{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

rasmus -
rasmus -
Tilmeldt:
28. nov 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

SRP - JYSK {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg skal som så mange andre 3 års elever igang med at skrive 3 årsopgave. Dette bliver en hård omgang, at komme igennem og vil derfor høre om der evt. er nogen herinde der kan komme med noget hjælp til mit projekt.

Jeg skal som sagt skrive om Jysk, jeg skal formetlig analysere deres hjemmeside og kataloger. Derefter skal jeg vurdere om de bruger standardiseret eller differentieret p-mix. (alt i ved om JYSK, der vedrør de 4'per vil jeg tage imod med kyshånd)

Hvis der er nogen der har noget til dette, eller evt. skrevet en opgave om jysk så er i meget velkommen til at skrive. ALT om JYSK kan bruges

På Forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SRP - JYSK
  • René K
    René K Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 38
    #1   29. nov 2008 Læs evt. lars larsens's egen bog, hvor han beskriver nøjagtigt hvordan han startede firmaet op, i det helt små

  • #2   29. nov 2008 De 4 p'er er da hurtigt lige at lave smiley
    - og har i ikke fået en cd/dvd med case materiale på?


  • rasmus -
    rasmus - Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   29. nov 2008 (Rene k) - Har lånt bogen, men jeg er jo nød til at være kritisk overfor de foskellige kilder. især når det fra hans synspunkt, der måske en anden side af sagen som andre bøger har beskrevet ud fra et mere professionelt synspunkt.

    (20) - Det er 3 årsopgave, ikke ehvervscase så vi skal selv samle materiale desværre :S

    Men hvis i har lidt vil jeg gerne høre fra jeg, og tak for svarene indtil nu smiley



  • #4   29. nov 2008 Har en ven som arbejder i Jysk :b Skal nok spørge ham om en masse hvis det er smiley

  • rasmus -
    rasmus - Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   29. nov 2008 Kunne være rigtig godt. Så er du en engel smiley

  • #6   29. nov 2008 Skal jeg nok gør smiley

Kommentér på:
SRP - JYSK

Annonce