{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

kæreste sorger. {{forumTopicSubject}}

Hvad er det bedste imod kæreste sorger?

Min fyr og jeg har lige besluttet det ikke går fordi min mor ikke vil have det og jeg vil have en jeg kan tage i sommerhus med familien med osv.
Han kan ikke rigtig acceptere det og er pisse ked af det. plus nu gider han ikke snakke med mig. :S fordi han siger min mor hader ham.

åårg åårg . smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæreste sorger.
  • #1   19. apr 2008 Jeg vil ikke have en kæreste som skal skules, og hvor jeg ikke kan være ærlig overfor min mor og hele tiden skal finde på undskyldninger fordi jeg er over ved ham. Plus jeg vil gerne have min mor syntes godt om ham. og hele familien kan tage i sommerhus og hygge sig osv.

• #2   19. apr 2008 søren S.
    Tusind tak, det vil jeg ihvertfald prøve.

• #3   19. apr 2008 Søde,
    Fuck din mor,
    Undskyld, Men hun kan ik bestemme hvem du vil være sammen med !
    Hvis ejg var diq, ville jeg give din mor en Kæmpe Skide balle,
    & komme sammen med fyren igen, & hvis mor'en ik kan Acceptere det,
    Så drop Moren (: , Havde jeg gjort !

• #4   19. apr 2008 Elisas N
    Det kan lade sig gøre at høre på hvad ens mor siger nogen gange ihvertfald.
    Hvis jeg skred, hvor skulle jeg så bo og hvordan skulle jeg få så mange penge. hmm.

• #5   19. apr 2008
    Elias N

rolig sømand, du er kun 13...

• #6   19. apr 2008 Der må være en grund til din mor synes som hun gør vel? Måske du skulle fortælle den grund her, så folk kan se hvorfor.........

• #7   19. apr 2008 du havde ik behøves at flytte hjemme fra, bare ignorer hende,
    & Prøve at banke ind i hendes hoved at det er forkert det hun gør,

har du overhovede tprvøet at siqe det til din mor, ?
    At det er forkert, de thun gør, og hun ik skal blande sig i hvem du kommer sammen med (: ?

• #8   19. apr 2008 Casper B : ja ? Jeg siqer jeg ville gøre det hvis det var mig !

• #9   19. apr 2008 grunden er fordi han er udlænding. han er ikke muslim. og hans forældre er heller ikke. de arbejder begge to. og de er danske statsborgere.

• #10   19. apr 2008 Simone, K Det er ik en grund til at du ik skal komme sammen ham,
    er din mor Racistisk `? Hvis du Elsker ham, Så Elsker du ham jo (;
    Det skal din mor jo ik komme og lav eom på .

• #11   19. apr 2008 hun er racist, det må hun være.

Søren S
    Det er nemt at sige, men kan ikke bestemme hvem jeg bliver forelsket i, hvis jeg kunne ville det være dejligt.

• #12   19. apr 2008 kamilla.
    Ja det har han skam.
    første gang de mødtes gik han pænt op og præstenterede sig.
    han har altid være utrolig venlig mod dem.

Ja det er jo også den eneste grund til jeg vælger dem frem for en fyr. især når jeg er i den alder jeg er i, har jeg jo ikke fundet nogen livsvarige forhold sååå. :S
    Men er selvfølgelig rigtig rigtig ked af det.

• #13   19. apr 2008 Det kunne jo være fordi han måske altid spillede smart når han var hjemme hos dig, eller så noget. Ku jo være han bare var endnu en smartass.

• #14   19. apr 2008 søren s
    haha, Tja du kommer bare mester smiley
    ville nu gerne se hendes ansigt. hihihi

• #15   19. apr 2008 Ind med fyr'en, UD med den Racistiske mor !

• #16   19. apr 2008 seb. W
    Nej overhovedet ikke, han er slet ikke sådan en type. sådan en tumpe var jeg aldrig faldet for.
    Han er utrolig sød og rar mod mine forældre, og det har han altid været.

• #17   19. apr 2008 Nad.
    Det gjorde han skam heller ikke.
    Det er mig der føler det ikke fungere ordentligt.
    Jeg ønsker mig bare et forhold hvor mine forældre og hans forældre og os kan enes og snakke sammen som en stor familie.
    Jeg tror ikke det ville kunne til at fungere i længere tid, ihvertfald ikke for mig. det ville jeg aldrig kunne holde ud.

• #18   19. apr 2008 Søren S.
    Ikke andet end han var udlænding. smiley

• #19   19. apr 2008 Stakkels fyr, han ved jo ik hvad han gør galt smiley !

• #20   19. apr 2008 Hvis han er rar og sød over for dem, så er det da din mor du skal give et ordentligt møgfald!! så forstår jeg godt han ikke har lyst til at være der sådan set.. Det er jo din mor, det er dig der må sige noget til hende så!

• #21   19. apr 2008 jeg har skam givet hende den største omgang lort i verden.
    Men hun er virkelig racist.
    Tja. kan jeg egentlig også godt forstå, men det nytter jo ikke noget at han ikke vil snakke med mig.

Nina.
    Fordi mine forældre betyder meget for mig, og forholdet mellem de bedste i mit liv ikke skal være had.

• #22   19. apr 2008 har jeg bedt hende om, hendes grund er så at hans familie og ham har en anden tro. Og hvis jeg kommer sammen med ham tror han at han ejer mig. Og når jeg slår op kan finde på at brænde hans hus af osv.

Men han er stadig ikke muslim.

Tja, søren.
    Det er du nok ikke ifølge min mor.
    Men efter min mening er det ligemeget om man er fra det ene eller det andet.

• #23   19. apr 2008 Nad.
    Ja det er rigtig nok.
    Men i mine teenage år burde jeg da også kunne få en kæreste uden min mor skal bestemme alt.
    Men har prøvet alt, så må vel bare opgive. Selvom det er rigtig svært.

Nina .
    Min mor flipper fuldstændig ud hvis jeg er sammen med ham bare som venner. Hun arbejder selv med sådan noget med udlændinge og ved derfor kun alle de dårlige ting om dem, så hun er ikke til at overtale.

• #24   19. apr 2008 Det burde ikke være hans job at få styr på din mor.
    Men lyder ikke som om I burde være sammen så, hvis det kan ødelægge det hele.

• #25   19. apr 2008 Det burde jo ikke være ham der skal gøre det nej.
    Og hun er bare racist, det er der vel ingen som kan lave om på..

Seb. W
    Nej det lyder det nok ikke somom, det kommer vi heller ikke til med den mor jeg har.
    Jeg forlanger måske for meget, men jeg vil bare gerne have en ordentlig familie, hvor der ikke er noget had mellem min kæreste og mine forældre. :S

• #26   19. apr 2008

• #27   19. apr 2008 Nina
    Jeg ved det virkelig ikke.
    Hun vil slet ikke se ham i huset mere.

Ja det ville jeg også rigtig gerne, problemet er bare han ikke gider snakke med mig. han siger min mor hader ham og gider ikke snakke med nogen af os. :S

• #28   19. apr 2008 Nad.
    Ja præcis.
    Jeg kunne holde det ud i lidt tid, men nu kan jeg ikke længere.
    Man skal hele tiden tænke, er der nogen der ser os. Man kan ikke engang gå og holde i hånden ned af en vej hvor der køre biler uden man tænker på det. Og jeg skulle hele tiden lyve for ham med at vi ikke kunne være hos os fordi vi var igang med at lave køkken og osv. skulle jo hele tiden finde på noget.
    Det blev bare alt for hårdt tilsidst.

• #29   19. apr 2008 Det er et lidt tyndt grundlag, men på den anden side så kan jeg også sagtens følge dig. At skulle føle alle glor på en, fordi ens kæreste nu er den person som han eller hun er. Men jeg ville helt klart sige f... ens far og mor.

I dit tilfælde hvis din kæreste kan leve med, at de nærmest ikke kan lide ham så kan det jo være ligemeget. Bare et tegn på han holder rigtig meget af dig, og blæser på hvad andre mener om ham. At dine forældre er sådan fordi han er invandre - den kan jeg ikke lige få til og hænge sammen smiley Der er lige så mange danske drenge, der er lige så "slemme" hvis det er på den måde de tænker.

• #30   19. apr 2008 jeg synes at du skal kæmpe for at få jeres forhold til at fungere, uanset hvad, hvis i elsker hinanden. Skid et styk på de gamle, de skal ikke bestemme over dit liv

Kommentér på:
kæreste sorger.

Annonce