{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Rasmus K
Rasmus K
Tilmeldt:
29. maj 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189

Eks'en spøger stadig {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg opretter dette indlæg i håb om at nogen af jer kan give et nogenlunde seriøst og sagligt råd smiley

Da jeg var 16 år fandt jeg sammen med en rigtig sød pige. Vi var hinandens første kærester og det var bare fryd og gammen. Vi var sammen i 2 år, hvorefter jeg slog op med hende. Jeg slog op fordi jeg var begyndt at blive lidt bange for at det skulle ende med at vi blev gift og fik børn uden nogensinde at have "prøvet" andre piger/fyre. Måske en lidt underlig grund, men sådan havde jeg det nu engang.

Det er nu 1½ år siden jeg slog op. De første par måneder efter bruddet endte det som regel altid med at vi var sammen hvis vi mødtes i byen og lignende, og som regel gik vi også med hinanden hjem og "sov". Det gik dog lidt i sig selv, og vi snakkede mindre og mindre sammen. Vi har begge været single lige siden jeg slog op.

Nå, men det forholder sig sådan at jeg stadig tænker på hende. Gennem det sidste 1½ år har jeg på en måde sørget for at holde hende lidt ti ilden, altså flirte lidt og sådan. Jeg ser hende på en måde stadig som "min" pige som ingen andre skal røre. Begynder hun at vise lidt interesse for en anden fyr eller en anden fyr viser interesse for hende bliver jeg simpelthen så jaloux og så skriver jeg lige nogle beskeder til hende og sådan for lige at bekræfte mig selv i at jeg stadig kan få hende hvis jeg vil.

Det holder jo hverken for hende eller for mig, men jeg aner ikke om det virkelig er hende jeg vil. Jeg er nok bare træt af ikke at have nogen at gå i seng med om aftenen og vågne op med i weekenderne til en hyggelig dag. Jeg vil tro jeg forbinder hende med de ting, og derfor automatisk savner hende. Til sommer går jeg ud af gymnasiet, og skal ind og aftjene min værnepligt, mens hun stadig går i skole. Der vil altså i det næste år ske en hel masse i mit liv og jeg vil møde en hel masse nye mennesker. Derfor er jeg også i tvivl om det vil være en dårlig ide at tage hende tilbage nu? Mon ikke jeg vil bare vil blive træt af det når jeg har fået mit "behov" for lidt hyggelig kærestenusseri opfyldt? Jeg kan jo ske at møde en rigtig sød pige nu hvor jeg kommer ud i verden.

Men igen, jeg kan sq ikke lade være med at ´tænke på hende, specielt hvis hun viser interesse for andre. Så går jeg helt i selvsving.

What to do?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks'en spøger stadig
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #1   5. maj 2008 Jamen det er jo det. Jeg kan ikke helt finde ud af om det er hende jeg savner eller det bare er "en kæreste" jeg savner. Jeg ved ikke om min hjerne bare tænker "kæreste=hende" eller om det er hende som person jeg savner :S

  • #2   5. maj 2008 Du har jo allerede svaret på det spørgsmål selv:

    "Mon ikke jeg vil bare vil blive træt af det når jeg har fået mit "behov" for lidt hyggelig kærestenusseri opfyldt? Jeg kan jo ske at møde en rigtig sød pige nu hvor jeg kommer ud i verden."
    :o)


  • #3   5. maj 2008 Jeg må give Christina helt ret.. Stakkels tøs..!! Og hvis du alligevel skal ind og tjene værnepligt lige om snart, og der kommer til at ske så mange ting i dit liv, så blir du sgu nødt til at lade hende være.. Og som christina siger, hvor er det da synd at hun skal gå og have falske forhåbninger pga dig.. Vend lige hele situationen 180 grader, og se hvordan du ville have det hvis du var hende!! Det hjælper nogle gange lidt på situationen..

    / Lianna


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #4   5. maj 2008 Christina: Ja det er jo også synd for hende. Det er også derfor jeg må finde ud af hvad jeg vil så jeg kan tage en beslutning.

    Modesty: Ja det er nok rigtigt. Vi bor i en forholdsvis lille by og går på samme gymnasium, så det er ikke nemt at undgå hinanden.

    Kasper: Hvad mener du med specielt? Vi var kærester som man nu engang er kærester smiley


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #5   5. maj 2008 Ja det havde vi. Men i og med at vi havde været sammen 2 år var det heller ikke så nyt og spændende længere jo. Jeg var begyndt at blive irriteret over at hun blev irriteret over at jeg tog afsted med gutterne lige pludselig og den slags. Jeg er meget spontan og det er hun ikke, så det gav lidt gnidninger, men eller gik det skam fint.

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #6   5. maj 2008 Men som sagt slog jeg op, fordi jeg lidt følte jeg ikke ville være låst fast på hende hele min ungdom. Men jeg ser bare ikke andre piger som kærestemateriale eller hvad man skal sige. Kæreste er noget jeg forbinder med hende.

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #7   5. maj 2008 Christina: Hun får vel det ud af det at hun er sammen med mig smiley Hun har det jo lidt på samme måde som mig, er ikke helt kommet over mig og sådan. Hun ville jo ikke vi skulle gå fra hinanden i første omgang, det var mig der ville det.

  • #8   5. maj 2008 puhal... for nogen ka det tage 1 uge at komme over en for andre kommer de aldrig over en.. i begyndelsen er det minder... men følelserne bliver mindre og mindre... også blir det til at du savner minder.. og minder kan man aldrig glemme.. du husker hvor godt i havde det sammen.. tænk på fremtiden frem for at være egoistisk og tænke på lii her og nu... puha.. .. og tænk også lidt på hende og den smerte du har givet hende.. og den dejlige følelse hun får i kroppen når hun tror hun er ved at få dig tilbage. men så ik er det alligevel. og frem og tilbage. enten gør du det eller gør du det ikke.. men ærligt talt uden at vide for meget.. du fortjener hende ik hvis du leger sådan med hende

  • Flopstar .
    Flopstar . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 118
    #9   5. maj 2008 engang eks altid eks...

  • #10   5. maj 2008 i er ikk kommet over hinanden helt :). håber i finder ud af det

    fortsat god dag


  • #11   5. maj 2008 bare sørg for og gå meget rundt i dit millitøj så hopper alle damerne på knæ i en lang række tro mig...

  • #13   5. maj 2008 tror du ikke du skal slappe lidt af og nyde livet? (:
    som du selv skriver er du bange for at 'hun låser dig fast hele din ungdom', så er det smart at fortsætte?
    dét at du bliver så jaloux viser jo at du er glad for hende og ingen tvivl om det, men.. tror desværre det er forelskelsen du er forelsket i og ikke pigen. du kan jo stadig være glad for hende, det er jo klart, men mon ikke det er på tide at du giver hende en undskyldning for at 'lege sådan med hende' og gøre det klart for hende at i bare er venner? - for som pigerne herinde skriver, er det MEGET forkert at lade hende tro det ene og andet. i og med at det var dig som slog op må hun jo stadig være lidt glad for dig.

    eks kærester - det er bare en ond cirkel man skal ud af. gik det ikke første gang, er det næsten umuligt at få det til at fungere igen.


  • Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 130
    #14   5. maj 2008 Rasmus K

    Fedt det ik kun er mig der har slået op med en dame pga jeg var bange for det børne familie halløj hehe.

    Gjorde det samme som dig næsten og holdt hende os "lidt" hen og fik bekræftet gang efter gang at jeg kunne få hende hvis jeg ville, kom aldrig videre, så til sidst droppede jeg kontakten helt og fandt en ny så var der ik mere i det.

    Idag skriver hun så konstant til mig igen men svarer ik, da jeg har forklaret hende at venner ik er en mulighed for mig og kærester slet ik.

    Men du skal jo self gøre hvad du selv føler, det var bare sådan jeg gjorde.


  • Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 130
    #15   5. maj 2008 kasper H

    Netop fordi jeg er bange for at få følelser for hende igen og det vil jeg ik.

    Der er sket en del ting som ik skulle havde været sket fra hendes side af og det kan jeg bare ik leve med igen.
    Det var 8 år lige ud af vinduet hehe, men hellere det end og være ulykkelig.

    Hun skriver os hun vil smadre min nye kæreste og sådan noget og det viser bare mig at hun ik er det værd mere og derfor snakker og svarer jeg hende ik mere.

    Dertil kommer så os lige at 8 dage efter jeg fik min nylakerede bil hjem var der risset "Jeg elsker dig" ind i venstre dørside, og det er jeg os sikker på er hende.


  • Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 130
    #17   5. maj 2008 kasper H

    Er sq mest ked af det med bilen hehe

    Den står ved maleren igen igen smiley

    TB


  • Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 130
    #19   5. maj 2008 kasper H

    Nej har ik blandet forsikringen ind i det, men jo den ville dække skaden hvis det var, men er så heldig og kende maleren så han maler det lige for mig da han alligevel skal lakere min scooter og lidt glasfiber jeg har bygget op inden i bilen smiley

    Men kan fortælle at en bil er flov og kører i når der står Jeg elsker dig på siden hehe.



  • #20   5. maj 2008 Torben:
    En af mine kammeraters søster lavede vidst også engang samme nummer på hendes eks.
    Der var det bare ruko stafferinger over ALT på alle lakerede flader af bilen.
    Den gik igennem forsikringen, men ved ik hvad det endte med...


  • Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 130
    #21   6. maj 2008 Cawdy aka Karsten N

    Det sq mærkeligt de overhovedet kan finde på sådan noget for bilen kan da ik gøre for det hehe.
    Skaden på min bil er heldigvis rettet igen har lige fået bilen igen idag smiley

    Trækker hun en nøgle i lakken på min bil igen blir det meldt næste gang det sikkert.

    Det kan umuligt være så svært og forstå når det er slut og bare acceptere det smiley


  • #22   6. maj 2008 Nå så endte det også definitivt mellem mig og damen...
    Havde det ellers så godt sammen, indtil hun begyndte at få det dårligt.
    Hun var sku en dejlig kæreste.
    Men ved hun ik gør sådan noget ved min bil, da hun er blevet vild med især Cadillac efter vi begyndte at komme sammen, så det nænner hun ikke, hun ville knap ha jeg solgte den (:


  • #23   6. maj 2008 Kasper H:
    Hun gik for en uge siden søndag aften, og sagde slut, men det sluttede helt i dag hvor vi så hinanden igen og hun tog nogle af hendes ting med...


  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #24   10. maj 2008 har os prøvet det gik da over efter 2 uger nu havde vi jo os kun kommet sammen knap en månede hvor vi så kom op og skændes og slog op videre mester.. og alt det der med at man skal være ven med dem er fanme noget fis det hjælper ikk... der kommer en ny igen.. find nyt kød smiley

  • #25   24. maj 2008 kalle S ... du kan sku da ikke sammeligne 1 måneds forhold, med 2 års forhold ..
    efter 1 måned kender man ikke engang hinanden fuldt ud :S ..


  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #26   17. jun 2008 jeg kan...

Kommentér på:
Eks'en spøger stadig

Annonce