{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Har i også prøvet det ;-) {{forumTopicSubject}}

Ja nu ved jeg ikke med jer - men jeg syntes jeg kan mærke alderen - jeg kan dog også mærke hvordan foråret presser godt på også selvom vi stadigt har nattefrost.
Men jeg kan da ikke være den eneste der har prøvet at møde kærligheden ved det første slik smiley
Og hvad siger i til min løve.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i også prøvet det ;-)
  • #1   29. apr 2022 Hvad jeg elsker ved årstider er foråret, flere fugle synger, træer blomstre. En ny tid begynder. Kærlighed? er for gammel, som Ali siger i "Angst Essen Seele Auf" Svans kaput. det er bare en man pisser med. Når man bliver gammel ændre ens prioriteter sig. Man nyder andre ting, både de store og små ting.

    Nu går jeg nok lidt OT.

    Men jeg elsker at stå op om morgenen og nyde mine litografier som er overalt. At få en god kop kaffe og en ostemad. - det kan virke trivielt på nogle, men mine sanser og nydelser er der stadig på trods af min alder. Til tider glemmer folk de små ting, som fuldender en hverdag.


  • #2   29. apr 2022 Polysl her i mit lille univers har jeg en lille have til+ grønne områder omkring og her er bare så roligt og ja at høre fuglene synge kigge på mine træer i haven eksempelvis mit blommetræ og andet er bare ren nydelse og kærlighed så ku historien jo blive lang alt for lang.

    profilbillede
  • #5   29. apr 2022 Rosegril regn har også sin smukke side og hvis man sidder i læ og nyder en kop et eller andet imens det regner kan det være en skøn nydelse smiley

  • #6   29. apr 2022 Jojo natur er skønt og fuglekvidder ligeså og at lytte til vinden i buske og træer har også sin skønhed.

  • #7   30. apr 2022 Jeg har altid ønsket at bo i et rækkehus med en lille have, men jeg endte med at bo i et gammelt kompleks med 8 lejligheder. Grunden er at jeg stod på venteliste som min far havde betalt for mange år siden til et rækkehus - så fjernede foreningen ventelisten så alle blev nulstillet. Man skulle så begynde at betale hvert år for at komme i betragtning. Det var så ikke noget man blev informeret om, så efter flere år fandt jeg ud af det - og det var for sent.

    Men så må jeg nyde de kommunale haver, og H.C. Andersens lille have som man kalde det - vil prøve at tage nogle billeder der og lægge ud - hvis jeg gider.


  • #8   30. apr 2022 Polysl det det boligselvskab gjorde var at tage røven på dem der havde et bolig. nr.


  • #9   30. apr 2022 ja Leon

    Mit nummer var 375


  • #10   30. apr 2022 Polysl det burde jo ikke ku lade sig gøre at fjerne en liste med boligsøgningsnummer når det er en ydelse der er betalt for smiley

  • #12   30. apr 2022 Jeg kunne nok købe et rækkehus, og få lån til finansiering, men det kolliderer med at jeg aldrig vil sætte mig i gæld. Gæld er en "dyne" som trækkes ned over en, og begrænser, hvis man ikke er rig. Jeg har penge til jeg dør - men ikke hvis jeg sætter mig i en bolig gæld. Men jeg skal afgjort skifte lejebolig for er træt af at vade op på 2 sal. Men pt. er der ikke noget i mit område som tilnærme ligvis er så billig som hvor jeg bor i centrum i Odense.

    Har en husleje på 2800 med boligtilskud og så er det med fri vand fra den gamle lejekontrakt fra 1983. Nå fri vand er nok lidt en løgn - men jeg betaler ud fra Kvm så i grunden har jeg ingen måler aflæsning.


  • #13   30. apr 2022 Polysl det er netop det der er eller kan blive et problem at gå på trapper.

Kommentér på:
Har i også prøvet det ;-)

Annonce