{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Kæreste sorger {{forumTopicSubject}}

Ja jeg troede jeg havde fundet den eneste ene i mit liv. Og nu har han forladt mig.
Han ku ikke klare at være i et forhold mere hvor jeg ikke stolede 100% på ham. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke altid ville tro på hva han sagde. Jeg havde måske nok troet på ham hvis nu jeg bare tænkte mig lidt mere om.
Han har været mig utro en gang til en julefrokost hvor han var skidefuld og kom til at kysse med en anden. Og jeg ved hvor meget han fortød han gjorde det.

Men nu vil han ikke mere. Og vi har sagt mange sårende ting til hinanden som vi begge slet ikke mener.
Men han har også forandret sig meget på de 2 år vi var sammen. Jeg har spurgt ham hvorfor han har forandret sig som han har. Hans svar var at han var blevet voksen. Jeg kan bare ikke se det voksne i at begynde at drikke hjernen ud når han er i byen. Det gjorde han ikke det første år vi var sammen.

Han har også allerede inden han slog op med mig mødt en anden pige som han siger det måske ku blive til noget.
Føler mig bare så forvirret over han allerede kan forelske sig i en anden når han altid har sagt det sku være os 2 for evigt og jeg var hans livskærlighed.

Jeg har snakket med nogle af hans venner og de syns også han er blevet underlig og de holder sig lidt på afstand af ham.

Ved ikke hva jeg vil med det her.
Er bare så forvirret og såret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste sorger
  • #2   19. mar 2009 Det er vist en dårlig undskyldning for at han ikke havde lyst til at være sammen med dig mere.
    Siden han nærmest hopper over til en anden, lyder det da som om han ikke havde lyst.
    Men hvis han vil gå fra dig på grund af en anden, så er der da ikke noget at græde over, så er det ham som "taber" noget godt smiley
    Udfra det jeg kan læse ville jeg ihvertfald ikke gå tilbage til personen, føler du dig ikke røvrendt når du får afvide han næsten er sammen med en ny så kort tid efter ???

• #3   19. mar 2009 Nicolai H: Jo det gør jeg. Føler lidt han ikke har elsket mig så meget som han sagde han gjorde. Jeg ville ikke kunne finde en anden før om lang tid.
    Ellers ville jeg bare føle mig skyldig og utro på en måde.

• #4   19. mar 2009 jeg er enig med jens lyn.

• #5   19. mar 2009 Hvordan helvede kan folk tilgive når deres partner har været utro? Havde det sket for mig, havde jeg ikke tøvet et sekund..
    Og ja man siger mange onde ting til hinanden, men som du selv siger, han forandrer sig, og finder sine standpunkter i livet.. Man skal bare også huske at er sammen med en skulle man gerne finde sine standpunkter "sammen" for det dur jo ikke den ene vil sidde hjemme hele tiden og den anden vil i byen tre dage i ugen..
    Jeg er ked af at høre hvad der er sket, og det er skide hårdt sådan noget.. Virkelig hårdt.. smiley

• #6   19. mar 2009 Præcis.
    Så må du jo gøre op med dig selv om du gider finde dig i sådan noget og se om i kan redde det, eller være ligeglad og glemme ham.
    Har selv været igennem sådan noget lort hvor man finder sammen igen og igen, men for mig ville det sgu være bedre hvis vi bare havde stoppet(set i bakspejlet) smiley

• #7   19. mar 2009 hallo du er en stor pige .. kom videre i det liv selvom det er hårdt .. det gør vi andre som gerne vil have lidt ud af livet før man dør gammel og grå

• #8   19. mar 2009 Han vil heller ikke mere.
    Jeg skal bare finde en eller anden måde at komme videre med mit liv på.
    Selvom det virker meget meget svært lige nu

• #9   19. mar 2009 haha // ej.

slap af, der kommer flere. du skal nok klare den :]
    du er ung, tilsyneladende ikke helt dum og med al mulighed i hele verden for at finde én til : D

• #10   19. mar 2009 der er andre fisk i søen dude smiley

• #11   19. mar 2009 i know the feeling smiley

• #13   19. mar 2009 Jeg prøver også på at komme videre. Det bare ikke så nemt som det ser ud til.
    Slet ikke når jeg drømmer om ham om natten om vi er sammen igen og han er den jeg forelskede mig i for 2 år siden.
    Men jeg kan desværre ikke lave om på han har forandret sig.
    Men jeg kan bare heller kke se hans sammenhæng. Når han siger han har forandret sig fordi han er blevet voksen.Men voksen og mere druk syns jeg bare ikke hænger sammen,

• #15   19. mar 2009 Bowiie du har helt ret i det du siger. Det hele tager nok bare sin tid før sorgen er over.
    Så det bare en lang hård periode jeg kommer ind i

• #18   19. mar 2009 Ja det er hårdt og kontant. MEN du er kun 23 og ja der er mange andre fisk i havet. Jeg er ikk typen der tænker at jeg vil være sammen med en evig og atid det kan mit hovede ikk overkomme. Men kan godt forstår dem der tænker sådan. Det ville fandme være trist at være i et forhold hvor man ikk føler man kommer nogn vejne. Ja du drømmer om han osv. men det går over tro mig. Du kan tage dig selv til takke med at i "kun" var sammen 2 år. Tænkt hvis det havde været 10?! Så ville situationen være en anden. Han siger han er blevet mere voksen men du føler han gør det modsatte. Det kan evt. godt bunde i at han ikk fik rendt tyrens horn af da han var "yngre".
    Men held og lykke og håber du kan se noget fornuft i at folk siger at der findes andre der er mindste lige så søde... Du finder aldrig en der er præcis den samme, men tænk dig om, der har sikkert også været nogen negative sider i jeres forhold.

• #19   19. mar 2009 ja jeg kan godt se fornuften i det folk siger. og jeg lytter også til det.
    og jeg ved det sikkert ville være dumt nu at prøve at finde sammen med ham

• #20   19. mar 2009 Jeg er frisk på en date smiley ?

• #22   19. mar 2009 Der må jeg skuffe dig Jesper. Det er jeg ikke lige klar til endnu

Kommentér på:
Kæreste sorger

Annonce