{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

At skrive en regning {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

Hvad kræver det at skrive en regning ?
Jeg ved du må ha omsætning på op til 50.000,- om året uden brug af revisor, advokater osv, og ikke behøver CVRnummer

Landet ligger sådan at jeg hjalp en ekskærestes rigtig gode veninde med noget arbejde og nu er hun den sygeste bitch.. så hun skrev sin adresse og at jeg bare kunne dukke op hvis jeg turde osv osv..
Bliver jeg straffet for noget, så ryger arbejdet desværre.. men så tænkte jeg "HA! jeg sender sgu da bare møgsoen en regning på arbejdet istedet" så kan hun jo ikke gøre noget.. der var ikke snak om det hverken skulle være sort eller hvidt arbejde, dvs der står ikke nogen steder hverken sms, facebook eller lign hvad det drejer sig om, så uanset hvad, kan de ikke tage mig for det..
Og ja, så skal skattefar ha oplyst hvad det drejer sig om, men hellere dét, end slet ikke få noget..

Så tænker lidt der måske er en venlig sjæl der lige kunne lære mig lidt om det smiley

Bare en langt ude ide, og slet ikke sikkert det bliver til noget, men ku være fedt lige jorde hende på den måde nu når hun regner med jeg kommer og tager livet af hende..

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At skrive en regning
  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #1   18. jul 2012 Når i ikke har indgået nogen som helst aftaler omkring betaling, hvordan har du så tænkt dig at kunne tage dig betalt for det efterfølgende fordi i er blevet uvenner?

  • #2   18. jul 2012 Vi har skam også indgået aftale om betaling.. problemet er kællingen ikke vil hoste op med pengene nu (: skifter undskyldning hele tiden.. vi har været helt ude i arbejdet var lort, jeg ikke var der som aftalt, at vi ikke havde snakket om hvornår hun skulle betale osv osv.. du ved.. alle de klassiske "jeg prøver det her for at slippe med at betale" undskyldninger (:

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #3   18. jul 2012 Ahhh på den måde. Læste det som at du ville tage dig betalt fordi i var blevet uvenner.


  • #4   18. jul 2012 Nej slet ikke.. vi er netop blevet uvenner nu, fordi hun har udskudt det i 4mdr og jeg 2-3 gange hver måned har rykket for pengene..

  • #5   18. jul 2012 altså du behøver jo ikke skrive en regning, du skal jo bare skatte af de "ekstra penge" du tjener, som rigtig nok skal være under 50000,- for ikke at skulle ha' et se-nr/cvr-nr. dvs at du skal være momsregistreret hvis du tjener mere end de 50k. Vil hun ikke betale kan jeg sådan set ikke lige se hvad det skulle hjælpe. Så hedder det jo inkasso, og den mulighed har du sikkert ikke. Tror bare du skal blive ved med at gå til hende, og så betale skat af b-indkomsten. Så er den vist ikke længere. Nogen der mener noget andet?

  • #6   18. jul 2012 Kevin : Grunden til en regning var nemlig inkasso via advokat hvis hun ikke reagere.. så har jeg mit på det rene og hun har modtaget regningen (:

  • #7   18. jul 2012 Nå ja men inkasso kan vist slet ikke betale sig, med mindre det er store beløb.... mener jeg at have hørt om fra én der kender én som har læst om det i en lånt avis fra krigen... eller noget. Det er vist slet ikke så let igen. Snydere bliver der passet godt på her i lille danmark. Min svigerfar var kørelærer og det eneste han kunne, var at finde dem og møde op hjemme eller på deres arbejde. Inkasso kunne ikke betale sig for ham, men nogen gange gjorde han det af princip.

  • #8   18. jul 2012 Irriterende..
    Det sidste jeg hørte var lidt ala "skifter nummer nu, ha et godt liv"
    og fik en adresse.. dvs pånær etage og side, men det burde ikke være så svært medmindre der er falsk selvfølgelig.. hun har nemlig flyttet to gange efter..
    Og har efterfølgende fået afvide hun fucker alle venner og veninder op ang låne penge og så glemme betalingen.. men syntes sgu ikke hun skal slippe for det her altså smiley


  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #9   18. jul 2012 Må man spørge hvor meget det drejer sig om?

    Nu er selv tilhænger af at man godt kan gøre ting for princippet alene, men hvis det ikke er alverden så er det nummere at bare skære hende fra. Specielt hvis hun alligevel fucker alle hendes venner, så er det jo hende der ender med at stå tilbage med intet. Du har trods alt kun mistet lidt penge.


  • #10   18. jul 2012 Hvad skylder hun dig?
    Hvis det er 500 kr. er det sgu spildt arbejde du vil til at gøre, men er det derimod 10.000 forstår jeg dig godt smiley


  • #11   18. jul 2012 Har du noget på skrift om jeres aftale og betaling?

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #12   18. jul 2012 Har du noget på skrift fra hende? Du kan bruge som dokumentation. Vidner? Før/efter billeder af det du har lavet?


    Hvis ja, så må du jo lave et personligt søgsmål på hende? Men det kræver beviser! Men hvis det er af princip og du har noget optaget/på skrift/screenshots eller lignende.


Kommentér på:
At skrive en regning

Annonce