{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Født i DK, men jeg vil ikke være dansker {{forumTopicSubject}}

En ung kvindelig tyrkisk kurder, der er født i DK i 1995, som er lodret imod alt, hvad der er dansk - mener ikke at ytringsfriheden går begge veje hvad indvandre- og voldtægtsdebatterne angår. Jeg mener ikke, at jeg nogen sinde har hørt, læst at indvandrere ikke må ytre sig, men jeg har tværtimod oplevet tavshed hos alle de velintegrerede, de har aldrig gået foran og vist "flaget" - hvordan en velintegreret indvandre har etableret sig i DK, og hvorfor er de tavse, er det fordi deres kultur ikke er til demonstrationer (de fredlige) af slagsen ??

http://ekstrabladet.dk/nationen/foedt-i-danmark-men-jeg-vil-ikke-vaere-dansker/5801545

Har EC en pointe ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Født i DK, men jeg vil ikke være dansker
  • #1   29. okt 2015 Det har hun vel nok, der er også danskere der er voldtægts forbrydere, men jeg ved ikke om det er medierne,de skriver ofte at det var 1 mand af anden etnisk herkomst eller en mørklødet, Statistikken viser også et billede af at der procentvis er flere af voldtægterne der bliver begået af netop førnævnte kategori. Måske derfor at vi får den opfattelse, som EC, synes er forkert.

Hvad angår det med ytringsfriheden er jeg godt nok uenig i, vi danskere har efterhånden fået en velfungerende mundkurv på, den er vævet sammen med ordet RACISME, det er efterånden sådan at det er omvendt racisme der er i højsæde her i landet, hver gang vi synes at der begås en uretfærdighed så dukker ordet op, og vi klapper i. smiley smiley smiley

• #2   29. okt 2015 Kommentarerne vælter ind, og taler vist for sig selv på EB.
    Smut hjem til din egen kultur hurtigst muligt, vi har betalt rigeligt til din familie, der intet yder til danske værdier. Det er jo indlysende ikke een indvandrer der er krimminel og dyr for landet, men tusinder der modarbejder vores værdier og brokker sig. Hvor er de eventuelle andre der yder noget henne, så kom på banen, hvis I findes.

• #3   30. okt 2015 Det er jo så tydeligt, at EC ikke rigtig ved, hvad hun snakker om, jeg synes bestemt, at hun skal hjem til de gener, hvor hun har sine rødder, det er en kultur hun nok ville synes om eller ville hun nu det.

Kurdere er vidst et jaget folk og kurdere og tyrkere elsker heller ikke hinanden, men jeg synes bestemt, at hun skulle prøve det - gad li at vide, hvem de bryder sig om.

Kommentér på:
Født i DK, men jeg vil ikke være dansker

Annonce