{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Gør i også sådan. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så en film her hen under de sene timer - Angel Eyes - og der var et stykke hvor herren som forsøger ikke at vise sin sorg pludseligt stod og spillede på trompet og jeg ku jo høre at han spillede på en sørgmodig måde - altså grundet hans sindsstemning.
Og det fik mig til at tænke på når jeg selv har de øjeblikke timer der har jeg jo et par strofer som jeg fløjter - den ene er øjeblikket i - Ditte menneskebarn og den anden kommer faktisk fra Gø og Gokke.
syntes i jeg er helt gak gak eller har i også sådan ting i gør - altså foruden at græde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør i også sådan.
  • #1   2. apr 2022 Leon

    Hjernen er et fantastisk værktøj som tilpasser sig ens Mode, Har man cd'er så vælger man altid musik som man er pt. Det er en form for trøstende vil jeg mene - man siger at musik er universet universelle sprog.

    For flere år siden kopierede jeg alle mine cd'er til min server og lavede et program som kategoriserer dem alle. Jeg kunne lave flere playlister så havde jeg musik i timevis på samme måde som Youtube, hvor playlist og indhold katalogiseres ud fra de mest spillede.

    Hvorfor gjorde jeg det?

    Jo cd'er har en begrænset levetid, nogle kan ikke afspilles mere - så jeg ville bevare mine over 400 cd'er for eftertiden.


  • #3   2. apr 2022 Polysl det var et supert ordlyd - Musik er universet universelle sprog - den var fed smiley

  • #4   2. apr 2022 Jojo sindsstemning netop og jeg er nu også for det meste glad smiley

  • #5   3. apr 2022 Leon

    Det betyder ikke at man kan være ked af det en gang imellem, humør er en særlig størrelse som på sin måde støtter hinanden. Det kan være noget man husker og bliver ked af det, andre ting man husker og bliver glad. Det som er vigtig er at for det meste kun at huske det der gør en glad. For mange år siden mistede jeg min Onkel - som på trods af boede i Jylland elskede at have mig på ferie en togrejse - de havde en gård hvor jeg lærte som barn at slagte høns.

    de lærte mig at lave mad, Det gamle rustikke køkken. ingen færdigretter, ting skulle laves fra bunden.


  • #6   3. apr 2022 Polusl absolut enig minder kan ingen tage fra os og de gode som de dårlige og alt i alt har jeg lært noget af dem alle - eller næsten dem alle og jeg har også gange hvor jeg tænker på hvad der vil være sket hvis jeg på dagen havde sagt ja eller nej til et eller andet i livet smiley

Kommentér på:
Gør i også sådan.

Annonce