{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Må jeg lige fortælle om? {{forumTopicSubject}}

Ja forleden dag var som så mange andre og jeg var ude og cykle da jeg skulle forbi en jeg kender og jeg var på vej hjem da jeg pludseligt fik et øjeblik hvor jeg begyndte at ryste jeg stoppet så min cykel og tog en slurk sodavand - men øjeblikket 3-4-5 minutter har jeg ikke oplevet siden 1823 og det kunne jo være grundet for lidt vandindtagelse eller for lidt mad og ja ønsker ikke sådan øjeblik for min værste fjende (hvis jeg har sådan en) så nu slapper jeg lidt af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg lige fortælle om?
  • #1   17. jul 2020 Så er det nok ikke smart at købe en motorcykel når man ikke sørger for at få væske nok, mad er som sådan ligegyldigt, det ryster man ikke af, at ikke at spise i flere dage.

    Jeg har prøvet ikke at spise i 7 dage, jeg rystede ikke en millimeter på hånden, men var ret træt.

    ps...fordi jeg skulle passe nogle dyre bukser smiley 2 kilo mistede jeg.


  • #2   17. jul 2020 Polysl jeg køre kun hvis jeg er frisk og jeg er blevet ops på at væske er vigtigt ligeså mad og det der med at svinge i vægt jo jo 2-3-4 kg og tid - tid er den tid jeg bruger i at lave alverdens ting i min nærhed - det holder mig i gang - men tror det er på tide med lidt ren afslapning 7-14 dage og det er ikke sket siden den forrige istid så længe siden.

Kommentér på:
Må jeg lige fortælle om?

Annonce