Kæreste sorger {{forumTopicSubject}}
Ja jeg troede jeg havde fundet den eneste ene i mit liv. Og nu har han forladt mig.
Han ku ikke klare at være i et forhold mere hvor jeg ikke stolede 100% på ham. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke altid ville tro på hva han sagde. Jeg havde måske nok troet på ham hvis nu jeg bare tænkte mig lidt mere om.
Han har været mig utro en gang til en julefrokost hvor han var skidefuld og kom til at kysse med en anden. Og jeg ved hvor meget han fortød han gjorde det.
Men nu vil han ikke mere. Og vi har sagt mange sårende ting til hinanden som vi begge slet ikke mener.
Men han har også forandret sig meget på de 2 år vi var sammen. Jeg har spurgt ham hvorfor han har forandret sig som han har. Hans svar var at han var blevet voksen. Jeg kan bare ikke se det voksne i at begynde at drikke hjernen ud når han er i byen. Det gjorde han ikke det første år vi var sammen.
Han har også allerede inden han slog op med mig mødt en anden pige som han siger det måske ku blive til noget.
Føler mig bare så forvirret over han allerede kan forelske sig i en anden når han altid har sagt det sku være os 2 for evigt og jeg var hans livskærlighed.
Jeg har snakket med nogle af hans venner og de syns også han er blevet underlig og de holder sig lidt på afstand af ham.
Ved ikke hva jeg vil med det her.
Er bare så forvirret og såret.
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 435
Siden han nærmest hopper over til en anden, lyder det da som om han ikke havde lyst.
Men hvis han vil gå fra dig på grund af en anden, så er der da ikke noget at græde over, så er det ham som "taber" noget godt
Udfra det jeg kan læse ville jeg ihvertfald ikke gå tilbage til personen, føler du dig ikke røvrendt når du får afvide han næsten er sammen med en ny så kort tid efter ???
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 46
Ellers ville jeg bare føle mig skyldig og utro på en måde.
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 527
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 94 Svar: 165
Og ja man siger mange onde ting til hinanden, men som du selv siger, han forandrer sig, og finder sine standpunkter i livet.. Man skal bare også huske at er sammen med en skulle man gerne finde sine standpunkter "sammen" for det dur jo ikke den ene vil sidde hjemme hele tiden og den anden vil i byen tre dage i ugen..
Jeg er ked af at høre hvad der er sket, og det er skide hårdt sådan noget.. Virkelig hårdt..
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 435
Så må du jo gøre op med dig selv om du gider finde dig i sådan noget og se om i kan redde det, eller være ligeglad og glemme ham.
Har selv været igennem sådan noget lort hvor man finder sammen igen og igen, men for mig ville det sgu være bedre hvis vi bare havde stoppet(set i bakspejlet)
mar 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 18
aug 2008
Jeg skal bare finde en eller anden måde at komme videre med mit liv på.
Selvom det virker meget meget svært lige nu
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 527
slap af, der kommer flere. du skal nok klare den :]
du er ung, tilsyneladende ikke helt dum og med al mulighed i hele verden for at finde én til : D
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 14
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 76
aug 2008
Slet ikke når jeg drømmer om ham om natten om vi er sammen igen og han er den jeg forelskede mig i for 2 år siden.
Men jeg kan desværre ikke lave om på han har forandret sig.
Men jeg kan bare heller kke se hans sammenhæng. Når han siger han har forandret sig fordi han er blevet voksen.Men voksen og mere druk syns jeg bare ikke hænger sammen,
aug 2008
Så det bare en lang hård periode jeg kommer ind i
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 102
Men held og lykke og håber du kan se noget fornuft i at folk siger at der findes andre der er mindste lige så søde... Du finder aldrig en der er præcis den samme, men tænk dig om, der har sikkert også været nogen negative sider i jeres forhold.
aug 2008
og jeg ved det sikkert ville være dumt nu at prøve at finde sammen med ham
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 171
aug 2008
Kæreste sorger