{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Må jeg fortælle jer en hurtigt historie. {{forumTopicSubject}}

Ja lad mig da lige fortælle jer en historie om mit grimme fjæs - altså det sidste nye profilbillede - om i kan se det vides ikke men min mund hænger i den venstre side og det var faktisk først engang i 1990-erne hvor en rigtigt fotograf spurgte mig om jeg var klarover at min mund hang i venstre side og jeg kunne kun svare at det var jeg ikke klarover og jeg var jo godt klarover hvad fotografen tænkte i.
Men tænkte ikke mere over det - altså lige indtil en dag hvor jeg havde haft kontakt med neurolog grundet undersøgelse af årsag jeg ikke lige husker - men en dag ringede så sekretæren til mig og skældte mig ud om hvorfor jeg ikke havde fortalt om at jeg havde været indlagt på psykiatrien for x-antal mange år siden - da sekretæren havde læst om hvordan jeg havde det dengang for hun mente at jeg skulle havde været over hos neurologerne og hvad skulle jeg sige - jeg er jo ikke læge eller på anden måde uddannet og ja min mund hænger stadigt og historien blev længere end forventet og i må godt kalde mig HR. Grim smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg fortælle jer en hurtigt historie.
Kommentér på:
Må jeg fortælle jer en hurtigt historie.

Annonce