{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Racisme. {{forumTopicSubject}}

en sjov tanke.. det er lidt underligt at tænke på. at ligeså snart en hvid er bare lidt raceistisk. så bliver han straks overfaldet af alle og kaldt nynazist. men intet i vejen med indvandre render rundt og siger danskersvin, så er der intet i vejen med det.. det er lidt underligt ikke :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racisme.
  • #1   3. dec 2008 jo men tilgengæld kalder de sig selv for perkere og er stolt af det? og hvis vi danskere kalder dem perkere er vi også racister?? det er noget underligt noget

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 84
    #2   4. dec 2008 Godt beskrevet Ahsan..

  • #3   4. dec 2008 WHITE POWER !!!!!!!

  • #4   4. dec 2008 Ahsan Q

    Ja det har du ret i.. Men hvad så hvis at de står og siger "jeg er en perker" og jeg så siger "okay hej perker" - "Du skal ikke kalde mig perker!".. komisk smiley
    Jeg finder ikke noget støddene i ordet perker, og jeg har altid fået at vide det var et ord som er fusioneret "PERser" og "TyrKER".. Jeg har da noget invandre venner, men jeg tror da lige de ville rynke brynet en ekstra gang hvis jeg kaldte dem det, ved mindre vi var stang stive.


  • #5   4. dec 2008 Som jeg altid har sagt,

    Jeg er iskold over for jer indvrander, Dem som gør ting og sager her i danmark,

    Dem som ikke gør noget, de er flygtninge, og dem skal vi selfølig hjælpe,



  • #6   4. dec 2008 kim A

    Samme her. Vi betaler også for at de kan bo visse områder, og så går de ud og laver lort i gaderne.. Det gider jeg ikke finde mig i. Altså jeg kan sige det sådan her. Dem som er racistiske mod mig skal også regne med at jeg er racistisk imod dem. Men ellers er jeg ikke racist, og jeg dømmer dem ikke på udseen, men på deres måde at opføre sig på.


  • #7   4. dec 2008 Hva er du så for en ? smiley

  • F. R
    F. R Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 9 Følgere: 7 Svar: 8
    #9   31. maj 2009 Perkere/perler er den utilpassede andel af folk med indvandrerbaggrund (størstedelen klarer sig godt og passer sig selv og er derfor ikke indbefattet af denne betegnelse) - som udgør en del af underklassen. Hvad fa'en gør vi så med alle de andre bacon'er, briantyper som nasser på samfundet og som tilhører underklassen og direkte skader velfærdssamfundet?
    Man er ikke velkommen i et samfund, som man bruger som sovepude!!!


Kommentér på:
Racisme.

Annonce