Født i DK, men jeg vil ikke være dansker {{forumTopicSubject}}
En ung kvindelig tyrkisk kurder, der er født i DK i 1995, som er lodret imod alt, hvad der er dansk - mener ikke at ytringsfriheden går begge veje hvad indvandre- og voldtægtsdebatterne angår. Jeg mener ikke, at jeg nogen sinde har hørt, læst at indvandrere ikke må ytre sig, men jeg har tværtimod oplevet tavshed hos alle de velintegrerede, de har aldrig gået foran og vist "flaget" - hvordan en velintegreret indvandre har etableret sig i DK, og hvorfor er de tavse, er det fordi deres kultur ikke er til demonstrationer (de fredlige) af slagsen ??
http://ekstrabladet.dk/nationen/foedt-i-danmark-men-jeg-vil-ikke-vaere-dansker/5801545
Har EC en pointe ??
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Hvad angår det med ytringsfriheden er jeg godt nok uenig i, vi danskere har efterhånden fået en velfungerende mundkurv på, den er vævet sammen med ordet RACISME, det er efterånden sådan at det er omvendt racisme der er i højsæde her i landet, hver gang vi synes at der begås en uretfærdighed så dukker ordet op, og vi klapper i.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
Smut hjem til din egen kultur hurtigst muligt, vi har betalt rigeligt til din familie, der intet yder til danske værdier. Det er jo indlysende ikke een indvandrer der er krimminel og dyr for landet, men tusinder der modarbejder vores værdier og brokker sig. Hvor er de eventuelle andre der yder noget henne, så kom på banen, hvis I findes.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
Kurdere er vidst et jaget folk og kurdere og tyrkere elsker heller ikke hinanden, men jeg synes bestemt, at hun skulle prøve det - gad li at vide, hvem de bryder sig om.
Født i DK, men jeg vil ikke være dansker