{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
221 visninger | Oprettet:

At skrive sin historie - hvis du er kendt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo i et stykke tid skrevet historie - historie fra min barndom og det er fra før jeg kommer på Høng Børnehjem - altså den mørke tid og det er jo nemt at skrive når man ikke lyver og ja faktisk er det som et brøl og hvor dem der eventuelt kommer til at læse det selv skal tage stilling til måden børn blev behandlet på for børn før 1965 og der var for meget spræl i + ikke vil høre efter - blev på det pæne sprog betegnet som uvorne børn og endog vil jeg tænke i at børn fik betegnelsen dumme og det var kun fordi børn ikke måtte være børn og jeg har senere i livet tænkt over de deresns intelligenstest hvor af der findes en hvor man skal fortælle hvordan maler i forskellige former ser ud eller hvad man tænker de ligner og der findes også en hvor der skal regnes og det er lige fra hovedregning - tabeller - gange stykker - plus og minus og matematik og min bare røv og det siger jeg med tanken om alle dem der kan regne den ud - men ikke kan lave mad - vaske tøj - gøre rent og meget andet.
Jeg er spændt på hvilken hylle jeg bliver lagt på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At skrive sin historie - hvis du er kendt.
Kommentér på:
At skrive sin historie - hvis du er kendt.

Annonce