{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Jysk {{forumTopicSubject}}

"JYSK" er blevet angrebet i Ukraine, de farlige senge blev angrebet af en raket, man ved ikke endnu hvor mange senge som er offer, Tabs tallet er ikke gjort op endnu, men man mener det er omfattende, spiseborde, sengeborde, sofaer - alle er "døde" Man har prøvet genoplivning men forgæves - de stod ikke til at redde.

"JYSK" prøver at gøre det til en national helligdag over alle de døde møbler.

Man vil senere oprette en møbel kirkegård over alle de faldne møbler, som er helt uskyldige offer for Putin idioti. De har kæmpet en brav kamp men måtte bide i gulvtæppet.

Putin er blevet spurgt om han hader JYSK - det har polysl redaktion ikke fået svar på endnu. en af hans pressefolk har udtalt at det er noget skrammel.

På trods af den udtalelse har "SjUSK" ikke lukket nogen butikker i Rusland - kun i Ukraine. Pengene skal jo rulle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jysk
  • #1   25. feb 2022 HAHA smiley

  • #2   26. feb 2022 Sørgeligt at krig er blevet underholdning for tåber.

  • #4   26. feb 2022 jojo

    Lige spot on.


  • #5   26. feb 2022 jojojo, nej det gør jeg ikke,

  • #7   27. feb 2022 jojojo, ja det er fint med selvkritik og grin med sig selv, men det er jo ikke jysk der skriver, men en mand der føler sig sjov på jysk og krigens omkostninger.

  • #8   27. feb 2022 Det er mere at gøre grin med russerne som fyre en granat ind i Jysk, hvad skulle det nytte?

    Det fortæller mere at russere bare tilfældig fyre deres lort af uden at vide hvor fanden den lander - samme gør palæstinensere.

    Butikken er ikke til fare for nogen, og giver ingen mening. Alle Jysk butikker er lukket ned netop for at undgå tab af menneskeliv.

    Det kan også være fordi at den pågældende som fyrede sit lort har brug for at komme forbi en optiker - eller bare mental retarderet.


  • #9   27. feb 2022 #8

    Ja Ruserne rammer på samme måde som alle andre der fører krig.
    Men lort lugter bare, det var helt galt, hvis de brugte krudt og kugler.


  • #10   27. feb 2022 brok

    Teknologien er der med målrettede raketter, som har været brugt i mange år for at minimere civile tab. Det er da spild af en raket at fyre den af mod en butik. Det ville svare til at en finskytte brugte en AK47.


  • #11   27. feb 2022 #10
    Nu tror jeg ikke der er mange der kender Ruslands strategi eller deres muligheder for
    at ramme lige hvor de vil.
    Når jeg har set billeder fra alle andre krige er det også ruiner der står eller ligger der er tilbage, så de rammer ikke lige i plet.


  • #12   27. feb 2022 brok

    Det er fordi de ikke har den teknologi, med knivskarpe operationer, de bruger bare en gammel kanon som man placere og fyret deres lort af. Kampfly målretter deres missiler, netop for at minimere civile tab. Det er ligesom dengang man brugte "Stalinorgel" ikke en kæft vidste hvor de ramte, det drejede sig bare om at ødelægge så meget som muligt.

    Det er en tåbelig ide bare at fyre en masse krudt af for så at håbe på det rammer fjenden. Så er det bedre at ligge på lur og skyde folk målrettet med et gevær med lyddæmper, og ikke med spred hagl. Det skaber frygt da de ikke ved hvor skuddet kommer fra - på den måde kan man pille folk ned en efter en.


  • #13   27. feb 2022 Ruslands/Putins strategi er vel meget enkel.

    Ødelæg Ukraine, myrd så mange som muligt til de underkaster sig!

    Det er så det som Putins 'fredsbevarende' styrker er sat til.


  • #14   27. feb 2022 ja Cris

    Det med fredsbevarende styrker får en hel ny betydning - måske Alis skulle skrive sin ordbog om.


  • #15   27. feb 2022 Jeg har aldrig set noget krigsførende land tage hensyn til modstanderne.

    Hold op med, at det kun er Rusland der ødelægger når de fører krig.

    Kan i huske krigen på Balkan, Vietnam, Afghanistan m.m. det var altså også krig
    Hvornår har vi arbejdet for freden? i mine øjne er det ikke freden man arbejder for når man sender militær udenfor egne grænser.


  • #16   27. feb 2022 Brok

    Alle krige har ofre, men teknologien minimere ofre- krig på landjord er det sværeste at kæmpe og giver mange ofre.

    Normalt starter man med at bombe deres flybaser, kraftværker - men Putin har valgt en blødere kurs - som jeg ikke forstår stratetisk.


  • #17   27. feb 2022 Nu mener jeg ikke der er nogen grund til, at udleve rædslerne på skrift her, men En neutronbombe er en lille termonuklear enhed designet til at dræbe pansrede fjendtlige tropper med stråling, mens de minimalt skader det omkringliggende ...

    Vi har stor viden om hvordan vi slår ihjel, men vores viden om fred er nærmest en by i Rusland.


Kommentér på:
Jysk

Annonce