{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

unge som er flyttet hjemme fra ? {{forumTopicSubject}}

hey alle unge smiley
er der nogle under 18 som er flyttet hjemme fra og får noget ungdomsstøtte fra kommunen ringer selv derinde imorgen eller iovermorgen for har SLEMME problemmer med min far (personlige årsager fortæller jeg det ikke)
mener dette emne seriøst gider ikke useriøse folk har virkelig brug for hjælp
takker på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  unge som er flyttet hjemme fra ?
  • #1   19. jun 2008 dolle R
    man kan godt få støtte uanset forældres indkomst kommer an på om det der sker i hjemmet går ud over ens hverdag

• #2   19. jun 2008 Det er vist kun hvis du har store problemer med at bo hjemme ved din familie.

• #3   19. jun 2008 nu ved jeg ikke lige hvor gammel du er, men hvis du kontakter kommunen og du er under 18 år, så sættes der sandsynligvis en undersøgelse igang for at kortlægge hvad der er problemet hjemme og hvad der evt kan sættes igang af hjælpeforanstaltninger. Det vil ske før der tages stilling til om der kan ydes bidrag til at flytte hjemmefra.
    Det bliver gjort for at undersøge om der er brug for en anbringelse af dig på en institution. Og en sådan undersøgelse kan godt trække (op til 3 mdr - som er grænsen for paragraf-50-undersøgelser som de kaldes) ud med mindre du er truet i en eller anden grad.

Hvis du ikke vil blande myndighederne ind i sagerne kan du også bare finde dig en lejlighed/klubværelse eller hvad du nu har råd til og så bare leje sådan én hurtigst muligt...

• #4   19. jun 2008 morten A
    det har stået på LÆNGE meget længe siden jeg var 9-10 år
    men som sagt vil ikke gå i dypten ang hvad det omhandler det får kommunen afvide vilket de også godt ved

• #5   19. jun 2008 Det lyder ikke rart!

Men i så fald synes jeg du skal se om kommunen ikke kan hjælpe dig på en eller anden måde, men forvent at der sættes en undersøgelse igang og at dine forældre bliver involveret (men lad det endeligt ikke afholde dig fra at kontakte dem!!!)

Kan ske der sættes noget i stand hurtigt hvis det er virkeligt galt.

Og husk så lige at der er lukket på kommunen i overmorgen da det er lørdag ;o)

• #6   19. jun 2008 ja ringer os på mandag for skal på arbejde hele dagen imorgen

Dolle R
    hvad er dit problem ? jeg spørg lige så pænt vi alle kan ikke være forbullede rich kidts børn vel !

• #7   19. jun 2008 den gang jeg sku flytte var lige fyldt 17 og havde også big time problemer der hjemme men der gad de sku ik hjælpe kun hvis min mor skrev under på at jeg ik ku bo der mere

• #8   19. jun 2008 sådan noget kan trække i langdrag...... Kommunen betaler ikke penge til alle og enhver så der skal VIRKELIG være problemer.
    Desuden skal dine forældre skrive under på at du er smidt ud hjemmefra før du kan få hjælp af kommunen. Højest sandsynligt gør de ikke noget ved sagen...eller også trækker de den så længe at du når at fylde 18 før der sker noget.

Min søster havde meget store problemer derhjemme med min stedfar...men der var ingen hjælp at hente...overhovedet!

Kommentér på:
unge som er flyttet hjemme fra ?

Annonce