{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste sorger?
  • #1   6. nov 2007 livet er hårdt og uretfærdigt..... og så dør man. get over it. der er massere af søde drenge på efterskolen. det er bare at give den gas.

• #2   6. nov 2007 ~ Angel*Delight ~
    Med min x tog det lidt over et år før jeg ikke tænkte så meget på ham mere ..

Men ham her elsker mig jo stadig , og tænkte på om det var forkert at han slog op ..
    Jeg gider bare ikke gå over 1 år hvor jeg har det dårligt ..

Jeg er jo på efterskole , så kan ikke rigtig komme "væk".. Jeg må ikke drikke , da jeg tager megfet stærke piller ..

• #3   6. nov 2007 Angel delight..

jeg er da frisk på en tur i biffen<(^^,)>

• #4   6. nov 2007 rikke :
    Tak fordi at du og
    ~ Angel*Delight ~
    ikke bare sige fuck it , for det kan man bare ikke hvis man elsker personen , jeg er jo ikke kun sammen for at få pik , som der er så mange andre der er ..

Men jeg kan ikke rigtig snakke om det , han vil ikke rigtig , og jeg er jo ikke hjemme så meget ..

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 130
    #5   6. nov 2007 Steinmeier .

Helt enig

VI har sq allesammen prøvet og miste en vi elskede, men det der eneste ene halløj holder sq ik.

Jeg har da i hvert fald ik fundet den person endnu imellem dem jeg har været sammen med.

Wy .

SNak med ham, han må jo vide hvorfor, hvis det ik hjælper så ud og smid en kasse bajer ned så ser du anderledes på det dagen efter.
    Det gør jeg i hvert fald hvis jeg mister en jeg holdt af.

TB

• #6   6. nov 2007 Aldrig nemt sådan noget. Jeg kan heller ikke komme over min ekskæreste, og det har som Angel også fået mig ud i en depression, hvilket jeg har været to gange i mit liv i forvejen. Lige så meget på grund af problemer med mig selv også, men denne gang kan jeg mærke det fylder lige så meget, at alt det med hende.

Men hun var virkelig også noget bestemt for mig. Hun har tit sagt efter hun slog op, og hun allerede havde en anden at hun elskede ham, men stadig elskede mig mest. Også tit tænkt på, hvorfor hun så slog op? Vi havde det rigtig godt sammen.

• #7   6. nov 2007 ehhh LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

• #8   6. nov 2007 så kom der lige et styk smadret makker af rang -bunzike . . kagearm

Well... det er svært.. men vi er mange der skal igennem det.
    Jeg har bare droppet kontakten og har i sinde at blive ved indtil jeg er ovre hende.

• #9   6. nov 2007 Lasse N - Sgu godt klaret af dig, vil jeg give dig. Prøver på det samme, men kan sgu ikke rigtig holde mig selv fra og skrive nogen gange smiley

• #10   6. nov 2007 Kan godt se hvorfor han slog op.. Hah

• #11   6. nov 2007 Jonas m - hehe.. de kommentare der kommer altid fra de mest sørgelige typer..

Angel delight.. fordi de hader sig selv for meget til ikke at lade det gå ud over andre.

• #12   6. nov 2007 Og rene - Jeg er ikke god til det. men er sq den eneste måde man bliver stærkere på.
    Hun må komme til mig hvis hun vil snakke, og så er det stadig ikke sikkert at jeg gider at svare.

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Emner: 52 Svar: 132
    #13   6. nov 2007 drop det og find en anden..

• #14   6. nov 2007 ~ Angel*Delight ~ Det er åbenbart ikke 'in' og snakke om sine følelser med andre, man ikke kender hundre procent.

• #15   6. nov 2007 ~ Angel*Delight ~ - Troede også, men jeg blev hurtig skuffet allerede fra første dag jeg var online her smiley

Men, der er da også fornuftige mennesker her heldigvis.

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Emner: 52 Svar: 132
    #16   6. nov 2007 ..

• #17   6. nov 2007 jeg har et godt råd.. du er 15 kom vider...! smiley

• #18   6. nov 2007 torben : Jeg kan ikke lide øl , og jeg drikker ikke smiley

Rene: Har det på samme måde , nogle folk kan bare ikke forstå at man kan elske folk virkelig højt smiley Og det gjorde jeg med ham smiley

Jonas : Tak .. Det kan jeg også .. Eller NOT .. Der er de gode personer der ikke kun går efter udseenet , men personligheden , og det gjorde han ..

Hukko : Det der arto ?

Humle: Det er min stil nu, han kan godt lide den , og sådan er det , da vi kom sammen før jeg tog på efterskole havde jeg ikke den stil , men efter jeg skiftede elskede han mig ligeså højt ..

Diana : Jeg er så 16 men ok smiley

Synes det er latterligt med alle dem der kommer med dumme og latterlige kommentare , men I har vel ikke andet, at lave siden I sidder med snuden foran skærmen og genere folk der ikke lige er de kønneste ..

• #19   6. nov 2007 Jonas : Du tør da ikke engang at lave en foto profil , er det fordi at du ikke er køn , og er bange for at der er nogle der vil genere dig ligeså meget som du genere andre ?

• #20   8. nov 2007 men du har hele livet foran dig. smiley det var pointen

Kommentér på:
Kæreste sorger?

Annonce