{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu spøger jeg jer.
  • #1   29. okt 2021 Løg og kartofler opbevares i mit spisekammer, samt æg, gulerødder alt hænger i net så de får luft, porre, kål i svaleskab.

  • #2   29. okt 2021 Polysl når jeg tænker i spisekammer tænker jeg på sådan et min mor havde inde i Sankt Pouls gade og lige nu har jeg løg og kartofler i mit køkken - æg i køleskabet ligeså løg.

  • #3   29. okt 2021 leon

    Det er så dit valg, men æg holder sig ikke mere på køl, og løg har det med at rådne på køl.

    Jeg har præsteret at spise æg der er mere end 30 dage over sidste dato, man er jo ikke i tvivl om et æg er dårligt - så jeg slår dem altid ud i en skål for at tage en vurdering.

    Hvad gjorde folk i byen før køleskab? Det havde et isskab dengang, men man puttede ikke æg i dem.

    Men i dag med så mange muligheder for at få fødevarer er det ikke nødvendigt med at lagere store mængder.

    Det er bare at bruge markeder som den jeg lige har få 100 meter

    Her har vi ost, æg, grønsager i alle afskygninger, frugt, fisk, og så er der kommet en blå folkevogn som sælger morgenbrød om Lørdagen.

    Guf....et hvedebrød med frisk købt ost så kan det vist ikke blive bedre.


  • #4   30. okt 2021 Polysl netop og det er sjovt du siger det for ja hvad gjorde folk i gamle dage smiley

  • #6   3. nov 2021 Hello Kitty jeg har taget jeres gode råd til mig smiley

Kommentér på:
Nu spøger jeg jer.

Annonce