1.831 visninger
|
Oprettet:
så blev koranen brændt af {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
hva er jeres mening om det
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Flag- eller en bogafbrændninger. Same shit. Der må være andet i livet at bekymre sig om.
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.331
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 102
mar 2009
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 264
Synes sku det fair nok, man skal ikke græde over spildt mælk.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 17
Men så syntes jeg selv hvorfor brænd de ikke Biblen eller noget andet ?
fordi de respekter andre religion derfor vil de ikke skade andre lander kun Dk grund af at staten sagde at vi har ytringsfrihed og ikke at Jyllandsposten lavet en fejl at de har vist den lille ting til helle Dk
aug 2007
lol nu er det et par tåber i USA - ikke et helt land. Svarer til at sige alle danskere tegner muhamedtegninger og er nazister ...
Said:
Selvfølgelig har de et liv - de er fanatiske og hader muslimer. Ligesom muslimske fanatikere hader alt hvad BUSH/USA/Vesten står for. De er tåber.
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 1.573
Utroligt nogen gider bruge tid på at brænde den af - utroligt nogen bliver sure over det - og utroligt jeg gider spilde min tid på at kommentere noget så ligegyldigt ..
maj 2007
Dreng de er ikke Kurhanen der er noget forkert det er mennesker ligesom dig som bliver hurtig agressive som ikke kan holder ud !
respekt er noget andet og husk at i Dk har vi også muslimer hvorfor gjort de ikke noget ?
fordi de ved situationen men dem der bor udefra de høre den som en stærk nedgørende i mod deres religion !
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 993
maj 2007
så skal i til en Imam og spørge ham så få i svar om Islam og ikke menneskernes fejl og religionen er brag på grund af at vi mennesker er dumme derfor vi skal retter os på den rigtig retning !
aug 2007
Det hvor vi to misforstår hinanden 112% er det religiøse. Du ser islam og koranen som "bogen med sanheden". Jeg ser koranen og biblen (og religion) som et par gamle bøger og intet andet - the end.
En imam eller dansk præst som fortæller mig om deres koran eller bibel er for mig ikke andet end julemanden som fortæller mig om bambi.
Derfor skal vi da alle respektere hinanden - men at tro på en gud - er en privatssag og ikke et argument.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
havde det været en bibel havde jeg været totat ligeglad.
Men den bog betyder åbenbart ekstremt meget mere for dem, end biblen gør for os.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
aug 2008
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
Jeg giver mig da heller ikke til at råbe og skrige og brænde det halve land af fordi nogle gør grin med en tegning af Gud eller Jesus.
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 495
På den anden side er det vel lige så retfærdigt at de kan brænde en koran af når man i de islamske lande ikke engang må have en bibel, den bliver også brændt og kristendom forbydes så egentligt er det vel meget fair at hvis den kristne tro ikke accepteres i muslimske lande, så skulle koranen vel heller ikke accepteres i kristne lande men det er jo en åndsvag måde at tænke på..
Jeg kan forstå påstyret over denne koran brænding da dette vil bringe enormt mange af de udsendte soldater i endnu større fare end de allerede befinder sig i... det har ham Terry Jones åbentbart ikke skænket en tanke? siger så lidt om hvor uintelligent han er, han syn på homoseksuelle er jo også at de er mennesker der har syndet og kommer til at brænde op i helvede! Hmmm Gud skabte mennesket og gav og alle en personlighed som han syntes vi skulle have, han elsker os som vi er! hvorfor skulle han så hade homoseksuelle når han selv har skabt dem?
Nææ desværre vil der altid være folk i denne verden der skal ødelægge tingende for andre og ikke tænker over hvilke konsekvenser deres handlinger har for andre mennesker... Jeg tror den eneste kritik jeg kunne komme med om islam/muslimer.. De har ingen selvironi desværre. man skal da kunne grine lidt af sig selv uanset hvor stærk ens tro er og hvilket land man kommer fra.
aug 2008
syntes nu bare de skal lade det ligge!
det bringer intet andet end problemer med sig..
maj 2007
du kan se hver eneste dag i Kabba hvor mange kommer !
http://www.youtube.com/watch?v=inpvtVQmH2w&feature=related
mar 2009
nov 2007
maj 2007
Men jeg mener at de hjælper ikke noget så længe vi har nogen politiker der styr verden og folk dør af det
nov 2007
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.653
Hvis du påstår at Reichstag blev brændt på Hitlers kommando så er det sgu dig der ikke er helt kvik
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.225
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
De skal bare være glade for de ikke har fået stukket en nuke op i røven i nu
Religion er roden til alt ondt. Fair nogen er så fortabte de underkaster dem selv fordi en bog siger de skal, men hvorfor skal de altid "omvendes" til at alt der ikke er på deres side blir deres fjender :S de jo helt væk
Det er en flok stenalder mennesker som gang på gang bomber sig selv længere tilbage - fucking naaaabs!
Havde de bare LIDT hjerne ville de jo godt kunne se, at de ting de gør nok ikke er vejen frem.
Og siger ikke Danmark, vesten eller hvide generalt er bedre, men vi (de fleste i hvertfald) ville jo aldrig underkaste os selv for nogen eller noget, og da slet ikke bombe en masse fordi de ikke lige føler som jeg :S
Må inderømme jeg ikke har en skid tilovres for dem. Lad dem endelig tænke/bombe/bede eller hvad de nu gør, for at komme længere tilbage i tiden, dumme aber!
Sørgeligt for dem som er "normale" eller hvad man siger, men så BURDE de jo kunne se hvad deres elskede lorte religion gør ved dem. KOM VIDERE!!!
Og de skal ikke komme og brokke sig efter alt det lort de brænder af med tanke på os. Øje for øje, tand for tand
jul 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 244
husk lige at de ikke har andet at lave dernede end at kneppe geder arangere "ægteskaber" og voldtage kvinder og børn..
så er det sq da klart at de er hlet oppe at køre når der pludselig sker noget andet.. (tjek evt dyr i zoo og se hvem det minder mest om, og hvis de er søde så giv dem en banan)
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Forstår bare ikke at man kan blive så optaget af noget, at man er villig til at gøre så åbenlyst hjernedøde ting, og vende alt imod sig.
Det sq lidt som og have sex førr man er gift i Texas .. der er også nogle håbløse sjæle dernede - dog med kristendommen .. og den katolske kirke er også helt væk, samt Jehova - nutjobs allesammen
Ateist 4 life
Og kan man ikke fungere uden at skulle tro på noget, så vær social og sundhedshjælper og bed nogle bønner for de gamle. Eller begynd og saml modelfly eller andet sundt
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 42 Svar: 189
nov 2007
aug 2007
Nej det er det så ikke - det er nemlig den kommunistiske udgave af "historien"
Men find en pålidelig kilde der siger at hitler selv startede branden
aug 2007
Du kan stikke Wikipedia op et vist sted og jeg bad om en pålidelig kilde der siger at hitler selv startede branden.
Jeg tvivler på at du kan finde en eneste pålidelig/anerkendt historiker der påstår at det var hitler der selv startede branden
aug 2007
Det er sgu løgn
feb 2008
Følger: 1 Svar: 97
udover det så er jeg bedøvende med om de brænder den, det er så bare en science fiction bog, nogle folk har skrevet for at få magten over en masse uvidene mennesker, man kan sige det er for dumt, men som nævnt før så gælder de samme regler ikke for muslimer, de må gerne håne andre religioner, vi må bare ikke sige noget om deres.. Fuck em..
så blev koranen brændt af