{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
141 visninger | Oprettet:

Tænk på alt det der sker omkring os. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg jo engang været lystfisker en gang hvor vi børn fra børnehjemmet tog ud sammen med en af pædagogerne og fiskede fra Reersø havnemole eller Mullerup havnemole og ja skrubber, københavner var nok det vi fik flest af, hvis ikke vi fangede ålekvabber under molen og hvis man var heldig på dagen hvor torsken kom ind på lavt vand i så stort antal at man på det nærmeste ku tage dem op med hænderne og ja det var dengang 1971/72.
Ja og hvad sker der i de danske farvande nu, nogen steder findes der kun fisk grundet gennemstrømningerne, da spildevand af grim karakter strømmer ud i storbælt (omkring Stigsnæs) og ude i de større vande kommer der tun i stimer som ikke er set de sidste 80 til 100.år og spækhuggeren er også kommet til de danske farvande og jeg må bare sige hvem ku i sin vildeste fantasi forstille sig at sku se tun og spækhugger sku springe i de danske farvande.
Og jeg har også hørt at torskebestanden sku være kraftigt voksende i Østersøen og mon ikke alt dette her skyldes klimaforandringerne, her i 2023.


Spar penge på din forsikring


Annonce