælede sko, diabetiker og vegetarer, synes jeg slet ikke kan sammenlignes, det er for mig noget tyndt. Nu er der tale om religiøst påklædning. Kunne det ikke tænkes, at der eksempelvis er erhverv, hvor religiøst påklædning ikke er passende, og man bør acceptere det ?? - jeg synes ikke, at det er for meget at forlange, men når vi gør det, så er prædikatet RACIST - tænk, det synes jeg, er grænseoverskridende og vi skal ikke finde os i det.

    Tydeligt, at for mange muslimer, burde vælge et andet land at leve i, men der er for mange goder i DK, som de gerne vil have med, det er forståeligt, for DK er et af verdens bedste lande at leve i. Jeg kan godt mangle respekt for det, men den respekt får vi aldrig.


  • #81   7. jun 2021 #78 Alis

    Jeg bestemmer ikke over dig - og hvis du har fulgt med i det jeg har skrevet her i flere år om hvordan man behandler hjemløse, arbejdsløse osv. så havde du ikke ævlet løs om at jeg hader de grupper.

    Jeg hader ikke muslimer - jeg hader at flomme fede blege danskere som tager beslutninger til fordel for muslimer. Du bliver ved i flere tråde at sige at jeg siger at muslimer bestemmer, her tager du helt fejl.

    Det er blegfede danske idioter som gør afstanden til muslimer større i godhedens navn. De kan slet ikke se hvor stor skade de laver.

    Så har vi efterhånden et samfund i hele EU og resten af verden at alt skal omskrives for ikke at krænke nogen som helst. Her er det mest omskrivning af historie, osv.. Som kunne krænke muslimer.

    Så i grunden er det kugleskøre danskere som er dem som laver omvendt racisme.

    Jeg kan godt forstå de problemer med muslimer i Sverige, Frankrig, England, som nok har de største problemer i EU - så hvis de har samme nyttige idioter så tror muslimer de kan gøre som de vil. Det baner vejen til klaner, selvstyreområder som i Irak, Afghanistan og flere afrikanske lande.

    Jeg bestemmer heller ikke over den piv grimme web du linker til en gang imellem, var det en japaner som i et svagt øjeblik havde lavet den så havde han begået harikiri - den ligner mere for en 5 årige som elsker den lyserøde pony og al den bling. Det tager i flere tilfælde mere end 98% af seriøsiteten. Jeg var tæt på at blive psykisk syg da jeg selv er webudvikler i tidernes morgen.


  • #83   8. jun 2021 Alis #68

    Intet mærkeligt i to forskellige journaler over tid når evaluering af patienten medfører en ny læge, behandling og behandlingssted - det kan patientens familie ikke ændre på !

    Din virkelighed baserer sig alene på indbildning/ selvbedrag og tvangstanker med et udpræget fravær af realitetssans og reflektion over konsekvenserne deraf. En tilstand så udpræget at tankerne ledes hen på en paranoid personligheds forstyrrelse.
    Kombineret med din OCD forklarer det din angst for personlig kontakt og asociale adfærd og offerrolle der har medført eksklusionen af din famile og venner.

    Desværre for den type psykiske lidelser opsøger patienterne ofte fora hvor de via lidelsesfæller bliver bekræftet i sin illusoriske virkelighed og når batterierne er ladet op kaster de sig over offentlige fora hvor de udbreder og søger forståelse for sin forestillingsverden.

    Den røde tråd i din livshistorie er den udprægede offerrolle og din manglende reflektion deraf og på det område har psykiatrien tydeligvis kæmpet forgæves, men det står nok alt sammen i dine journaler smiley


  • #85   8. jun 2021 alis

    Jeg har i årevis kritiseret Lærkevej for deres behandling af syge arbejdsløse, det har aviser også - samt generelt alle jobcenter. Jeg har påpeget at nogle hjemløse bare ikke vil have et hjem, og andre kan slet ikke få et hjem.

    Jeg har også påpeget nedskæring af handikap områder så pamperne kan komme til Thailand, og til luksus hoteller hvor de holder møder om nedskæring til mere end 350.000 - når det gratis kan afholdes på rådhuset.

    Men det lyner du hurtig væk fra for det passer ikke i din sindstilstand. Faktisk kommenterer du ikke den slags som om at det er det mest naturlige i verden at pampe løs på bekostning af de svage. Heller ikke da de flyttede en kunst 800.000 meter til en pris af 800.000 kr . IKKE EN LYD. mEN DET ER NOK FORDI DET IKKE OMHANDLER PSYKISKE SYGE SOM DU ER EKSPERT I.


  • #86   8. jun 2021 Har du ikke så meget tid idag Alis smiley
    Jeg formoder det er fordi du skal en tur over hos lidelsesfællerne på Facebook og lade batterierne op, men desværre for dig forbliver den virkelige verden uforandret smiley

    Forståelse i den virkelige verden opnår man kun hvis man også forholder sig til de sager og emner der ikke passer ind i sin egen forestillingsverden smiley


  • #89   8. jun 2021 Føj for helvede hvor jeg hader ordet " udfordring" bare et andet ord for strudseeffekten, for det lyder jo bedre end problem.

    Floyd var et hashhovedet som gik amok i politibilen og sparkede løs som en sindssyg, så de var nød til at hive ham ud igen og fikserer ham. Desuden var han dyb kriminel - her i Danmark blev han næsten kåret som martyr af den der smælder fede neger i et obi telt som satte hvide ned i rækken af demonstrationen - men det var naturligvis ikke racisme, kun når hvide gør og siger så er det.

    Men en ting har de sorte i usa lært og det er at have respekt for politiet.

    Med hensyn til Megafon så giver jeg ikke en huende fis for de undersøgelser for man udvælger folk ud fra E-mail som får en besked om at deltage i en måling som er velplaceret på en eller anden web.

    80 har stemt og så udleder man af det at 42% af Danmarks befolkning er enig eller delvis uenig.

    Fuldstændig latterlig og ubrugelig undersøgelse.


  • #91   8. jun 2021 Jeg kan finde flere tusinde eksempler på muslimsk terror - men godt du lige fandt en hvor en hvid dræber muslimer.

  • #93   8. jun 2021 Du har ret der kommer flere og flere videoer på Facebook - om at jorden er flad, men det betyder ikke at man tror på at jorden er flad.

    Jeg tror kun at hans puskere kommer til at savne ham. Men nu har der i flere år i USA været sorte som fare hen til en politibil og skyder betjentene og sorte betjente så hvor er logikken?.
    Mange sorte skyder mange sorte - men det er naturligvis anderledes når det er politiet så er det forkert.


  • #94   10. jun 2021
    Jetset - Du har en forkert opfattelse af, hvad det vil sige at ville Danmark. At ville Danmark betyder ikke at man skal lave sig selv om til en dansker og tro at vores normer er de eneste rigtige, det betyder at man gerne vil bo her og leve i fred sammen med danskere, at leve efter dansk lov, men stadig bevare sin egen identitet.
    En af normerne er at kvinder går med tørklæde. En uskadelig norm. En dansk norm er at kvinder går med højhælede sko, og det er ikke uskadeligt. Det skader både ben og rygsøjle. Jr. Alis
    .

    Kunne det tænkes, at det var dig, der havde en forkert opfattelse af at ville Danmark ?? - hvad er en god integration i din verden ?? - I min verden er det, at respektere det land, man nu engang har valgt helt frivilligt og ikke kun noget af det, for så er det kun en halv integration. Islams Lovreligion er ikke eksisterende i DK heldigvis, så her er det efter dansk lovgivning, hvis man vil Danmark. Der er visse situationer, religiøst påklædning ikke er passende, og det må og SKAL respekteres, og kan de ikke det, må de finde et andet land, det har intet med racisme at gøre. Ligeså alt det, som ikke spises, det skal ikke laves om til, at vi er racister, det er totalt malplaceret. Det må de selv løse, ligesom alt muligt andet særkost.

    Det er som jeg læser ud af din tekst, det du kalder identitet, og med det, så synes du faktisk at det er OK med parallelsamfund, det skal vi ikke have i DK, hvad er det, som sker i div. Ghettoer, de vil blæse på DK og har nul respekt for vores land og danskerne, de har ikke noget tilovers for DK, de er en meget tung byrde og bidrager ikke med noget.

    Og hvis det er en norm, at danske kvinder går i højhælede sko, så kunne jeg godt tænke mig at få et link og den uskadelighed, du påstår og jo, hvis du ikke går i andet end højhælede sko, så vil du nok få dine påståede skader, men din sammenligning er meget forkert ift religiøst påklædning, hvor det ikke er passende.



  • #95   10. jun 2021 Velintegreret - den er faktisk nem.

    Man stopper med at kaste med sten mod ordensmagten og andre som kommer ind i ghettoer, man lære at stave mere end sit navn når man går ud af 9 klasse. Får et arbejde, ikke leve i et parallel samfund, taler dansk, skrive dansk. Holder sin religion for sig selv og ikke prøver at forkynde den via sin påklædning. Holder sin religion fra sig selv som ansat i det offentlige og ikke bruge det til at råde via sharia.


  • #98   10. jun 2021 #97

    Tak alis at du har læst det.

    OG så til din kommentar om at danskere også lever i et Parrell samfund - den er da helt ude i hampen da bistandsklienter, middelklassen osv. ikke kan bo på de dyre adresser.- så skal pågældende vinde godt i Lotto.

    Men som jeg ser det er det en dokumentarisk antagelse. - hvor mon alle de 179 fra borgen bor? det er fandme ikke i Vollsmose eller andet skrammel sted - her søger man ud hvor man kan være i fred. Men alle dine blandede venner kan jo bare købe en ejendom som alle som du mener danner et parrell samfund udenfor ghettoen.


  • #101   10. jun 2021 #99

    "Polysl - Problemet kunne løses ved at sørge for at flygtninge og nydanskere har penge til at bo i de boliger, de har lyst til."

    Gudfader...en gang urealistisk pladder, skulle alle etniske danskere bidrage til det...???

    Skulle de rømme egne boliger, og så selv bo på herberger og krisecentre...???

    Og ikke mindst, ville Alis selv afgive sin egen bolig, for at afhjælpe flygtninges og nydanskeres boligproblemer, som ikke selv kan tjene pengene til det?!?!


  • #103   10. jun 2021 alis

    Der er mange lavindkomster som bor udenfor ghettoer - så det argument dur ikke.

    Alle er lige når det kommer til boligydelse. - lavindkomster har endda fået 6000 mere i børnetilskud. Så hold op med det piveri.


  • #104   10. jun 2021 Jeg har altid drømt om at bo ned til vandet - men problemet er at det koster mere end jeg har råd til - så efter dig alis, så må jeg kæmpe for at danskere betaler for min lyst..

  • #106   10. jun 2021 Alis

    Så må staten jo give alle flygtninge pengene så de kan få en penthouse lejlighed - hvad med 3 millioner om året bare for at være i Danmark? ville det ikke løse problemet?


  • #107   10. jun 2021 "En flygtninge, der kommer med krigstraumer og som ikke kan tale dansk, kan ikke søge et job som direktør for at tjene til en penthouselejlighed."

    HVEM skal så financiere det...formodentligt ikke dig, der heller ikke har tjent til din egen bolig i evigheder...???

    Og hvorfor filan skal en flygtning bo i en penthouselejlighed...?????????

    Nu dukker Alis's kommunistiske tilgang op igen, hvor alle skal ha' efter behov, og yde efter evne.

    Men i den verden er evnerne, så helvedes små...for ikke at sige fraværende.....


  • #108   10. jun 2021 Madonna

    Jeg kommer også til at tænke på at der slet ikke er så mange penthouse lejligheder i Danmark til at dække behovet for alle de flygtninge - så må vi have fat i beton bent som er godt til at blande affald i betonet så kan vi hurtigt få banket nogle siloer op i byerne.

    Skulle der være en rest tilbage så kan man også bygge en mineret ved siden af siloen. så er der ikke en ak47 tørt øje.


  • #109   10. jun 2021 Polysl, ja og vi skal vel også bruge en del penthouselejligheder til dem på Udrejsecenter Kærshovedgård.... smiley smiley smiley smiley

  • #111   10. jun 2021 Nej - det er seriøse forslag - hvis man giver alle 3 millioner om året så laver de ikke ballade imens, undtagen når pengene slipper op - men så får de bare 3 millioner mere. Så skulle der være råd til en smør birkis, ture til Knuthenborg for afrikanere som har hjemve.

    Dem fra Libanon og Palæstina kan opholde sig på en nedbrydnings plads hvor de føler sig hjemme.

    Resten kan sendes til hvide sande.


  • #112   10. jun 2021 Jeg glemte lige at tilføje at de afrikanere som installeres i Knuthenborg får lov til at bygge deres helt egen penthouse stråhytte - jeg skal nok komme og installere Internet.

    Hver hytte får en dåse med en snor som er tilsluttet til en anden hytte så de kan tale sammen.

    Men så har vi et problem med billeder?

    Jeg gør som i de varme lande installere en tørresnor sammen med en anden hytte, så kan de trække billederne frem og tilbage. Jeg er forbløffet over at Bill Gates ikke tidligere kom på den ide. Snoren er en multifunktion hvor man også kan tørre sit tøj og trække det til sig.

    Så kan man både uploade og downloade billeder og tørre tøj på samme tid.


  • #113   10. jun 2021 Ja, de skal sgu forkæles....ikke så meget pjat, og mangler vi håndører, så kan Alis sgu kigge forgæves på netbank efter pensionen.... smiley smiley smiley

  • #114   10. jun 2021 madonna

    Man skære bare 2000 kr. af alle som er pensioneret - så løfter alle i flok - for den største flok er folk på overførelses indkomst.

    Det tror jeg ikke at Alis har noget imod. Jeg kan desværre ikke deltage da jeg er selvpensioneret. Men så må jeg støtte beværtninger, og cafeer, og kroer med 2000 kr.


  • #116   10. jun 2021 Nej - Jeg prøver bare at møde dig på samme niveau. Jeg syntes det er en god ide bare at dele en masse penge ud så er kriminaliteten løst.

  • #118   11. jun 2021 Alis her er hvad stakkels fattige og udsatte muslimer gør ved Vesteuropa under beskyttelse af konventionerne smiley
    https://www.information.dk/grandthefteurope

    https://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-11-18-danske-firmaer-betalte-millioner-til-hvidvaskmoelle-se-deres-forklaringer-her

    Fængslerne er propfyldt med kriminelle voldelige muslimer, men det er jo nok fordi de er fattige og udsatte - ifølge din virkelighed smiley

    Sandheden er ganske enkelt at muslimske indvandrere langt fra er fattige, tværtimod er de storforbrugere af sociale ydelser og for en stor dels vedkommende har de aldrig udført en ærlig dags arbejde i mange år og når de bliver gamle siger de farvel og drager hjem til landsbyen med flyttehjælp og livsvarig dansk pension som tak for ingenting, udover at deres kriminelle yngel bliver i Danmark og henter endnu flere mænd og koner herop til evig forsørgelse.
    Det er hvad vi kan takke konventionerne og venstreradikale islamliderlige mennesker for smiley

    Dronningen afslutter altid sin nytårstale med “ Gud bevare Danmark”, men det er slut nu for Allah er kommet og han er beskyttet af konventionerne i modsætning til vores Gud smiley


Kommentér på:
Racisme

Annonce