{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Kan i også li det. {{forumTopicSubject}}

Ja i ved det og min verden er jo ikke ligesom jeres - men når jeg har det (sådan) godt i dagligdagen laver jeg alverdens ting og ja jeg gør det lidt i at gøre dagligdagen letter for andre og nej det at hjælpe folk i haverne er kun en brøkdel af hvad min dagligdag udfyldes med og det har gjort at det har holdt mig i gang i mange år og at hjælpe giver jo en en glæde som mange forstå og de få ikke forstår og når man er sådan kommer det igen i en kærlighed hvor jeg så får hjælp fra alle dem jeg hjælper + en del andre - forstod i det dejlige i det.
Og ja se bare genbrugsglæden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i også li det.
  • #1   21. maj 2021 Nu har vi ikke have som sådan, for det lille stykke er uegnet til noget som helst da det ligger i skygge året rundt fordi vi har en mur ind til politiet.

    Men jeg her en masse værktøj - både el og alm som de ved beboerne kan låne. Alt noteres ned så jeg ikke oplever at det ikke bliver leveret tilbage. Mit mest kære "barn" er min store boremaskine en Kress 1000 Watt. som er købt i Tyskland - den kan banke hul i det mest hårde beton - den har endda været på arbejde i Vollsmose, hvor man byggede med beton af det mest hårde beton.


  • #2   21. maj 2021 Polysl det er godt at have godt naboskab smiley

  • #4   22. maj 2021 Annella taaaak så det syntes du - den mangler altså noget kærlighed og den lille plante trænger nok bare til lidt vand + en beskæring smiley

Kommentér på:
Kan i også li det.

Annonce