{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.110 visninger | Oprettet:

Derfor elsker Tøzer at sluge,, {{forumTopicSubject}}

Sædsnappere kalder man de piger, der holder af at teste mænds sædkvalitet oralt...






Hvor mange piger sluger? Og hvorfor gør de det? Er det, fordi de synes, det er uhøfligt at styrte ud på toilettet og spytte de varme, salte dråber ud i lokummet? Eller er det, fordi de ved, han bliver så glad?

Eller er det, fordi de selv godt kan lide det? Alle svarene er rigtige, og der findes flere endnu. Men i denne artikel koncentrerer vi os om de piger, der sluger, fordi de synes, det er fedt!

Det kan så være fedt af flere grunde: Der er vitterligt piger, der synes, at det smager godt! Der er flere piger, der synes, det er helt eventyrligt frækt og som næsten selv kan komme, når de får munden fuld af sperm!

Og så er der alle dem, der sluger, fordi det giver dem en rar følelse af velvære, fordi de har gjort noget, som gør elskeren glad. Og endelig er der dem, der sluger, fordi de har hørt - eller selv har erfaret - at spermen har en god virkning på deres krop eller hud.


Livseliksir
I traditionel kinesisk og indisk sexfilosofi anses mandens sæd for at være en stærkt virkende livseliksir, som derfor aldrig må gå til spilde. At modtage mandens sæd i sin krop, enten i kussen eller i munden, er en 'gave' fra manden til kvinden, hvor han overfører sin livskraft til hende.

I Tantra har mandens sæd foryngende og helbredende egenskaber, og også i den arabiske verden har pikslikning været kendt i årtusinder. I antikkens Grækenland og Rom har poeterne besunget det. Grækerne omskrev det nok så smukt med vendingen 'at spille fløjte'.

- Jeg mødte et naturtalent. Hun var ganske ung, men hun kastede sig over min pik som en professionel. Hun smagte på den, slikkede på den, kælede for den, nussede den og stirrede på den med begejstrede øjne, som om min pik var Verdens syvende vidunder. Da jeg fortalte hende, hvor god hun var, blev hun rigtig glad. Det er ellers første gang, sagde hun. Hun insisterede på at sluge hele klatten, Og hun nød det - og var stolt af sig selv bagefter. Johnny, layouter, 28 år.

Sex-accept
Næsten alle mænd er vilde med piger, der sluger klatten. Det er den totale accept af hans seksualitet, hans pik og hans krop, når hun nedsvælger spermen. Hvis hun samtidig formår at se glad ud og give udtryk for, at hun synes, det smager dejligt, er succesen hjemme. Der er nu ikke så mange, der ligefrem går efter smagen. Det er mere det frække, det grænseoverskridende i selve handlingen, som både mænd og kvinder tænder på.

Smagen kan variere meget fra mand til mand. Det afhænger helt af hans sundhedstilstand og af, hvad han spiser. Et godt råd til pigerne: Hold dig langt væk fra en fyr, der har spist asparges dagen i forvejen. Det giver sæden en meget bitter og skarp smag.

Hvis hun derimod ved, at hun har tænkt sig at sutte den af på dig inden for de næste 12 timer, så snup en ananas. Det giver sæden en sødlig og pikant smag. Oksekød og meget kaffe er heller ikke det bedste, mens vegetarer generelt har en mere velsmagende sæd. Men alt det ved den erfarne sædsluger i forvejen. De mest raffinerede af dem tilberede endda måltider til dig, så din sperm smager bedre. På den måde får hun opfyldt flere af de grunde, der gør at hun er vild med at sluge: Smagen, det liderlige, magten, opvarmningen helt fra hun begynder at lave dette bestemte måltid.

Gi' lyd
Den erfarne sædnsapper, ligger heller ikke og slikker din pik i dødlignende tavshed. Hvordan ville hun selv havde det, hvis du slikkede hende og det foregik i fuldstændig stilhed? Ligger du ikke dér og tænker, om hun nu kan li det?

Om hun bare gør det for din skyld, eller om hun også gør det for sin egen? Når man foretager noget så intimt, som at give en, man elsker, oralsex, er det også det rigtige tidspunkt at fortælle ham, at man elsker ham, eller at man i hvert fald elsker hans pik, og der er ikke mange mænd, der kan stå for, at tøserne fortæller dem, at de elsker pik og elsker at sluge klatten.

Selvfølgelig er det svært at sige noget med munden fuld, men små pauser er altid en god idé. Også fordi du gennem øjenkontakt og ord er meget bedre i kontakt med, hvor hun befinder sig i ophidselsesfasen. Det er her, du vil opdage det, hvis din pik er i munden på en ægte spermaholiker, som bare glæder sig til din ladning, jo større, jo bedre.

Det er jo ret åbenlyst for hende, når du nærmer dig orgasmen. Du begynder at stønne, det dunker og rykker i pikken. Nogle mænd holder op med at kneppe pigens mund, andre støder hårdere. Det er hér, pigen skal afgøre med sig selv, om hun vil ha? at han kommer i hendes mund, eller også skal du afgøre, om hun mener det alvorligt, når hun alder dig komme i munden på hende.

Hvis du fornemmer, at hun egentlig heller er fri, skal du tage pikken ud og i stedet gøre dig færdig med hånden og som et sexet alternativ sprøjte ud over hendes krop. Men hvis hun beholder ham i munden, virker det temmelig ucharmerende, - nogen mænd vil sige fornærmende - hvis hun spytter ladningen ud! Ned med den! Og når hun sluger, skal hun gøre det ordentligt. Ikke noget med at skære ansigter. Bare slug det og sig 'ummm'.

Hvis du er sund og rask, kan du roligt fortælle din kæreste, at sperm er sundt, at det ikke feder, og at det hverken er giftigt eller farligt, så når hun nu er så vild med det, er der ingen grund til, at hun ikke bare skulle nedsvælge så meget som muligt af det.

- Det tog mig et par år, før jeg rigtig lærte at nyde at slikke pik. Men da jeg først fandt ud af, at jeg ikke fik hverken brækfornemmelser eller var ved at blive kvalt, kom jeg til at elske det, når fyren sprøjtede i min mund. I dag kan jeg slet ikke undvære det. Jeg elsker at sluge, ikke kun fordi jeg rente faktisk godt kan lide smagen, men jeg nyder mindst lige så meget at se fyrens lykkelige ansigt, når jeg synker og giver udtryk for, at jeg er lige så vild med det, som han er. Gitte, reklametegner, 27 år.


Hvem har magten?
- Det er mig, der har magten, når jeg har hans pik i munden. Jeg fatter ikke de piger, der føler, at det er nedværdigende. Han betror mig sin dyrebare pik imellem mine tænder! Det er tillid. Lilli, annoncesælger, 27 år.

Der er kvinder, der tidligt i deres seksuelle karriere har oplevet mænd, der mere eller mindre har tvunget dem til at slikke pik, inden pigerne selv følte sig parate til det. Så er det helt forståeligt, hvis pigen herefter føler en vis aversion mod at slikke pik. Men heldigvis er der mange eksempler på, at det ikke er et traume, der forfølger pigerne resten af livet.

- Min første fyr sendte hele ladningen lige ned i halsen på mig, selv om jeg havde bedt ham lade være. Jeg var kun 18 og totalt uforberedt. Det tog mig flere år, før jeg igen nød at slikke pik. I dag er det bedre end noget andet, synes jeg. Pernille, 26 år, sygeplejerske.

- Jeg er helt i hendes vold, når min kæreste slikker den af på mig. Hun stikker en finger op i røven på mig, lige inden jeg kommer. Og hun slipper først min pik med sine læber, når jeg er blevet helt slap i hendes mund. Hun nyder virkelig at slikke mig. Esben, 36 år. Datalog.

Det er som sagt slet ikke dig, der har magten, når du har din pik i munden på dig. Hun vælger selv sin rolle. Hun kan spille den underdanige, knæle for dig, lad dig bestemme tempoet. Eller hun kan udstråle, at det er hende, der er bossen, og at det er hende, der bestemmer farten.

Magt - både at have den eller at blive totalt domineret og være magtesløs - er en almindelig fantasi for mange mænd. Vi lader os også let stimulere rent visuelt.. Sørg derfor for, at du kan følge med i hvad der foregår. Træk hendes hår til side, sørg for at have øjenkontakt. Se, at hun nyder det.

Så her er vi måske ved kernen af det hele: Hun elsker at sluge, fordi hun derved har magten over dig. For indrøm det bare: Du vil gøre hvad som helst, love hende hvad som helst, hvis hun bare sluger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor elsker Tøzer at sluge,,
Kommentér på:
Derfor elsker Tøzer at sluge,,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce