{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Arabiske mænd {{forumTopicSubject}}

Der har altid være noget, som har draget mig til mystik, under deres klædningsdragt, hvad mon er inde under og deres viskestykker på hoved holdt fast af en "glorie" smiley

Måske har jeg drømt om en rig oliesheik uhmmm ... smiley - godt jeg ikke rendte ind i en, for arabiske og fsv også nordafrikanske mænd hader kvinder FØJ siger jeg bare.

Jeg har i dag læst mig til hvorfor - selvom deres had er utilgiveligt, så er de bare nogle svagpissere der fordømme kvinder, fordi de er AFHÆNGIGE af kvinder, og denne afhængighed giver sig udtryk i misbrug og voldtægter af kvinder, for der i styrker de deres magt og maskulinitet, uhmmm ... tænke tænke smiley smiley smiley

De behøver kvinder og denne følelse giver dem en svaghed, i den arabiske verden er der meget strenge krav til maskuliniteten og mænd må ikke være svage, kvinder frister dem og samtidig vil de kontrollere kvinder, samtidig med at de er bange for kvinders seksualitet, derfor bliver mange også omskåret, kvinder skal på ingen måde føle lyst. FØJ smiley smiley smiley

Jeg holder mig til dejlige danske mænd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arabiske mænd
  • #1   11. jan 2016 Det er nok derfor de helst ser deres kvinder i Burka.

    Hvis jeg sagde det til min læge, som du skriver Libbie, ville jeg i bedste fald få nogle meget stærke piller, og i værste fald ville jeg blive ført væk i spændetrøje med den psykiatriske som destination.


  • #2   11. jan 2016 Ja, og mange af deres kvinder er ualm smukke, meget smukke endda. Men de har et yderst ekstremt forhold til jomfrudom og kyskhed, derfor omskæring og hijab for at kontrollere dem.

    Vi er så forskellige på alle planer, derfor går det galt, vi forstår ikke hinanden og hvorfor skal vi så tvinges til at leve sammen.

    Du må endelig ikke påtale det til din læge, jeg kan ellers fortælle, at jeg har behersket mig en hel del smiley


  • #3   11. jan 2016 Det er middelalder kultur, jetset. Det var det samme mange andre steder end arabien. De er bare ikke kommet videre.

  • #4   11. jan 2016 Jeg er af den overbevisning, at de ikke kommer videre, men vi bliver nød til at tage det alvorligt, for vi har jo fået den kultur i vores hverdag - nytårs aften i Köln er kun begyndelsen, de har jo haft noget der ligner i Sverige, men det blev fortiet smiley og du skal se, det kommer nok også her i samme målestok.

    Narsar Kharder udtrykker det så fint, deres mor og søstre er Madonnaer og resten er ludere, som kan bruges som lyster smiley smiley smiley


  • #5   11. jan 2016 Den arabiske verden er helt klart den værste for kvinder at "leve" i og det har helt klart noget at gøre med Islam, selvom der også i andre dele af verden findes seksuel vold mod kvinder, men ikke i samme grad smiley

  • #6   11. jan 2016 Set i det store billede, så er de jo kun lige kommet ned fra træerne.
    De skal bare lige ha nogle 100 år så bliver de vel også civiliseret


  • #7   11. jan 2016 Synes du, Michael, at vi kan vente på det ??

  • #8   11. jan 2016 Jeg tror desværre at det er en af de ting der tager laaaang tid at lave om på !!
    Det ligger så dybt i deres kultur smiley


  • #9   11. jan 2016 Ja, det har du helt ret i, men nu ligger det sådan, at arabiske og nordafrikanske mænd strømmer til Europa, så nu må vi vågne op, for sådan skal europæiske kvinder ikke behandles. Det må være en fælles opgave.

  • #10   11. jan 2016 I nogle kulturer er det gjort til kvindes problem ikke at virke æggende på manden og gør de det, så er det deres egen skyld...

    Middelalder logik af værste skuffe.


  • #11   11. jan 2016 En lyshåret kvinde, pæredansk, der havde boet i Saudiarabien nogle år, fortalte lidt om livet dernede, som kvinde.

    Hun havde været gift med en araber. Hun havde boet i de riges kvarter, og havde været selvstændig med en skønhedsklinik for kvinder. Derved havde hun været ret priviligeret.

    Snakken gik omkring "de sorte sække", som kvinderne svanser rundt i.
    Jo - hun synes nu, at det var ret praktisk. Skulle hun ud og hente morgenbrød, eller på markedet, tog hun da bare "sækken" på. Så lignede hun alle de andre kvinder. Så var det lige meget, hvad hun havde på indenunder.

    Via hendes arbejde, havde hun set, hvad de havde på under dragten, og hun kunne fortælle, at det ofte var nogle frække damer, der befandt sig derunder.


  • #12   11. jan 2016 Nogen af jer der har set dokumentar om hæren i USA?

    Der foregik stribevis af voldtægter over mange år og som følge heraf tragiske skæbner for de kvindelige soldater, der var ramt.
    Egentlig værre i et civliseret samfund, end i arabisk, for der foventer jeg allgevel ikke fonuft og etik, som jeg forstår det.


  • #13   11. jan 2016 Kommer til at tænke på en joke....

    2 med burka snakker sammen...

    Den ene: uden burka føler jeg mig nøgen

    Den anden: Uden burka er jeg nøgen


  • #14   12. jan 2016 Ja, jeg har også en vild fantasi om, hvad der er under de arabiske mænds klædedragter, uhmmm ... tænke tænke smiley smiley smiley smiley

  • #15   12. jan 2016 Og så kom der lige en kopitråd - der er et par stk her, der synes godt om at kopiere smiley smiley smiley

  • #16   12. jan 2016 Så fandt jeg endelig billedet:



    profilbillede
  • #17   12. jan 2016 Polysl, så har jeg en forventning om, at du finder noget, der kan fortælle mig, hvad der er under den maskuline arabiske beklædning smiley smiley smiley

  • #18   12. jan 2016 aner det ikke piller ikke i det maskuline..

    Heller ikke hvis de har overskæg med bryster


  • #19   13. jan 2016 Nej - det kan være, det er noget hormonelt, eller for mange hårløg smiley

    Men - det siges, at den korteste vej til kontakt er et SMIL smiley - så hvordan kan vi vide, hvordan denne kvinder sender sine smiley



    profilbillede
Kommentér på:
Arabiske mænd

Annonce