{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Hvor blev Polysl af. {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker på hvad der gjore at Polysl pludseligt stoppede her i BB debatunivers - var det fordi han ikke måtte sige sine meninger - var det fordi han blev frosset og jeg ser jo nogen debattør der kommer en gang imellem Ole S - Busmann - Jetset - Madonna M så er der Cody N - Jojo og Brok S - Cris7 og Weena J der er her mere regelmæssigt og jeg har nok glemte et par stykker og har ikke fortale om en oplevelser her på BB der var en dag et par debattør var ret aktive og da deres tale var 100% ens tænkte jeg at de var en og samme skribent - men tilbage til vores debatven Polysl ved i noget eller høre i fra Polysl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev Polysl af.
  • #2   10. mar 2023 Jeg prøvede at spore vores gamle ven Polysl på et online spil der hedder Spigo, men jeg kunne ikke finde medlemsoversigten 😬
    Ja jeg savner skam også hans maleriske sprog 😀


  • #3   10. mar 2023 Det lyder underligt, hvis Polysl har været inde og skrive her for 14 dage siden, eftersom han ikke har været online her på Baboom siden 9. November 2022.
    På et andet medie har han dagligt spillet hjerterfri turneringer flere gange dagligt, men der har han ikke været online siden 27. November 2022.
    Han vises heller ikke mere på "sin" adresse i Odense.
    Såhh !!!


  • #6   10. mar 2023 Å.R. tænk at du ikke kom ind i det overstående indlæg det skal ikke gentage sig smiley

  • #7   10. mar 2023 Weena jeg kan se du har ondt og det er ikke så godt du sku prøve med noget tigerbalsam smiley

  • #8   10. mar 2023 Ja jeg var jo ude og lave cykel i dag altså uden for så havde tid til at tænke over nogen af de andre indlæg og ja debatterne kan gå højt især med alle de forskellige holdninger og meninger - men det gjore de også på 24.timer i sin tid og om debattør så skal være mere vage her i 2023 ved jeg ikke - men at ku ytre sin mening i debatterne ser jeg som en vigtigt ting og ellers må den stå på kaffe og kage smiley

  • #9   10. mar 2023 #4
    "Måske har han ikke vidst, at man også sletter sine fodspor her, når man sletter sin konto."

    Hvad det angår, er Polysl nok den sidste herinde der ikke vidste det - har du glemt hvilken person var og arbejdede med ?
    Må indrømme, at jeg tvivler på dit skriv, da han ikke har været på nogen forum`s siden han forlod Spigo 27. November 2022.
    Jeg tror bestemt heller ikke at Polysl havde 2 profiler, da han altid har været modstander af flere profiler.
    Hans hjemmeside er der også længe siden han har været på.
    Men nok om det - fortsat god Weekend


  • #10   10. mar 2023 #6
    Leon L

    Den forstod jeg ikke, hvad mener du ???


  • #11   10. mar 2023 Å.R. du burde være op i indlægget omkring det at du jo kommer frem en gang imellem og for tiden er du mere på og det er en af de ting indlægget drejer sig om og polysl sku jo være god til pc så ja mon ikke han viste hvad han gjore eller ikke gjore smiley

  • #13   11. mar 2023 Ja det beviser jo en ting, at alle de påstande der er fløjet fra den pen måske slet ikke var rigtig.

    Sladder og intriger er da i højsædet uanset hvor meget i benægter det,

    Men som jo jo skriver det gør ham jo glad, at genere andre, der føler sig stødt over vilde påstande og rygter, så jo de er hjemme.

    I er som strikkeklubben, hvor de 4 damer sidder og ævler og kævler nu også under bæltestedet om deres mænd, og fu Jensen ser nu sit snit til, at klage til fru Petersen.

    Ja altså fru Petersen jeg er ked af, at høre ude i byen, at du påstår min mand har en vorte på dilleren, og straks forsvarer fru Petersen sig, det har jeg aldrig sagt, jeg sagde det føltes sådan.



  • #16   11. mar 2023 Nej da er det rigtig, husker du godt hvornår man bør beklage alle påstande som er udenfor almindelig fornuft.

  • #18   11. mar 2023 #17

    Som menneske intet, men som debattør her på BB, har du virkelig vist, hvilke menneskelige evner du mangler. Efter min opfattelse, startende med sladderkællingen om ældgamle stridighed der nu er havnet her.


  • #20   11. mar 2023 Ak ja ak ja, er du nu også misundelig på min ferie.

    Og det undrer mig ikke du ikke husker min bemærkning da du ævlede om gamle stridigheder. Så du siger mig at det lader til der er mange huller i din debat med mig.


  • #22   11. mar 2023 Brok S det er alt for længesiden jeg har strikket så længe at jeg ikke husker det og nej tak til at gå i strikkeklub smiley

  • #23   11. mar 2023 Bor han ikke i Vissenbjerg?. jeg synes han nævnte det et par gange.
    Ku ha været sjovt og køre forbi og spørge om han gav kaffe.... Der er ikke såååå langt fra Middelfart til Vissenbjerg smiley


  • #24   12. mar 2023 J/L hvis du gøre det må du hilse ham smiley

  • #25   12. mar 2023 Mon ikke manden har valgt selv, og hvad formål er der ved, at opsøge ham?
    da ingen har haft personlig kontakt er det i mine øjne bare nysgerrighed så vi har noget til sladderspalten.


  • #26   12. mar 2023 Jeg er uhyggelig bange for, at der er hændt en alvorlig ulykke ....

  • #27   29. mar 2023 Jeg har i dag læst et andet sted, at Polysl er død.

    Ære være hans minde !


  • #28   29. mar 2023 Uha da da for en dårlig nyhed - hvordan får vi det bekræftet inden vi risikerer at løbe med en halv vind ?
    Jeg mener Polysl er synonym med Steen Nielsen fra Odense C, men det har jeg ikke fået verificeret så måske er der andre der kan finde ud af mere 🤔

    Å.R. Kan du oplyse hvor du har din info fra ?


  • #29   29. mar 2023
    Jeg skimmede Polysl’s indlæg igennem og studsede over dette svar til Polysl - gad vide om det er en slåfejl og henviser til “Ron” vores gamle ven fra Gran Canaria 🤔

    “#4
    25. jan 2016
    Smuk kat Ron, polysl, behold det lille kræ, hvis den er så kælen må det være en huskat, men måske gad de ikke ha' den mere, der findes mange mærkelige mennesker. Den kan måske ikke finde hjem, så sæt en annonce i avisen med foto??? “


  • #30   29. mar 2023 Jeg syntes at huske at Polysl lige omkring da han forsvandt blev frosset og jeg har en ude mærket husker.

  • #31   29. mar 2023 Det er jeg rigtig ked af at høre, men som jeg skrev den 12. ds., så var der noget, som sagde mig noget. Mon det er sket for nylig eller måneder tilbage, det får vi nok ikke at vide.

    Cody Polysl hed Steen Larsen.


  • #32   29. mar 2023 Ting kan desværre entre et liv på et splitsekund.

  • #33   29. mar 2023 Ja, men jeg har en fornemmelse af, at det har været et længere sygedomsforløb. Det gode ved Polysl var, at han aldrig blev sur, man kunne sige alt, han blev aldrig børnefornærmet. Men han havde en sød kat, hvad mon der er blevet af den ....., jeg husker også Polysl ville testamentere til Inge's Kattehjem, god ide. Når jeg bliver pensionist vil jeg være frivillig på Inge's Kattehjem.

  • #35   29. mar 2023 Rigtig Jetset - det var Larsen og ikke Nielsen 😬 jeg må sku også huske at skrive ned, men det glemmer jeg også 😟

  • #36   29. mar 2023 Ron (Ronald Green) Havde/har også katte, og han er gode ved dem, det ved jeg, for min kone og jeg har besøgt dem i Playa del Inglés på Grand Canaria.
    Engang imellem, dukker Ron stadig op på Facebook, bare ikke under sin egen profil smiley
    Og som Jetset skriver, så hed Polysl Steen Larsen, og boede tæt på Munke Mose i Odense, men på adressen har han ikke været at finde i år.
    Om han har været syg, skal jeg ikke kunne sige, han har i hvert fald spillet hjerterfri frem til 22. November, siden den dag har jeg ikke set ham nogen steder.

    Hvor jeg har det fra, afholder jeg mig fra at nævne, da jeg tror det er på 2. eller 3. hånd !!!
    Og som andre skriver, har jeg ikke oplevet at han har generet nogen, nogen som helst steder.


  • #37   30. mar 2023 Tak for info Å.R. 👍🏼

  • #39   30. mar 2023 Trist smiley

  • #40   1. apr 2023 Det sørgelige budskab passer til det sørgelige vejr i dag, gråt, koldt og tillige øsregn med storm.

    https://dinedebatter.danskforum.net/t5940-polysl-mysteriet-opklaret


  • #41   1. apr 2023 Hvis jeg husker rigtigt, forespurgte han her på BB om noget vedr. et helbredsproblem, hvor han blev rådet til et lægebesøg af ? for nogen måneder tilbage...???

Kommentér på:
Hvor blev Polysl af.

Annonce