{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Jihad konference {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl om hvordan demokrati og at vi har 3 politikere som deltog i en Jihad Konference arrangeret af Hamas den 27 April hænger sammen når indhold på konferencen indeholdt vers fra koranen og "digte" hvor man lovpriser død over jøder og vantro med bombebælte og at man vil lovprise dem med en sti af blomster.

Politikere der deltog var:

Pernille skipper - Mogens Lykketoft - Caroline Magdalene Meier

Nu kan man jo ikke bare ytrer sig om død over jøder og vantro, men den "ged" blev smart kaldet "digt" så var den barberet. Tidligere blev en Imam dømt en betinget straf for lige netop at ytre det samme - men han nåede ikke at kalde det et digt.

Så i lyriker derude, når man ikke vil være politisk korrekt, så skal man bare kalde det et digt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jihad konference
  • #1   19. maj 2019 Når bare man kalder det kunst, kan man tilsvine alt og alle.

    Forskellen er bare, at når "kunsten" går tæt på muslimerne, bliver det vist ikke opfattet som kunst.

    De famøse tegninger, plus de fire, der var fabrikeret til rejsen, var vel også bare kunst????


  • #2   19. maj 2019 Busmann

    Muslimer er ikke bedre selv med tilsvining hvis man kigger på arabiske aviser ser man tit tegninger som nedgør jøder og fremstiller alle andre vantro som værdiløse.

    De tegninger(vestergard) tror jeg ikke var hensigten at svine muslimer til - mere en ubetænksom humoristisk tilgang som vi danskere viser i både humor og ironi. Derimod de ekstra tegninger var tilsigtet at stille tegneren og Danmark i et dårligt lys.

    Man snakker altid om at muslimer kræver det ene eller andet - faktisk er det minimalt, så det er jeg ikke bekymret for men jeg er bekymret for når pæreformede danskere kigger på vores kultur, historie, og begynder at tilpasse den grupper i samfundet som af den ene eller anden grund kunne føle sig krænket. Det er for mig undergravende virksomhed i det politiske korrekte Danmark.


  • #4   19. maj 2019 Alis

    Man kan dårlig fejlciterer dem som bruger jihad til at slå deres egne ihjel og andre som ikke deler deres tro.

    Man kan heller ikke fejlciterer at man læser digte op om at slå jøder og vantro ihjel, så det må da mere være muslimer som ikke forstår betydningen hvis jihad er så fredeligt som en strikkeklub og vi andre der bare ikke kan forstå at strikkeklubben render rundt og bomber løs - så fatter jeg hat.

    Men tegninger må da være ret fredelige til forskel at tage et bombebælte på og bombe en hel markedsplads.

    Men jeg er så ikke kritisk overfor at muslimer går allahs vej i Mellemøsten, her syntes jeg de skal forsætte med at anstrenge sig

    I øvrigt syntes jeg da at "achmed the dead terrorist" er sublim humor fra Jeff Dunham - men det kan jog også tydes at de total blæste højrefløj som generaliserende.


  • #5   22. maj 2019 #3 Alis
    Ja, og vi kaldte det at fornærme muslimerne på det groveste for humor, og hjernevaskede folk til at tro, at når man bekæmper muslimer, så kæmper man for ytringsfrihed.


    Karikatur tegningen af en bombe siddende i en turbanklædt mand, var og er helt rigtig. Det er jo netop den måde som fanatiske muslimer forsøger at påtvinge Sharialoven igennem, selv overfor egne trosfæller, som har et andet syn på hvordan man skal leve.

    Ingen ønsker at 'bekæmpe' fredelige muslimer, som tilpasser sig det samfund som de har valgt at leve i.

    Hvis deres tro virkelig var så fredelig, hvorfor er der så megen krig og ufred, uretfærdighed i specielt muslimske lande?

    Hvorfor skaber en stor del muslimer så megen ufred i europæiske lande?




  • #6   22. maj 2019 Cris.

    Hvis Alis svarer, så er det DF og de neoliberales skyld.


  • #9   23. maj 2019 #7 Alis

    Der er nok flere fanatiske muslimer end man tror.

    Ja, der er flere almindelige muslimer som ønsker at leve efter vores regler, love osv.
    Men der er stadig alt for mange som ønsker at leve i et parallel samfund, efter deres gamle traditioner og kultur, hvor kontrollen i mellem dem er alt for stor. Køb og salg af unge kvinder der ikke selv får lov at vælge hvem de vil giftes med. Genopdragelse i hjemlande foregår også stadig. M.m.

    Hvorfor ialverden skulle Fogh tale med disse diplomater, når det alligevel ville være ganske umuligt at forklare dem at vi har ytringsfrihed, og det ikke er noget han kan eller skal blande sig i.
    Tingene blussede op fordi der var imamer som løj, samt Akkari der tilføjede tegninger som aldrig nogensinde havde været tegnet her i DK. De ønskede en konflikt, ønskede at køre det hele op på et niveau så de kunne blive set og hørt i hele den muslimske verden.
    De var de virkelige store skurke.

    Jo, Europa har gjort sig stor umage i alt for lang tid, for at tilpasse sig disse mennesker. De er endda gået over stregen, efter min mening, for at imødekomme alt for mange ting.
    Vi har vist respekt, men respekten er ikke gensidig.








  • #11   24. maj 2019 Alis.

    Hvorfor kan vores kære gæster ikke bare rejse hjem igen, eller tage til rige Saudi Arabien. - Hvorfor skal vi tøjles med disse utilfredse mennesker, det er vel trods alt vores land....?

    Og ærlig talt, jeg synes du skulle rejse med dem, du ville garanteret egne dig som en glimrende kalifat mutter, måske som nummer 17 i rækken, men det er vel fint med dig, eller hvad...?


  • #12   24. maj 2019 Man kunne også læse at de primitive individer af tvivlsom herkomst har arvet det her Mellemøstlige gen som hedder stenkast. Genet er speciel for egnene både i Irak, Iran, Palæstina - som i stor stil i flere år er muteret. Selv 3 generation som er i Danmark besidder det her primitive gen som bliver brugt i de fleste parker.

    Genet har den meget selektive evne at alle får en sten i knolden som enten er politiker, hjemmehjælper, politi, og redningsfolk - og så nogle gange springer den helt over og knalder en sten i fjæset på alle som bare har en anderledes tankegang, eller bare er kritiske over for den primitive reaktion.

    Genet kan ikke tåle at blive sagt imod, at blive verbalt bedt om at forføje sig eller holde den afstand som politiet har fastlagt ved sikkerhedsarbejde. Genet er som sådan ret ubegavet da det forhindre de implicerede at lære noget som helst som ikke kommer fra onkel eller fætter - eller imam.

    Genet gav også på ubehjælpelig vis udtryk da en politikere var inviteret til en snak med et gen hvis kone udviste på bedste vis hvordan det må være på den lukkede afdeling - hun udtrykte sig med koran i den ene hånd og en af de falske tegninger i den anden hånd imens hun kun kunne 3 sætninger efter 19 år i Danmark og de var....

    Du lign gris
    Du dummm
    Du fjols

    Det var som at trække en robot op og se den gå og næsten spyttede af arrigskab imens at cd'en i hovedet bare kørte løs hele tiden med de 3 sætninger - indtil Paludan ikke gad høre på den skøre kælling længere.

    Det er så dem som Morten Østergård kan bryste sig med at få ind i Danmark - nu hvor vi taler om Morten Østergård så lige en joke om ham...

    Gamle Maren var kommet på plejehjem og hendes barnebarn kom og besøgte hende og spurgte hende hvordan det gik...

    Jo siger Maren hver gang jeg ser Østergård i tv så hælder jeg til den ene side hvorefter personalet kommer ilende hen og retter mig op. Men jeg gør det for lige at slå en prut når Østergård er i tv.


Kommentér på:
Jihad konference

Annonce