{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Har i også prøvet det. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder faktisk og ser en film på DR1 En chance til og den køre bare nok fordi der er ting jeg ikke bryder mig om at se.
Men det fik mig til at tænke tilbage til dengang jeg selv fik børn og hvor min store datter lå i en tremme seng og hvor man lå og lyttet til åndedrættet og hvis man pludselig var i tvivl måtte man lige puffe blødt sin baby så man kunne høre at der var vejrtrækning.
Og er der nogen af jer der har haft et kolikbarn - det har jeg og husker da moren var i gang med at tage kørekort - kom en af mine gode venner og vi gik frem og tilbage med min baby og ja fik en baby til 5.år efter og jeg elsker mine piger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i også prøvet det.
  • #1   19. mar 2021 Jeg har i en periode passet et kolikbarn så forældrene kunne få lidt fri for det skrigeri, må indrømme der er ikke sjovt, men så tog jeg barnet op og gik hen på sofaen og fortalte i en lang ordstrøm om det jeg kunne huske med de tre bjørne, rødhætte osv. <>Jeg prøvede endda at komme lidt Bayleys på en finger og lod barnet sutte det - det virkede i 5 min. som sikkert har tænk - what the fuck er det?

    Men jeg er meget tolerant - men har så ikke prøvet det på eget barn så kan det nok blive træls i længden.

    Men forældrene var taknemmelige for at få lidt fri for det stress og hyleri. Det har så gjort at hun senere nu hvor jeg er blevet ældre siger at - ring - så hjælper jeg hvis du bliver syg med at handle ind osv..

    Men desværre har det ikke været mit lod at være far - ikke at jeg er misundelig for det ligger ikke i min natur. Men at skabe liv må være en kæmpe oplevelse og følge resultatet igennem årene.


  • #2   19. mar 2021 Polysl ja et roligt sind gør meget også når vi taler om babyer og jeg er nu også ret tolerant og måske for meget og jeg har også den der med at der altid kan ringes og nu er min verden jo ikke så stor - men jeg kommer og ja det er fantastisk at blive og være far smiley

  • #3   20. mar 2021 Her en lille hyldest til at være forældre fra ABBA

    http://www.sl-software.dk/mp3/abba.wmv


Kommentér på:
Har i også prøvet det.

Annonce