{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

At kunne kommunikere. OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja tro de fleste af os her i debatuniverset godt ved at det at kunne kommunikere er en god ting og hvis man råber taber man i en kommunikation.
Men hvordan mon en kommunikation vil forgå hvis der er et regelsæt om kun at have to husdyr og man har 5 grill kyllinger i fryseren.
Og hvor god vil en kommunikation mon være hvis der fejles gang på gang.
Jeg syntes også at kommunikationen igennem internettet er eller kan blive ret upersonligt + folk til tider siger at man skal passe på - altså lige ind til de står foran en smiley
Men syntes selv kommunikationen general i verden er blevet et problem det går for at sige det alt for hurtigt.
Og jeg tror på at der kommer en dag hvor det at tænke gammeldags vil være "IN" smiley


Kommentarer på:  At kunne kommunikere. OSV.
  • #1   9. okt 2019 Fed trøje Leon, men den går ikke sammen med den orange bowler på stumtjeren smiley

    Iøvrigt er jeg stor tilhænger af alt hvad der er gammeldags, hvorimod de unge nok hader alt hvad der minder om “old school” smiley

    På andre debatsider oplever jeg ofte at yngre mennesker har meget kort lunte overfor dem de er uenige med (mig) smiley


  • #2   9. okt 2019 Cody N hvor folk ikke kan tåle at andre debattør har en anden mening skulle de nok stoppe med at debater og trøjen fik jeg for et par år siden af min en af mine piger smiley

  • #3   9. okt 2019 Kommunikation mellem læsere og artikel skrivere er der intet af - man gider heller ikke kommunikation overfor læsere som hele tiden oplever at artikel skribent staver som en nyfødt fra Mellemøsten som lige er dumpet ind over den danske grænse.

    Journalist højskolen må da have et problem med kommunikationen for deres studerende når stort set 100% ikke bruger stavekontrol. EB - BT - Fyens - DKA og mange flere ville få en dansklærer til at begå harikiri.

    Vi som brugere er ikke undelagt det at kunne stave, eller har stavebesvær, ordblind, men man burde da forvente at aviser har en eller anden tanke at formidle nyheder uden at man møder massive stavefejl, manglende sætninger - en pointe - og at man ikke bare ukritisk googler og indsætter det oversatte i en artikel, som ikke giver nogen som helst mening.

    At læse de online aviser er som at stå i en butik hvor man kun taler kiosk sprog - så er jeg stået af.

    eksempel....EB

    Den ikke mand, begangt sig i omrodet...

    oversat fra kiosk sprog til Dansk...

    Den mand befandt sig ikke i området

    Enten er de begyndt at hente skribenter fra Mellemøsten, eller dem som skriver, slet ikke er journalister. Det kunne også være at skribenten er skide fuld som nok giver mere mening.


  • #4   9. okt 2019 Polysl griner og jeg er en af dem der staver af røven til bare se i ordforfalskning hvor vi nigger smiley

  • #6   10. okt 2019 Ronald G DKA hvad står det for og ja der findes folk der bare er så ekstreme at det gør helt ondt men de skal jo have forståelse for andres meninger og det uanset hvor ekstreme de er smiley

  • #7   10. okt 2019 Ronald

    Det med ulve har jeg opgivet at diskuterer, al for meget modvind i øverste etage. Og hvad er så deres argumenter:?

    bondemanden kan bare indhegne så det er ulve sikkert.
    Sådan er naturen
    Ulve har før været i Danmark
    Ulve er sky og angriber ikke mennesker
    osv....

    Nu er det urimeligt at lukke ulve ud i naturen eller tillade ulve og gør det til bondemandens problem - ulve kan springe mange meter og skal bondemanden lave ulve sikker hegn overalt så vil det koste millioner som de ikke kan få dækket nogen steder. Man påstår også at det slet ikke er ulve som dræber og skam bider får - men vilde hunde. Nu mener jeg ikke at have læst eller oplevet vilde hunde i Danmark -jo de har ret i at ulve er sky, men er de sulten nok så er de ikke mere sky end at overfalde andre husdyr - så det de idioter vil have er at bondemænd laver deres gård om til en rockerborg.



  • #8   10. okt 2019 Polysl jeg må bare give dig ret det skal ikke koste bondemanden penge at staten slipper ulve ud i Danmarks natur smiley

  • #10   12. okt 2019 Ronald

    Samme ser vi på EB, men de har så også mange trolde som bare kommenterer løs uden at bruge hovedet, men bare for at provokerer. Folk hopper på den - hvis nu folk brugte deres forstand og udelod de dumme kommentarer så dør trolde.

    Der er så heller ikke grænser for hvad man kan blive kaldt på EB, som idiot, pikspiller,nakost, klovn, og 200 andre navne. Og så er der en stor gruppe som kan få selv en anmelde af en bilmotor til at dreje sig om muslimer. Det er så nogle underlige mennesker som er sure over de ikke kan kommenterer på nogle artikler fordi EB har fravalgt kommentar spor at hensyn til den offentlige orden rent sproglig.

    På andre aviser som DKA, har jeg så ikke oplevet samme, samt fyens, og A4nu...Men DKA redaktion kan så ikke lide man kalder skribenter som staver som ind i helvede nogen de har hentet fra Mellemøsten - og det var mere en provo fra mig om at for pokker læs jeres artikler igennem før de poster det - helt utrolige stavefejl, skrev også at når man googler translate så er det nødvendigt at lave en gennemlæsning og rettelse da den ikke oversætter særlig grundigt. Det kostede mig så et ban fra DKA - og de forsætter med dårlige oversatte artikler som for mig som er lidt ordblind har svært ved at finde hovedet og hale i.


  • #11   12. okt 2019 Ronald G griner for jeg ved det ikke smiley

  • #12   12. okt 2019 Polysl kært barn har mange navne smiley

  • #13   12. okt 2019 Leon, god kommunikation er at forklare, hvis nogen har spørgsmål, jeg vil gerne svare dig, DKA betyder Den Korte Avis, men os der læser Berlingske ved slet ikke noget om Den Korte Avis smiley - jeg må også indrømme, at der gik en rum tid, før jeg fandt ud af, hvad DKA betyder smiley smiley

  • #15   13. okt 2019 Jetset tak for info vi kan kommunikere vi er bare de søde smiley

  • #17   14. okt 2019 Ronald

    Nu har jeg taget DKA i at manipulerer med oplysninger mere end 40 gange, så det passer til deres brugere og for at lave historien lidt mere interessant. Så hvis man er der, så google lige artiklen så man kan frasortere deres måde at drive clickbate på.


Kommentér på:
At kunne kommunikere. OSV.

Annonce