{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.045 visninger | Oprettet:

j-foot
j-foot
Tilmeldt:
6. aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Eks kæreste - hvor meget "må" de fylde? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes altså godt nok at min kærestes eks fylder lidt for meget.

De er rigtig gode venner ( hvilket jeg i øvrigt også selv er, med nogle af mine eks kærester) og det gør mig intet. Det der gør mig noget er, at de skriver sammen HVER dag. Lige så snart der sker noget nyt eller anderledes for min kæreste, hopper mobilen op af lommen, og straks SMS'er hun ham som den første. Han ved ALT hvad der foregår i hendes liv, for ikke at tale om vores parforhold. Og ofte før jeg selv får det af vide. Jeg har nævnt at jeg altså ikke lige er den største fan af det, men hun er åbenbart ret ligeglad, for som hun siger, er det ikke noget jeg skal bestemme. Jeg vil jo heller ikke bestemme, ville måske bare gerne at de skruede lidt ned for de der SMS'er hele tiden, og måske også at hun gad bruge mig som hendes kæreste, til at fortælle ting til.

Hvor meget er det ok at eks kæresten fylder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks kæreste - hvor meget "må" de fylde?
  • #1   21. nov 2012 Hun skal videre ...... Hun stopper det kun for din skyld, hvis du puster dig op. Og det er ikke rimeligt, hendes mund siger sikkert noget andet, men hun er ikke helt færdig med ham.

    Øv øv øv .... Men sådan er det smiley


  • j-foot
    j-foot Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   21. nov 2012 Det er også det der er min frygt, at hun nemlig ikke er færdig med ham... smiley



  • #4   21. nov 2012 Det lyder som et forhold der reelt set ikke er afsluttet :-).

    Men nu snakker jeg så heller ikke med mine hehe.
    Jeg har ihverfald aldrig skrevet/ringet til nogen eks mens jeg havde en kæreste.
    Og det kan jeg sige uden og lyve.


  • j-foot
    j-foot Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #5   21. nov 2012 Det er okay at være venner med sine eks kærester, det er der absolut intet problem i. Men der er et problem i, at han bliver inddraget i alt hvad der foregår, og specielt i vores parforhold.

    Jeg har bare slet ikke lyst til at indse at de ikke er færdige med hinanden... smiley


  • Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 191
    #6   21. nov 2012 Jeg tror ikke de er helt færdige med hinanden. En ting at man er gode venner, en anden ting er dagligt kontakt.

    Hvis en gammel kone må give et råd så tag en snak med din kærest, omat du ikke synes det er rimelig og rigtig med den tætte kontakt. for han gør det jo ikke sådan med alle sine venner´vel?


  • #7   21. nov 2012 Stik hende en skovl og be' hende om, at grave et hul.
    Så skal du se hvordan hun falder på knæ og fortæller dig alt hvad du vil vide :d

    Ellers stik eks'en en på hovedet, og be' ham om, at pisse af.


  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 145
    #8   21. nov 2012 Ring til din eks efter i har kneppet, og fortæl hende at hun nu engang var bedre.

    Mon ikke i kan blive enige om ikke at snakke med ekser så?


  • #9   21. nov 2012 Indtil videre har jeg ingen ekser jeg snakker med. Har en seriøs flirt jeg har snakket ret ofte med, indtil hun fik en kæreste, så vi har stort set ikke rigtig snakket med hinanden siden. Jeg tror ofte det er den vej det går, når man er ovre hinanden.

    Selvfølgelig er der nogen der kan være venner uden kærestelignende bagtanker, men jeg tror det er sjældent.


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #10   21. nov 2012 Jeg snakker super godt med min ekskæreste og deler stort set alt med hende og det samme den anden vej. Jeg synes dog det du beskriver er lige i overkanten. Det lader til, hun stadig hænger fast i ham.
    - Dog vil jeg sige, at ingen kæreste skulle komme og bede mig om, at droppe kontakten til min ekskæreste. Hun har en helt special betydning for mig, men jeg kunne så heller ikke finde på at lave noget med hende, som ville være forkert!


  • j-foot
    j-foot Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #11   21. nov 2012 Ano n: Har du en kæreste selv??

  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #12   21. nov 2012 Nej. Jeg er lige smuttet fra min flirt.
    - Men HVIS jeg havde en kæreste, ville det ikke ændre sig det mindste! smiley


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #13   21. nov 2012 Kimberley .
    Så har du en kæreste, der ikke stoler på dig og uden den store tro på ham selv.


  • #14   21. nov 2012 Uha da.. Fik du det ud af et forumemne på Baboom? Det må jeg nok sige, du lyder totalt som en god partetapeut der bare ved alt om alle.. Nej!

  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #15   21. nov 2012 Takker med en stor, stor ære, Kimberley .!

  • #16   21. nov 2012 tag hendes telefon og knæk den midt over, og så spørg om han betyder mere for hende end du gøre..

  • #17   21. nov 2012 While you're at it.. Burde du nok læse lidt om ironi, det kan forekomme

  • j-foot
    j-foot Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #18   23. nov 2012 Er du tosset mand! At tage hendes tlf, er som at tage hendes liv. Jeg overvejer bare at droppe ud af det her forhold, mens legen er "god"..... Jeg er jo åbenbart ikke helt nok for hende.

  • #19   23. nov 2012 Tag og snak med hende om det stille og roligt, fortæl hende hvordan du har det med det..
    måske tænker hun bare ikke over at hun snakker så meget med Xen....men ja det kan også være at hun ikke er ovre ham smiley


  • #20   23. nov 2012 Det er sjældent at post #1 er noget værd her på sitet, men i denne tråd er den spot on.

    Altså, jeg ville aldrig kunne acceptere, at jeg ikke "måtte" snakke med hvem, jeg nu engang ville, uanset om det var ekskærester eller ej, men jeg er også voksen nok til at vide, at man ikke skal dele ALT med sine ekskærester, uanset om man er gode venner eller ej. Det er ikke fair for ens kæreste og det er generelt bare dumt.

    Som du fortæller det der, så er jeg helt enig med #1. Hun er ikke ovre eks'en og hvis du har sat dig ned med hende og fortalt dig om dine tanker og hun så _alligevel_ vælger at overhøre dem, så kunne det godt være, at du skulle komme på andre tanker. Du har tydeligs (og forståeligt nok) et problem med det, og det bør hun respektere. Som jeg forstår det, så er du ok med at hun er ven med ham, men du vil gerne have sat en grænse, som jeg umiddelbart tvivler på, at hun vil holde sig indenfor.

    Held og lykke med hende smiley

    P.s. gad fandme godt læse Kimberleys oprindelige post, der af "uransagelige årsager" er væk nu smiley


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #21   23. nov 2012 Jeg kan da huske noget af det, nu når jeg også var den der var lettere kritisk smiley
    - Hun skrev noget med, at hun heller ikke måtte snakke med hendes ekskærester for hendes kæreste og så var der også noget andet, jeg ikke husker smiley


  • j-foot
    j-foot Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #22   24. nov 2012 Jeg har snakket med hende om det, op til flere gange. Hun bliver sådan.... Ehm... Sur? Irriteret. For som sagt var det ikke noget jeg skulle bestemme. Jeg har førsøgt at tale både pænt, men også bestemt. Intet af det får hende til at lytte og vise forståelighed for mine følelser. Jeg.. Ja jeg ved sgu ikke hvad fanden jeg snart skal stille op med hende. Hun er ikke særlig god til at respektere mig, egentlig virker hun ret ligeglad.Og gør kun hvad hun mener der er godt for hende, tror slet ikke at hun skænker mig en tanke.

  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #23   24. nov 2012 Se, der har du dit nøgleord; repsekt. Hvis ikke hun respekterer dig, så har jeres forhold ingen fremtid!

  • #24   15. jan 2013 Gør som mig ...........Overfus kællingen verbalt !
    Hvis det ikke hjælper, så tager du ned og smækker hende en på låget smiley

    Det virket dengang jeg havde det problem smiley
    I dag er folk dog ikke i tvivl om at man skal holde nallerne fra min fyr!


  • #25   15. jan 2013 Hold da op en flok fisser i er 0% selvtilid... smiley

    er i bange for at jeres damer/fyrer skrider?, - ja det er en super idé at bestemme hvem jeres kærester snakker med alle elsker at blive dikteret1!... i skal være nogle rigtig brok hoveder...

    Hvis jeg kærester skrider er det sku nok fordi i er kedelige og knepper dårligt - og hov at i er dem der vil bestemme hvem folk må og ikke må snakke med...


    profilbillede
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #26   15. jan 2013 Fordi vold er jo også bare rigtig sejt? Svans. smiley
    Hvorfor skal det gå ud over den anden person? Det er for sygt.

    Hvis min kæreste snakker med hendes ekskæreste, så er det det da noget de begge har lyst til? Og så kan man sige det pænt til sin kæreste og hvis hun ikke vil ændre det og man ikke kan leve med det, må man da finde en anden? Det andet er da for sygt.


  • #27   15. jan 2013 HP - du har så meget ret!

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #28   15. jan 2013 100% enig Darkwing Duck. Man skal da ikke bestemme over hvem ens kæreste må snakke med og ikke må snakke med? Det er da for lamt.
    Hvis hun skriver frække ting osv. Så drop dog din kæreste? Hvis de bare snakker, så accepter det og stol på din kæreste?


  • #29   15. jan 2013 Bare mig evt:


    Du vrøvler og vrøvler.... for kort tid siden søgte du en bolle veninde til din kæreste..
    får du medicin eller hva?


  • #30   15. jan 2013
    j-foot

    (Emnets ejer) 23. nov 2012 kl. 16:43
    . Jeg er jo åbenbart ikke helt nok for hende.


    -


    kom der tårer på din laptop da du skrev det?
    tag dig dog sammen og stol på hende - hvis hun ikke kune lide din mor, ville du så også stoppe med at snakke med din mor?


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #31   15. jan 2013 Havde ikke engang læst de andre indlæg. Kun det sidste fra "Bare mig evt".

    Men er alle herinde bare en flok svanser der slår? Hvorfor? Du ejer ikke din kæreste og i og med at hun skriver/svarer. Så vil de begge to jo gerne skrive? Det er kun svanser der slår.

    Stol på din kæreste. Alt andet er da ikke et parforhold værd.


  • #32   15. jan 2013 der er jo en masse hvis'er.

    Ingen af mine ekskærester har været mine venner, før vi kom sammen. Derfor var der heller ikke et venskab at bygge på, efter bruddet.
    jeg har minimal kontakt, men ses jo i døren med min søns far hveranden weekend, og snakker kort med ham der. Af og til sms'er vi om vores søn.

    Anderledes er det dog for min fyr, som snakker i telefon med sin eks min. hveranden dag. De har to børn sammen, som de har lige meget, og derudover har de et rigtig fornuftig venskab og samarbejde omkring børnene. For dem er det det mest naturlige at snakke så meget sammen, ligesom de også af og til spiser hjemme hos hans forældre, alle sammen.

    Det har jeg slet ikke et problem med - hun er jo hans eks af en årsag!

    Som udgangspunkt er der jo intet galt i at ens kæreste har andre venner, heller ikke venner de har været sammen med. Det er jo deres eks af en årsag?

    For mig ville det nok mest handle om hvorvidt venskabet var af en passende karakter, og noget min kæreste var åben omkring. Er der ikke behov for at skjule det, er jeg ikke bekymret smiley


  • #33   15. jan 2013 Bare mig,
    hvad med om din fyr holdt nallerne fra andre damer??


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #34   15. jan 2013 Tror også der er meget stor forskel på om man har et barn sammen og derfor stadig er koblet sammen. Og så ikke have børn sammen. Men alligevel. Det er vigtigt at man stadig kan snakke sammen, når man er gået fra hinanden og har børn.

  • #36   15. jan 2013 HP,
    ja, helt klart. Men de færreste snakker sammen SÅ ofte som min fyr og hans eks. Men det gør de, og det er naturligt for dem. Jeg snakker jo næsten ikke med min søns far, kun når der er noget jeg SKAL snakke med ham om. Sådan er vi forskellige, jeg gider ikke det mere.

    Calla,
    men hvis man ikke har tillid til sin kæreste, hvorfor så være sammen med vedkommende? Jeg har aldrig været forsigtig med at lade mine kærester have kontakt med deres ekser, og har heller aldrig oplevet at en kæreste ikke stolede på mig omkring mine ekser.


  • #37   15. jan 2013 Vitos Mor > Han røre skam ikke andre end mig ....de få gange han får lov self.
    jeg er ikke nogen gavebod og det ved han også godt smiley
    Vi er ikke særlig sexfikseret her i huset, vi vægter væsenlige ting højere end sex!


  • #39   15. jan 2013 Desuden har jeg tilbudt ham at få en bolleveninde, men det vil han ikke have og han vil kun have mig.......det træls at må lade som om man vil knalde for at gøre ham tilfreds...for i virkeligheden siger sex mig ingenting....det kedeligt!

  • #40   15. jan 2013 Calla,
    jeg har oplevet flere kærester var utro. Var faktisk aldrig i tvivl, var bare for dum dengang og fandt mig i det. Det var vel lige så meget mig, som lod det ske?

    Anyways, har jeg ikke mindre tillid til ham jeg ser nu - jeg har bare valgt at finde en voksen og lidt mere fornuftig mand, med en ordentligt moral smiley

    Bare mig,
    hvis han ikke piller ved andre, hvorfor er det så nødvendigt at være truende og voldelig overfor andre piger???


  • #41   15. jan 2013 Vitos Mor > Så længe der ikke er følelser i det, så jeg sgu ligeglad smiley

  • #42   16. jan 2013 bare mig evt.

    Din fyr lyver - lidt ligesom når fyre siger "nej skat du er den eneste pige i verden jeg synes er smuk"


  • #43   16. jan 2013 Bare mig,
    nu tilllader jeg mig at spørge lidt ind.. Men hvis sex med din kæreste ikke siger dig noget, er der så ikke mulighed for at kæresten ikke siger dig noget?

    At lysten gå op og ned i et forhold, er jo ret naturligt, men slet ikke at have et begær efter sin kæreste, må da være sørgeligt?


  • #44   16. jan 2013 Vitos mor >

    Sex har ALDRIG sagt mig det helt vilde ?
    Og forstår seriøst ikke dem som lider af klamt nymfomani og liderlige tanker :s
    Jeg synes det røvsygt og har aldrig dyrket særligt meget sex med de fyre som jeg har haft smiley
    Og min nuværende kæreste er da blevet i en årrække efterhånden
    Så han har da tilsyneladende ikke de store problemer med det smiley

    Desuden har jeg tilbudt ham at få sig en bolleveninde, men nææææææh nej
    Der blev han skrub fornærmet og sagde at det ville han ikke og blev sur!
    Så tror ikke at han vil have seksuelt samværd med andre.


  • #45   16. jan 2013 Bare mig,
    at du ikke bryder dig om det, er vel ikke grund til at kalde andre menneskers naturlige lyster for klamme? Synes du ikke det er lidt overkill?


  • #46   16. jan 2013 vitos mor:

    Der er et eller andet galt med hende, og stakkels hendes fyr....


  • #47   16. jan 2013 Darkwing >

    Hvorfor stakkels fyr ?
    Han er da frit stillet, så han kan sgu da bare pakke sit lort og skride hvis han ikke kan klare duften i bageriet smiley


  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #48   16. jan 2013 #Se mig evt.
    Du har så været så fin at sætte mig på filterlisten (for det er jo nemmere at ignore folk, frem for at tage stilling til tingene). Men du kan få mit svar til dig i din tråd herinde i stedet for.

    - Jeg er fløjtende ligeglad med du tror du har analyseret mig, hvis du kigger rundt på mine svar herinde, så hjælper jeg hjertens gerne folk, svare hjertens gerne på folks spørgsmål og problemer, men tåberne, ja de får sgu øksen. At du falder inden for sidste kategori, ja det må du jo gætte dig til hvorfor.

    Men hvad med om du tog dig lidt sammen og besvarede mit spørgsmål til dig derinde, frem for at blokere mig og snakke uden om? Spørgsmålet var dybt seriøst, om du seriøst går rundt i livet med den nazitiske holdning.

    /Out, Og skal beklage overfor #ts at hans emne bliver bragt lidt på sidespor, kan dog se du heldigvis har fået en række gode svar.


  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #49   16. jan 2013 Vito's mor.
    Det er intet andet end et skrig om opmærksomhed fra hendes side af, der ligger intet andet bag de ord hun skriver, end et håb om at nogle personer her på siden får ondt af hende og forsøger at snakke med hende om det.

    Tjek de sidste 5-6 tråde hun har svaret i, eneste der postes er en omgang tuderi omkring hun ikke dyrker sex, på den ene eller anden får hun flettet det ind hver gang.


  • Michael W
    Michael W Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 3 Svar: 6
    #50   29. apr 2013 ex'er er der og de har ret til at være der hvis man selv vil ha' dem i ens liv, det er ikke et privilege at man som kæreste får lov til at bestemme hvilke ex'er man må snakke med og ikke må snakke med, det er da en komplet latterlig indstilling, det er da kun noget nogen bruger for at kunne kontrolere deres kærester's handlinger, fordi de selv er utrygge ved at deres kæreste går rundt og snakker med andre end lige deres kæreste...

    og endnu en gang bliver forundret over at folk de mener at der er noget galt med folk bare fordi de ikke gå særlig meget op i sex, bare fordi MANGE (alt for mange desværre) tænker med underlivet hele tiden, så dem der ikke gør det de bliver set på som folk der ikke er raske, hvad tænker i dog på,


  • #51   29. apr 2013 Jeg forstår godt du ik er helt tilfreds .

    Det har intet at gøre med manglende selvtillid.
    For du har jo intet imod at hun skriver med ham.
    Men det i ar sammen ska han ik være en del ad,

    Du ska ik følge alle de tåbelig råd med at begynde at falde ned på ligeså ynkeligt plan.

    Bevar roen....

    Du ska ik til at være ligeså dum selv.

    Du har sagt din mening, så kan du ik gøre andet end at acceptere det hun gør eller gøre det forbi.

    Træk på skulderen... Det er jer to nu


  • #53   29. apr 2013 Bare vent, HVER GANG i har lidt problemer får han det af vide, og i hendes hovede havde de to ALDRIG problemer, så til sidst når i har haft "alt for mange problemer" (3 - 4 små problemer) så går hun over til ham igen, fordi de ikke har haft problemer i al den tid de har skrevet sammen, og hun har også glemt hvorfor de egentligt slog op i sin tid.

Kommentér på:
Eks kæreste - hvor meget "må" de fylde?

Annonce