{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Er vi blevet tossede???????? {{forumTopicSubject}}


Jeg er dybt indigneret, hvad er det vi har gang i i Danmark, det er totalt sindsygt.
citat fra Ekstra Bladet om en 90 årig kvinde der er død syg.
I september sidste år døde min mormors bror og kort efter døde hendes kusine.

- De to var de eneste familiemedlemmer, hun havde i Armenien.

- I november falder hun så ned af trapperne og brækker hoften, hvilken ender med et længerevarende hospitalsbesøg, og min mor bliver nødt til at rejse til hjemlandet for at sørge for hende.

Hun har kun os i Danmark
- På baggrund af den brækkede hofte og hendes forværrede tilstand, besluttede vi at det bedste ville være hvis min mor tog hende med tilbage til Danmark og fik lavet en familiesammenføring.

- I december 2016 kom min mormor så til Danmark. Det var første gang siden 2004. Hun havde et visum på 3 måneder, og da det udløber sætter vi gang i familiesammenføringen-sagen.

- Alt hvad min mormor har tilbage er os - mig, min lillebror, og min mor - i Danmark,

Sådan indleder 22-årige Jaquelin M et brev til nationen! om den triste situation hendes mormor og hun er havnet i Citat slut. Vi lader alle de kriminelle blive i vores land, og udviser en død syg gammel dame på 90 år.

Jeg kan på ingen måde forsvare hvad der sker for lov giverne, er de fuldstændig sindsyge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er vi blevet tossede????????
  • #1   22. sep 2017 Ja, vi må konstatere, at de er sindsyge, det kræver en forklaring, vi kan bruge til noget.

  • #3   22. sep 2017 Ole der må man gå ud af boksen og lade nåde gå for ret, hvis de personer som udvises skal være børn og unge der er vel integrerede i vores samfund, som historikken viser, ja så er der noget helt galt med vores samfund.

  • #5   22. sep 2017 Danmark er altså ikke sygehus for hele verden,jeg kan godt se der er 2 millioner syge børn i Afrika - lad os da bare få dem her op så de kan helbredes og så kan vi så hænge på dem til de dør.

    Nul....Hvorfor gøre det til vores problem? Det kan vel ikke være vores problem at Armenien ikke kan tage sig af hende . men ligefrem importerer syge og så er det vores problem er da at tage pis på vores system..

    Jeg anbefaler at hun importere sig selv til Armenien og plejer sin syge mormor. Så er problemet løst.

    //citat
    Vi lader alle de kriminelle blive i vores land, og udviser en død syg gammel dame på 90 år.
    //citat slut

    Nu er det vanvid at importer dødsyge mennesker over landegrænser, tror nok at hvis hun er dødsyg så var det nok bedst at hun blev hvor hun var.

    Må indrømme det er sgu en mærkelig ide.


  • #6   22. sep 2017 ps...

    Fly afstand 2936 km
    Intet flyselskab vil have en dødsyg om bord, så hun skal fragtes med bil, og hvis hun er dødsyg så tror jeg ikke hun overlever turen til Danmark.

    Så som sagt - dap til Armenien....


  • #8   22. sep 2017 Der syntes jeg nok at i er lidt hårde i filten, det er sku da synd for den familie her i Danmark at se deres bedstemor sygne hen uden at kunne hjælpe hende.

    Og med det antal emigranter her i forvejen er så kan det vel ikke betyde så meget om hun bliver taget hånd om.
    Lidt medmenneskelig har man da lov at være.
    Hvis i er så meget imod hendes ophold skulle i engagere jer i de forbrydere der ikke kan udvises, dem er der ingen grund til at holde på.


  • #11   22. sep 2017
    Nu er det så lige denne syge bedstemor jeg skriver om, og når man betænker at hun er 90 år, så er det sikkert ikke mange dage/år hun har tilbage, så skal hun ikke have lov til at dø sammen med familien.
    Det syntes jeg at hun skal.


  • #12   22. sep 2017 Kisser D Jeg er helt enig med dig hun burde have lov til at komme til Danmark om ikke for andet så for at nyde de år hun har tilbage med de få kære hun nu har tilbage smiley

  • #13   23. sep 2017 Udlændinge skylder den Danske stat millioner for behandling på sygehuse og meget få penge kommer tilbage.

    //citat

    Alene Region Hovedstaden havde sidste år udgifter på næsten 200 millioner kroner til behandling af borgere fra en lang række lande, lyder et skøn i en ny opgørelse, regionen har foretaget.

    //citat slut


  • #15   23. sep 2017 Som jeg ser det er det bedste at en af familien i Danmark rejser til hjemlandet og hjælper der til hun kan klare sig selv eller dør. smiley

  • #17   25. sep 2017 Jeg må da lige sige at vores GAB folkevalgte politikere måske skulle se ud på verden og så skille pære og bananer fra hinanden vi ønsker jo også at dansker der bliver syge i udlandet kan få en ordenligt behandling smiley

  • #18   26. sep 2017 Ja Leon lige netop👍:p

  • #19   26. sep 2017 Leon

    forskellen er når vi bliver syge i udlandet så er vi dækket ind, dog nogle gange med forudbetaling som så senere kan refunderes.

    Død syge kan ikke behandles eller kalder man dem vel ikke død syge.

    det har været svært at inddrive behandling fra hjemland og hvis vi direkte skal til at importere så er det sgu os som er "dødsyge"

    Så igen - hun kan bare rejse til Armenien og pleje hende på de sidste dage, hvorfor skulle man absolut slæbe en død syg flere tusinde kilometer? Ikke engang danskere slæbes så mange kilometer før de er stabil - hverken med bil, eller ambulance fly.


  • #20   26. sep 2017 HM Polysl jeg husker jo hvordan den Tyrkiske president sørgede for at en meget syg dansker kom hjem på hans regning og der vil det danske system ikke hjælpe smiley

  • #21   26. sep 2017 Nu hvor man skal transporteres med et falck fly så kræver det en forsikring udover den almindelige EU forsikring. Og tyrkiet er jo ikke omfattet af EU regler så man skal altid sørge for en forsikring udover EU.

    Det er stadig en vurdering om det er forsvarligt at transporterer en syg, med et falck fly...


  • #22   26. sep 2017 //citat

    I september sidste år døde min mormors bror og kort efter døde hendes kusine.

    - De to var de eneste familiemedlemmer, hun havde i Armenien.

    //citat slut

    Så er der ikke flere familie medlemmer i Armenien - så hvem er det i realiteten hun som død syg vil slæbe til Danmark?


  • #23   26. sep 2017 Polysl.
    Det er jo den gamle mormor på 90 år, Hun sidder dernede og har ingen slægtninge andet end her i danmark.


  • #24   26. sep 2017 kisser

    De to var de eneste familiemedlemmer, hun havde i Armenien som døde....

    så er der ingen familie medlemmer tilbage ud fra dit skrevne... så hvem er det lige der skal fragtes til danmark ??? ligene? måske en genopstandelse med fuck Jesus kraft???


  • #26   26. sep 2017 #25,
    Ole mormoren er her i Danmark på et turistvisum, det er hendes sidste 3 slægtninge der har hentet hende i Armenien, Der var hun fuldstændig alene.


  • #27   26. sep 2017 <kisser, du glemmer der er så mange i Danmark der er fuldstændigt alene,
    lever kummerligt uden hjem. De bliver bare ikke nævnt i det offentlige forum. smiley


  • #29   27. sep 2017 Ja men jeg kan bare ikke holde ud at tænke på at sådan en dødsyg person ikke kan få lov at dø lykkeligt, sammen med sine kære, Kald mig blødsøden det gør ikke noget, og jeg føler også med de ældre der sidder alene.

    Men det der var min hensigt med emnet var også at vise hvor skæv vores/Eu s lovgivning er, de sender ikke de kriminelle hjem,


  • #31   27. sep 2017 Lad os nu lige skelne æbler og pærer.....og ikke blande ind hvorfor vi ikke kan sparke de røvhuller tilbage til deres hul i Afghanistan.

    Jeg ønsker ikke en karrusel fra alle lande der skovler alle deres syge ind i det danske system - synd for den Mormor, men defakto så kunne hun bare blive hvor hun er og de kan besøge hende - sværere er det ikke. Det skal nu gøres til et manifest over hvorfor vi ikke lukker alle ind og samtidigt er man imod alle de som lukkes ind. Hold da op.......dobbeltmoral.....


  • #32   27. sep 2017 # 30, Tusind procent enig.
    Ja Polysl, jeg ved godt at det er dobbelt moralsk, måske er jeg ved at blive lidt blød i bolden, det er hermed indrømmet, Kvinder altså smiley smiley smiley


  • #33   27. sep 2017 kisser

    Du har bare et for stort hjerte smiley


  • #34   27. sep 2017 Polysl, jeg tror at du har afsløret mig, det er nogen gange lidt svært når jeg blander følelserne ind i den realistiske verden, det er ikke altid at de to ting harmonerer. smiley smiley smiley smiley

  • #36   27. sep 2017 Kisser D det kaldes for næstekærlighed en god ting at have smiley

  • #37   27. sep 2017 Tak Leon smiley smiley

  • #38   28. sep 2017 Hun har måske også et ønske om at blive begravet her i DK, hvor også familien skal begraves og hun har højst sandsynlig ikke mange dage tilbage, men så skal der vel også være en grænse, for hvad bliver det næste ??

Kommentér på:
Er vi blevet tossede????????

Annonce